Kuulin että Facebookissa voi nähdä kuka on tsekannut profiiliasi, mistä sen näkee?
Kääk, olenko siis jäänyt kiinni yleisestä uteliaisuudesta. :D Itsekin olisi kiva nähdä ketkä ovat omaa profiiliani kurkkinut.
Kommentit (8)
Ei välttämättä voi nähdä. Omalla sivulla voi näkyä kontaktiehdotuksia, mutta niihin voi päätyä vaikka ministereitä tai julkkiksia, joita monet ovat katsoneet tai johon monet ovat linkkautuneet. Noin ainakin mulla
Ei voi nähdä koska itse en edes ole facebookissa, katselen vain muita.
Nyt kiertää facessa virus, joka näyttää just tuollaiselta ”katso kuka katsoi profiiliasi”-linkiltä. Älä klikkaa, laita viesti sille kaverille jolta se tuli, että siivoaa koneensa.
Okei, kiitti vastauksista! En onneksi ole klikannut mitään linkkiä, kuulin vain kahvipöydässä että jostain näkee ne. En kehdannut kysyä enempää. :D
Ei voi nähdä, kuka on sinua käynyt katsomassa. Ne ketä itse käyt katsomassa päätyvät usein kaveriehdotuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi nähdä koska itse en edes ole facebookissa, katselen vain muita.
Juuri näin. Ja kun koneeltani on joku muu kirjaantunut Facebookkiin, kone yrittää aina tuputtaa minun olevani hän ja tarjoaa samoja mainoksia pitkin nettiä kuin hänelle ;)
-Sinkkiş
Mutten ole ..
Ei näe. Ne tulee lisänä kaveriehdotuksiin.