Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitää tehdä, että Ellos lopettaa jatkuvan paperiroskan lähettämisen?

Vierailija
16.02.2014 |

Olen ehkä kymmenen vuotta sitten tilannut Ellokselta jonkun rätin, joka on jo todennäköisesti kierrätyksessä. Siitä lähtien he ovat lähettäneet minulle mainoksia ainakin kaksi kertaa viikossa. Postiluukusta tipahtaa ties mitä lippulappua ja alekoodia, joita en edes avaa. Kannan suoraan paperinkeräykseen, joka alkaa täyttyä tästä spämmistä. Miten saan heidät poistamaan osoitetietoni rekistereistään? H&M sentään tajusi lopettaa turhan mainostamisen ja katalogien lähettämisen ehkä parissa vuodessa.

Toisaalta, Ellos kyllä työllistää postinjakajia kiitettävästi. Ja roskakuskeja.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 16:50"]

Olen ehkä kymmenen vuotta sitten tilannut Ellokselta jonkun rätin, joka on jo todennäköisesti kierrätyksessä. Siitä lähtien he ovat lähettäneet minulle mainoksia ainakin kaksi kertaa viikossa. Postiluukusta tipahtaa ties mitä lippulappua ja alekoodia, joita en edes avaa. Kannan suoraan paperinkeräykseen, joka alkaa täyttyä tästä spämmistä. Miten saan heidät poistamaan osoitetietoni rekistereistään? H&M sentään tajusi lopettaa turhan mainostamisen ja katalogien lähettämisen ehkä parissa vuodessa.

Toisaalta, Ellos kyllä työllistää postinjakajia kiitettävästi. Ja roskakuskeja.

[/quote]

Laitoin palautetta  Ellokselle etteivät lähetä mitään lehtiä/mainoksiaRiitti ei ole tullut sen jälkeen

Vierailija
2/9 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne pitää soittaa asiakaspalveluun tai lähettää sähköpostia ja ilmoittaa, ettei halua etanapostia. Moni muukin on tuskaillut tämän asian kanssa, koska ne yhteystiedot eivät ole ihan helposti löydettävissä Elloksen sivuilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa, menet heidän sivuilleen ja valitset mainosvaihtoehdoksi sähköpostin ja/tai tekstiviestin.

Vierailija
4/9 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin sähköpostilla etten halua niiden paperiroskaa ja sen tulo loppui siihen.

Vierailija
5/9 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 17:01"]

Helppoa, menet heidän sivuilleen ja valitset mainosvaihtoehdoksi sähköpostin ja/tai tekstiviestin.

[/quote]

Myöskään sähköposti- tai tekstarimainontaa ei tarvitse ottaa vastaa. Sen kun ilmottaa asiakaspalveluun ettei halua minkäänlaista mainontaa.

Vierailija
6/9 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/9 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAMA ONGELMA! Tilasin kerran kengät ja palautin, kun eivät olleetkaan sopivat... Yritin etsiä tiedoista kerran jotain mainoskieltoa/tunnuksen poistamista, mutta en löytänyt!

Vierailija
8/9 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaellos, halpaa riistoroskaa. tyhmät tykkää.

Vierailija
9/9 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi