Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut 3 viikonloppua yksin kotona käymättä juuri missään.

Vierailija
16.02.2014 |

Olen 40v sinkkunainen. Tajusin juuri, että olen kyyhöttänyt 3 viikonloppua kotona 50m2 kaksiossa käymättä muualla kuin kaupassa kerran viikonlopun aikana. En siis ole käynyt edes lenkillä tms.

Ei vaan ole huvittanut enkä ole jaksanut lähteä minnekään. Pitäisi laittaa hiukset (lyhyt tukka, joka pitää laittaa joka aamu), pukea jotain järkeviä vaatteita päälle jne. Viikolla käyn kyllä töissä, olen pidetty ja reipas työntekijä ja olen koko ajan ihmisten ympäröimänä, mutta iltaisinkin nyhjään usein vain yksin kotona.

Pitäisiköhän tälle saamattomuudelle tehdä jotain? Alkaa vähän ärsyttää kun en jaksa lähteä minnekään. Mutta toisaalta on ihana vaan olla, roikkua netissä ja lukea kirjaa...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu. Nyt asun uudella paikkakunnalla ja olen paljon aktiivisempi. 

N.27w

Vierailija
2/3 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen elänyt noin varmaan 15 vuotta, t. nainen 39. En näe siinä mitään ongelmaa. Töissä on viikolla tarpeeksi stressiä ja painetta, viikonloput röhnötän hyvällä omallatunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tyylillä elän minäkin, viikot tuhottoman kiireisiä välillä ja olen vielä lisäksi kahden kouluikäisen lapsen yh.

Sitten kun tulee vapaita viikonloppuja ja pätkiä, varsinkin lapsivapaita, mua ei kyllä haittaa sitten yhtään erakoitua muutamaksi päiväksi ja ladata akkujani siten, saunon, herkuttelen, ehkä lasi punkkua iltaisin, seurana kirjat, leffat, netti, käsityöt jne.

Ei yhtään tule ikävä muita ihmisiä. Ehkä joskus kaipaa kainaloa, halauksia, suudelmia ja seksiä, mutta kaikkea ei vain voi saada kai tällä mun luonteella ja tyylillä. Kun ei koskaan käy missään iltaisin viihteellä.

Mä vaan olen tällainen ja sen täysin hyväksynyt :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi