18-vuotias uhkasi muuttavansa kesällä omilleen.
Siinähän uhoaa. Mutta meillä ei 18-vuotias määrää, vaan tekee kuten aikuinen käskee.
Kommentit (12)
Meinasitko laittaa jäähylle vai otatko lempilelun pois?
Niinhän se menee, että lapset kasvavat ja lähtevät omilleen. Näin se on aina ollut, paitsi ennen aikaan maalla, jossa vanhin poika jäi tilaa pitämään.
Mä kannustaisin täysi-ikäistä muuttamaan pois lapsuuskodista. Aivan luonnollista.
Onko sulla muita lapsia? Sääli heitäkin.
Heh, ai oikein uhkaa. Eiköhän tuossa iässä ole jo viimeistäänkin hyvä muuttaa omilleen. Itse muutin 16v. Ei lapsia ja nuoria kannata pilalle passata vaan kannustaa itsenäistymään.
Miten näin selkeä provo voi mennä ihmisillä läpi, voi hohhoijaa...
Mä maksaisin paljon, tanssisin hula-hulaa ja tuulettaisin kybällä, jos mun 18-vuotias muuttaisi jo omaan kotiin. Haluan jo vapauteni takaisin!! (Ja teinin huoneen itselleni). En malta odottaa. Mutta uskoisin, että kohta lähtee, kun nyt pitäis hakee lukion jälkeinen opiskelupaikka eikä kotipaikkakunnalla ole mitään.. jeeee!!!
Muutakoon vaan jos maksaa ise elatuksensa (ei siis tule mun rahapussille ) tai se elätätte hänet. Jos saa sossurahaa/asumistukea tms. niin ei eltätä itsenää. ihan vaan tiedoksi.
Kuka näitä sairaita provoja tänne heittelee? Penskalle pakolla korvikset ja sit tää. Ei kai kukaan tosissaan...
selvä provo tietysti, mutta kuule usko 27 vuotiasta tätiä, vasta 25 vuoden jälkeen osaa ei vain olla viisas vaan hyödyntää sitä elämänkokemusta, vaikka tietysti ihminen ottaa vastuun itsestään aina, jo 16 vuotiaanakin on aikuinen jos tekee aikuistenasioota niin vastuu on sama.
Et sä täysi-ikäistä voi pakottaa asumaan kotona, jos sillä on duuni ja palkkaa, jolla elättää itsensä. Sinuna kannustaisin itsenäistymään.