En ole poistunut kodistani viiteen päivään. Kysy jotain?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 19:58"]
Etkö käy koulussa tai töissä?
[/quote]
Teen töitä kotoa käsin.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 20:05"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 19:13"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 19:09"]
Eikö ahdista?
[/quote]
Ei periaatteessa. Olisi kiva käydä jossain, mutta tuntuu, ettei missään ole mitään nähtävää tai tekemistä! :)
[/quote]
No minä poistun kotoa joka päivä ihan vain raittiin ilman ja liikunnan vuoksi. Aivot menee ihan jumiin, jos on pari päivää putkeen sisällä. Energiankulutuskin painuu ihan minimiin, jos ottaa vain muutaman askeleen eestaas kotona.
[/quote]
Haluaisin itse myös tuntea näin ulkonaliikkumista kohtaan, mutta jostain syystä en vain nauti siitä! Jumppaan kotona saadakseni liikuntaa.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 20:05"]
No minä poistun kotoa joka päivä ihan vain raittiin ilman ja liikunnan vuoksi. Aivot menee ihan jumiin, jos on pari päivää putkeen sisällä. Energiankulutuskin painuu ihan minimiin, jos ottaa vain muutaman askeleen eestaas kotona.
[/quote]
Raitista ilmaa saa kun ravaa 20-30krt/vkr. parvekkeella tupakalla, se riittää minulle.
Sama täällä, huomenna pitäis taas jaksaa kauppaan.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 20:05"]
[/quote]
Raitista ilmaa saa kun ravaa 20-30krt/vkr. parvekkeella tupakalla, se riittää minulle.
[/quote]
Mistä saat tupakat jos et käy ulkona?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 20:05"]
[/quote]
[/quote]
Mistä saat tupakat jos et käy ulkona?
[/quote]
Kaveri tuo kerran viikossa kartongin ja safkaa.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 19:13"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 19:09"]
Eikö ahdista?
[/quote]
Ei periaatteessa. Olisi kiva käydä jossain, mutta tuntuu, ettei missään ole mitään nähtävää tai tekemistä! :)
[/quote]