Alkoholistin ateistin todistus! Tää on ihan uskomatonta mitä mulle on näköjään tapahtumassa
Oon juonu yli 10v lähes päivittäin, kaikki on menny työtä,perhettä, taloa myöten. Masennusta ja sos.fobiaa mulla myös. Mikään ei enää kiinnosta, paitsi päivittäinen humala. Lauantaina uskovainen sisarukseni kävi pitkästä (useampi vuosi) aikaa luonani äidin kuolemaan liittyvissä asioissa, ja nähtyään alennustilani kysyi saako viedä esirukouksen puolestani seurakuntansa rukousiltaan. Sanoin että ihan sama, vie jos haluat. Kännissä olin silloinkin, joten olisin varmaan unohtanut koko asian, ellei eilen ois alkanut tapahtua. Ostetut viinat vaan ei menneet kurkusta alas, maistuivat ja jopa haisivat vastenmieliseltä. Parin kulauksen jälkeen tulivat saman tien ylös. Okei, (yllättävä, ei enää pitkään aikaan ilmennyt?) krapula tai sairastuminen kyseessä, ajattelin. Tänään aamulla uusi yritys, ei onnistunut. En ole sairas. Pelkkä alkoholin haju kuvotti. Sitten ikään kuin "joku sisällä" ois kehottanut kaatamaan ne alkot vessanpönttöön (en siis kirjaimellisesti kuullut ääniä, se oli vain vahva tunne) ja samalla kun tein sen, kaikki mun ahdistukset tuntui menevän samalla, ihan järjettömän onnellinen ja kevyt olo nyt! Saa sanoa hulluksi, ihan sama, en itsekään järjellä tajua mitä tää voi olla, mutta halusin jakaa tämän jos vaikka joku saisi tästä jotain, on niin kiitollinen olo että itken onnesta varmaan eka kertaa elämässäni.
Kommentit (27)
Rukoilin itse pahimmassa alkolholijamassa apua Jeesukselta. En vaan pystynyt lopettaa juomista sitä ennen, vaikka halusin. Sitten sain haimatulehduksen ja sairaalassa maatessani jo tajusin, että tulehdus oli vastaus rukouksiini. Olen kiitollinen, että sain panna korkin kiinni. Kolme vuotta olen ollut nyt juomatta. Rukous on pelastanut monta alkoholistia.
Punaiset ruusut kirjoitti:
Nadja Sukari tässä moi!
Minäkin tulin uskoon!!!
Nyt on punainen porce!
Kyllä kannatti:)
Itse joskus nuorempana ja epävarmana jopa sain nautintoa siitä, että joku oli kateellinen tai että kuvittelin jonkun olevan minulle kateellinen, koska se pönkitti haurasta egoani, mutta nyt vanhempana ja viisaampana en saa enää mielihyvää muiden (oletetusta) kateudesta. Olen itsekin kokenut kateuden tunteen ja tiedän, ettei se ole niitä lempituntemuksiani. En ole pahantahtoinen ihminen, joten miksi siis haluaisin kenenkään minua kadehtivan?
Kateus on aivan inhimillinen tunne, eikä siitä pitäisi tehdä numeroa, ei kadehtijan eikä kateuden kohteen. Kun oppii suhtautumaan kateuteen hyväksyvästi eikä niin vakavamielisesti, elämä on paljon mukavampaa.Ap
Vierailija kirjoitti:
Rukoilin itse pahimmassa alkolholijamassa apua Jeesukselta. En vaan pystynyt lopettaa juomista sitä ennen, vaikka halusin. Sitten sain haimatulehduksen ja sairaalassa maatessani jo tajusin, että tulehdus oli vastaus rukouksiini. Olen kiitollinen, että sain panna korkin kiinni. Kolme vuotta olen ollut nyt juomatta. Rukous on pelastanut monta alkoholistia.
Millaista on eltaantuneen raitistuneen alkoholistin elämä?
Kuoleman odottamista?
Ruokajonoa?
Rukoilua?
Töissähän siis et ole?
Multakin aikoinaan Jeesus vei halun vetää huumeita ja alkoholia pois. Tästä on melkein 10v aikaa.
Itkin ja pyysin apua ja sain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuoleman odottamista?
Ruokajonoa?
Rukoilua?
Töissähän siis et ole?
En ole tuo Jeesuksen avulla raitistunut juoppo jolta kysyit, mutta vastaava tausta niin vastaan :) Itse oon työkyvyttömyyseläkkeellä fyysisestä syystä ollut jo kauan (ei liity juomiseen). Parasta raitistumisessa on ollut "itsensä takaisin saaminen", se, ettet enää ole minkään aineen orja. Sitä vapautta tuskin ymmärtää kukaan ellei ole sitä vuosien kahleikseen jälkeen kokenut. Rukoilen päivittäin,kyllä. Ruokajonossa itse ei tarvitse käydä, muttei tulisi mieleenkään halveksia niitä jotka käy.
"Rauhan minä jätän teille,Minun rauhani minä annan teille, en minä anna niinkuin maailma antaa, älköön teidän sydämenne olko murheellinen älkääkä pelätkö ."
Tuo on se joka on parasta kun tuon raamatun kohdan saa Jeesuksen armosta kokea henkilökohtaisesti ❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuoleman odottamista?
Ruokajonoa?
Rukoilua?
Töissähän siis et ole?
En ole tuo Jeesuksen avulla raitistunut juoppo jolta kysyit, mutta vastaava tausta niin vastaan :) Itse oon työkyvyttömyyseläkkeellä fyysisestä syystä ollut jo kauan (ei liity juomiseen). Parasta raitistumisessa on ollut "itsensä takaisin saaminen", se, ettet enää ole minkään aineen orja. Sitä vapautta tuskin ymmärtää kukaan ellei ole sitä vuosien kahleikseen jälkeen kokenut. Rukoilen päivittäin,kyllä. Ruokajonossa itse ei tarvitse käydä, muttei tulisi mieleenkään halveksia niitä jotka käy.
"Rauhan minä jätän teille,Minun rauhani minä annan teille, en minä anna niinkuin maailma antaa, älköön teidän sydämenne olko murheellinen älkääkä pelätkö ."
Tuo on se joka on parasta kun tuon raamatun kohdan saa Jeesuksen armosta kokea henkilökohtaisesti ❤
Tämä!!! Tuo Pyhän Hengen antama "yli ymmärryksen käyvä rauha" on paljon parempaa mitä mikään aine mitä oon ikinä kokeillu.
Rukoilkaa rakkaat ystävät, Jumala haluaa auttaa Just sua!!
Hei juoppo ap
Miksi Nadja sai miljonäärin ja sä sait antabusta Jumalalta?
Toi vaikuttaa epäoikeudenmukaiselta.
Nyt oot YKSIN ,selvinpäin ja juopon näköinen:(