Alkoholistin ateistin todistus! Tää on ihan uskomatonta mitä mulle on näköjään tapahtumassa
Oon juonu yli 10v lähes päivittäin, kaikki on menny työtä,perhettä, taloa myöten. Masennusta ja sos.fobiaa mulla myös. Mikään ei enää kiinnosta, paitsi päivittäinen humala. Lauantaina uskovainen sisarukseni kävi pitkästä (useampi vuosi) aikaa luonani äidin kuolemaan liittyvissä asioissa, ja nähtyään alennustilani kysyi saako viedä esirukouksen puolestani seurakuntansa rukousiltaan. Sanoin että ihan sama, vie jos haluat. Kännissä olin silloinkin, joten olisin varmaan unohtanut koko asian, ellei eilen ois alkanut tapahtua. Ostetut viinat vaan ei menneet kurkusta alas, maistuivat ja jopa haisivat vastenmieliseltä. Parin kulauksen jälkeen tulivat saman tien ylös. Okei, (yllättävä, ei enää pitkään aikaan ilmennyt?) krapula tai sairastuminen kyseessä, ajattelin. Tänään aamulla uusi yritys, ei onnistunut. En ole sairas. Pelkkä alkoholin haju kuvotti. Sitten ikään kuin "joku sisällä" ois kehottanut kaatamaan ne alkot vessanpönttöön (en siis kirjaimellisesti kuullut ääniä, se oli vain vahva tunne) ja samalla kun tein sen, kaikki mun ahdistukset tuntui menevän samalla, ihan järjettömän onnellinen ja kevyt olo nyt! Saa sanoa hulluksi, ihan sama, en itsekään järjellä tajua mitä tää voi olla, mutta halusin jakaa tämän jos vaikka joku saisi tästä jotain, on niin kiitollinen olo että itken onnesta varmaan eka kertaa elämässäni.
Kommentit (27)
Voi miten ihanaa :) . Nauti tuosta nyt. Saattaa olla, että jonkun ajan kuluttua vielä tekee viinaa mieli, mutta saattaa olla että ei teekään. Mutta siinä vaiheessa jos mieliteko iskee, muista, keneltä sait avun -nimittäin Häneltä voit sitä pyytää ja saada uudestaan ja uudestaan. Sillä on elinikäinen ja sen taakse yltävä vakuus :) .
Ihanaa, kiitos Jeesus! Mun sisko vapautui huumeista samalla tavalla aikoinaan. Kuten tuolla jo aiemmin joku mainitsi, tärkeää on joka tapauksessa muistaa , että on yhä "haavoittuva" sen riippuvuuden suhteen, eli kun sut on kerran vapautettu, älä anna sielunvihollisen houkutella sua siihen enää uudestaan. Sitä se nimittäin aivan taatusti yrittää.
Eli viina on vienyt sen verran aivosoluja, että yliluonnollinen alkaa tuntua ihan mahdolliselta ja suggestioherkkyys on kasvanut.
Kiitos Jeesus! Nämä ateistien todistukset on muuten nykyään monesti monelle ne tärkeimmät, itsekin tulin vastaavan kautta uskoon. Kun se ei ollutkaan mikään "hihhuli" vaan samanlainen kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Eli viina on vienyt sen verran aivosoluja, että yliluonnollinen alkaa tuntua ihan mahdolliselta ja suggestioherkkyys on kasvanut.
Ap:han tuolla kirjoitti, ettei edes muistanut koko rukousasiaa ennen kuin kropan vieroittautuminen viinasta alkoi?
Jokainen, saati 10 vuotta tai yli, alkoriippuvainen tietää ettei siitä millään itsesuggestiolla parissa päivässä päästä eroon.
t. Psyk.sh, alkoholisteja joka päivä viimeiset 25v työssään kohdannut
Kivasti on luulevainen kovasti ponnistellen askarrellut lähes uskottavan "todistuksen".
Siskolla ollut antabusta taskussaan.
Aikamoisia tarinoita ne uskovaiset nykyään kirjoittelee. Jos saisi jonkun ateistin edes joskus kännytettyä. Aika surkuhupaisaa.
Haha loistava provo! hihhuleita viedään kuin pässiä narussa lol
Vierailija kirjoitti:
Haha loistava provo! hihhuleita viedään kuin pässiä narussa lol
Hölmö. Jos onkin provo, eihän tällaisella ole tarkoitus niitä jo uskovia "viedä" vaan ap:n kaltaisia juoppoja.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoisia tarinoita ne uskovaiset nykyään kirjoittelee. Jos saisi jonkun ateistin edes joskus kännytettyä. Aika surkuhupaisaa.
Lauantaina uskovainen sisarukseni kävi pitkästä (useampi vuosi) aikaa luonani äidin kuolemaan liittyvissä asioissa, ja nähtyään alennustilani kysyi saako viedä esirukouksen puolestani seurakuntansa rukousiltaan.
OOlisiko rukous toiminut jos olisit sanonut : EI
Voisiko siskosi rukoilla Iranilaisen muslimitytön puolesta?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko siskosi rukoilla Iranilaisen muslimitytön puolesta?
Ei voi: kun ei saa lupaa rukoila.
Jumala rakastaa suomalaista rappioalkoholistia:)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Jeesus! Nämä ateistien todistukset on muuten nykyään monesti monelle ne tärkeimmät, itsekin tulin vastaavan kautta uskoon. Kun se ei ollutkaan mikään "hihhuli" vaan samanlainen kuin minä.
Kiitos Jeesus.
Kävin rippikoulun..mutta minusta tuli ateisti.
Ei tullut rapajuoppoa.
Loistavaa! Olen iloinen puolestasi.
Nadja Sukari tässä moi!
Minäkin tulin uskoon!!!
Nyt on punainen porce!
Kyllä kannatti:)
Punaiset ruusut kirjoitti:
Nadja Sukari tässä moi!
Minäkin tulin uskoon!!!
Nyt on punainen porce!
Kyllä kannatti:)
Loistavaa! Olen iloinen puolestasi.
Sun puolesta on rukoiltu. "..sinä ja sinun perhekuntasi pelastutte" eli onneksi siskosi uskossa. Näin lopun aikana nämä vain kiihtyy. Mahtava juttu sinulle, mutta ihan yleinen ihme uskovaisten keskuudessa :)