Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Googletatteko koskaan teidän peruskouluaikojen luokkakavereiden nimiä?

Vierailija
02.11.2020 |

Minä teen tätä. Jotkut ovat jääneet mieleeni ja niitä sitten googlettelen. Aika moni heistä on löytynytkin esim. Instagramista ja profiilikin on ollut julkinen. Jotenkin niin hassua nähdä heidät nyt, kun ovat niin eri näköisiä ja kokoisia, elämäntilanteet kenellä mitäkin. Tuntuu etten itse ole peruskoulun jälkeen mennyt "eteenpäin" ollenkaan ja koen huonommuutta. Tuntuu etten itse ole aikuistunut yhtään ja olen ihan nolla.

Teettekö te muut näin ja onko teillä samoja tuntemuksia kuin itselläni?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu googlettelen, samoin kuin nuoruudenaikaisia poikakavereita :D. Mutta siihen se jääkin, en stalkkaa enempää enkä ota yhteyttä tmss.

Vierailija
2/8 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä välillä olen googlaillut. En ole kuin pari tunnistanut oikeaksi ihmiseksi, ja vaikea on tietysti etsiäkään kun nimet ehkä vaihtuneet.

Joo, kyllähän se hävettää kun itse on ihan luuseri ja toisilla pyyhkii hyvin.

Onhan kyllä niitäkin joilla on pyyhkinyt huonommin eivätkä ole edes enää elossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo peruskoulun jälkeen menny eteenpäin? Minkä ikäinen oot? 17?

Vierailija
4/8 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä, ne jotka kiinnostaa niiden kanssa olen edelleen tekemisissä.

Vierailija
5/8 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et oo peruskoulun jälkeen menny eteenpäin? Minkä ikäinen oot? 17?

Siis minusta tuntuu, etten ole mennyt eteenpäin, koska en ole opiskellut, mennyt naimisiin, saanut lapsia enkä ole alkanut harrastaa mitään tms.

Toki töissä käyn, mutta olen jo lähes 15 v ollut samassa työpaikassa, johon ei vaadita mitään koulutusta. Eli ainoa saavutukseni on siinä. Olen 3-kymppinen.

Ap

Vierailija
6/8 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen vaihtanut nimeni.

Ja en googlettele ihmisiä, jotka ei kiinnosta.

Vierailija
7/8 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noup. On kokenut heitä kovin läheiseksi kouluaikana, ja aikuisina lähinnä törmännyt joihinkin harvoihin silloisen kotikuntani terasseilla kun siellä vielä 15 vuotta sitten viitsin käydä.

Olen toki aika erakkoluonne, joka ehkä tämän(kin) selittää, mutta en takerru kovin pitkäksi aikaa ihmisiin joihin en ole säännöllisesti yhteydessä.

Tyhjentelen puhelimestakin numerot pois joihin en ole ollut yhteydessä n. 6kk aikana 😆

Vierailija
8/8 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari Facebookissa, joten ei tarvitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi