Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onpas mulla kiva duunikaveri lomien suhteen

Vierailija
16.02.2014 |

varailee jo lomareissuja kesäksi ja  piti sellasta meteliä,että hänen pitää sitten saada juhannuksesta viis viikkoa lomaa kun on matkat ostettu!!

hiihtolomankin varasi itselleen vaikka yksikään hänen lapsistaan ei asu kotona ja opiskelee ylopistossa,oma lapseni on ekalla ja toisen duunikaverin kakkosella,pomo hyväksyy nämä kaikki,voi helvetti soikoon!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessä työpaikassa oli työkaveri joka tuli matkalta ja ensimmäisen työviikon aikana lomansa jälkeen ilmoitti, että on taas varannut matkan ja lähtee silloin ja silloin. Pomo uhkasi potkuilla ja ettei lomaa heruisi, mutta koska työvoimasta oli pulaa ei pomo niitä potkuja antanut vaan tämä työkaveri sai muutamien viikkojen välein olla reissussa. Sain tarpeekseni ja sanoin itseni irti. Olen kuullut jälkeenpäin, että sama linja jatkuu edelleen. Eli heikko pomo ja ikävä työkaveri ovat tuhoon tuomittu yhtälö.

Vierailija
2/4 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan samanlainen työkaveri. Mun toiveet oli aina itsekästä oman edun tavoittelua kun hän aina halusi lomat just silloin kun minäkin. Ei väliä ettei ennen halunnut kun mulla ei ollu tarvetta syys tai hiihtolomille lasten ollessa pieniä, mut kun ne kouluun meni, niin hän tarvitsi just silloin kanssa vaikka omat lapset jo isoja. Pääasia etmiehen kans pääsi reissuun. Jos joustin ajatellessani, et seuraavalla kerralla on mun vuoro, niin paskat. Pelkkää kiusan tekoa ja pomottelua. Kun ihminen ei itsessään näe ikinä mitään vikaa.

Onneksi ei ole enää mun työpari, sanoinkin hänelle kerran että koskaan ei kenenkään muun kanssa ole ollut niin vaikea sopia vapaista kuin hänen kanssaan. Muiden kanssa vuoroteltiin ja saatiin asiat helposti järkättyä. Aina paha mieli ja vitutus kun näistä asioista tuli puhe. Arvatkaa ymmärsikö, ei. Eikä kyse ollut siitä,ettenkö yrittänyt. Päättelin tämän sit niin, et hän ei pärjää niin hyvin tuuratessaan mua kuin toisin päin.

Vierailija
4/4 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä ei ole tuollaisia riitoja, kun lasten loma-aikoina on loman ottaminen kielletty. Paitsi kesäloman saa pitää touko-syyskuussa. Ei ikinä pääse esim. syyslomalla lapsen kanssa reissuun. Mutta oma valintani on olla laivayhtiössä töissä.