Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18-vuotias uhkasi muuttavansa kesällä omilleen.

Vierailija
16.02.2014 |

Siinähän uhoaa. Mutta meillä ei 18-vuotias määrää, vaan tekee kuten aikuinen käskee.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä täysi-ikäistä voi pakottaa asumaan kotona, jos sillä on duuni ja palkkaa, jolla elättää itsensä. Sinuna kannustaisin itsenäistymään.

Vierailija
2/12 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasitko laittaa jäähylle vai otatko lempilelun pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se menee, että lapset kasvavat ja lähtevät omilleen. Näin se on aina ollut, paitsi ennen aikaan maalla, jossa vanhin poika jäi tilaa pitämään.

Vierailija
4/12 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kannustaisin täysi-ikäistä muuttamaan pois lapsuuskodista. Aivan luonnollista.

Vierailija
5/12 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla muita lapsia? Sääli heitäkin.

Vierailija
6/12 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ai oikein uhkaa. Eiköhän tuossa iässä ole jo viimeistäänkin hyvä muuttaa omilleen. Itse muutin 16v. Ei lapsia ja nuoria kannata pilalle passata vaan kannustaa itsenäistymään.

Vierailija
7/12 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näin selkeä provo voi mennä ihmisillä läpi, voi hohhoijaa...

Vierailija
8/12 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksaisin paljon, tanssisin hula-hulaa ja tuulettaisin kybällä, jos mun 18-vuotias muuttaisi jo omaan kotiin. Haluan jo vapauteni takaisin!! (Ja teinin huoneen itselleni). En malta odottaa. Mutta uskoisin, että kohta lähtee, kun nyt pitäis hakee lukion jälkeinen opiskelupaikka eikä kotipaikkakunnalla ole mitään.. jeeee!!!

Vierailija
9/12 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutakoon vaan jos maksaa ise elatuksensa (ei siis tule mun rahapussille ) tai se elätätte hänet.  Jos saa sossurahaa/asumistukea tms. niin ei eltätä itsenää. ihan vaan tiedoksi.

Vierailija
10/12 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis pääsi avohoitoon <3

Vierailija
11/12 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näitä sairaita provoja tänne heittelee? Penskalle pakolla korvikset ja sit tää. Ei kai kukaan tosissaan...

Vierailija
12/12 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvä provo tietysti, mutta kuule usko 27 vuotiasta tätiä, vasta 25 vuoden jälkeen osaa ei vain olla viisas vaan hyödyntää sitä elämänkokemusta, vaikka tietysti ihminen ottaa vastuun itsestään aina, jo 16 vuotiaanakin on aikuinen jos tekee aikuistenasioota niin vastuu on sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi