Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miksi otat itseäsi huonomman näköisen miehen?

Vierailija
02.11.2020 |

Lisäksi vanhemman ja tod.näk. rikkaamman?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietotaitojen takia

-Sinkkiş

Vierailija
2/18 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee pari vuotta ja nainen rupsahtaa kun mies vain komistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen meikattu, mies oma itsensä? Näkyykö muunlaisia selvästi eri tason pareja juurikaan?

Vierailija
4/18 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne on varattomia lompakkolasseja ja naisella on itsetunto-ongelmia ja mies saanut uskoteltua naiselle, että nainen on suhteessa se ruma ja huono.

Vierailija
5/18 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonlapsia kirjoitti:

Nainen meikattu, mies oma itsensä? Näkyykö muunlaisia selvästi eri tason pareja juurikaan?

Luonnontilassa oleva nainen ei kyllä ole hääppöinen näky.

Pitää olla minivogue,kestopigmentoinnit,silikonia sillä sun täällä,botoxia,mesolangat,bärsekarvat sokeroitu,kohottavat persehousut ja tissiliivit jne.

Vierailija
6/18 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ulkonäkö on se mikä ratkaisee?

Vierailija
7/18 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se luonne ole tärkein.

Vierailija
8/18 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota itseäni huonomman näköistä miestä. Ikä ja varakkuus ovat täysin merkityksettömiä attribuutteja.

Vierailija
9/18 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisessä on muutakin ulkokuori.

Vierailija
10/18 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Sisältä vasta onkin kamalia.

Vierailija
11/18 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ulkonäkö merkitsee. En ottaisi lihavaa tai rumaa miestä. Ei omisi halujakaan

Vierailija
12/18 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, miksi otat miestä ollenkaan, ilman on paljon parempi!

Vierailija
13/18 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan ikäiseni miehen, näin oli asia, kun olin parikymppinen ja näin on asia yhä. Raha ei merkitse mitään mulle, haluan pitää erillään rahan ja rakkauden (en katsele myöskään sitä, että mies siipeilee kustannuksellani enkä hae miestä elättäjäksi). Tätä stereotyyppisen p*skan määrää tällä palstalla! Mitä ulkonäköön tulee, niin karsastan komeimpia miehiä, koska olen sellaisen kanssa ollessani huomannut kuspäistä käytöstä (tosin myös jotkut ei-komeat miehet ovat olleet kuspäitä). Riittää, että mies miellyttää minun silmääni.

Vierailija
14/18 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit taas vallanneet palstan :-/

Vierailija
15/18 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle ulkonäkö on ratkaisutekijä, naiselle lompakko. Niin se vaan menee. Näissä suhteissa harvemmin puhutaan rakkaudesta vaan hyvästä yhteensopivuudesta motivaatiotekijöiden kanssa. Rakkautta on raha ja/tai kauneus. Jos minä ottaisin ruman miehen, niin syy olisi puhtaasti raha, eikä rakkaus, mutta varmaan oppisin tykkäämään miehestä ajan kanssa. Miehen rumuus ei itsessään viehätä eikä ole seksuaalisesti tavoiteltava asia. Ja minä puhun nyt kauniin naisen näkökulmasta. Rumenpana se rumuus voisi olla hyväksyttävämpää. 

Vierailija
16/18 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suht hyvännäköisenä miehenä olen aina seurustellut (paria poikkeusta lukuunottamatta) itseäni "huonommannäköisten" kanssa. Jos seurustelisin vain itseäni paremmannäköisten kanssa, niin joutuisin karsimaan seurusteluehdokkaista 70-80% kaikista maailman naisista, mikä olisi yksinkertaisesti typerää. Eiköhän naisilla ole aivan sama. Ainakin hyvännäköisillä. Susirumat naiset ja miehet aika pakostakin seurustelevat vain ylöspäin.

Vierailija
17/18 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Sisältä vasta onkin kamalia.

Ja haisee ihan pascalle.

Vierailija
18/18 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin toissa päivänä että minun pitää saada kiinteä käsivartinen mies, olen niin siihen tottunut! Olin 18 v naimisissa sellasen kanssa, sen jälkeen reilun vuoden toisen kiinteen. Kävin tässä treffeillä ja selvis että käsivarret on löllöä🤮.. toisen tyypin kaa kävin ja huomasin että ei.. ihastuin (no en vain siksi) , mut se ei muhun.

Nää ei oo siis mitään lihaskasoja, käsivarret on semmoset työmiehen kädet. Muistan ikuisesti kun olin nuorena ihastunu koulukaveriini ja kun verenpaineen mittauksessa tajusin että käsivarret on semmoset löllöt niin ihastus kaikkosi.