Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittääkö opiskelijatodistukseksi...

Vierailija
16.02.2014 |

..tuo oppilaitoksesta saamani leimallinen todistus jonka hain saadakseni opiskelijahinnalla julkisiin liikennevälineisiin tarkoitetun kuukausilipun? Siinä on siis oppilaitokseni nimi, osoite, opiskeluaikani, sihteerin nimi ja allekirj ja koulun leima.

Olen siis menossa lasteni kanssa paikkaan johon ostettava liput ja ne on erikseen hinnoiteltu lapsille/aikuisille/opiskelijoille/työttömille jne.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä se lukee, jos vr.stä puhut

http://www.vr.fi/fi/index/junaliput/kaukoliikenteenliput/perusliput/opiskelijat/opiskelija-alennusjavrnmatkahuollonopiskelijakortti.html

sinun pitäisi nyt tuolla lapulla hankkia se kortti

Vierailija
2/4 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä 2 puhut? Mulla on se todistus millä mä saan julkisen liikenteen lippuni alennuksella ja kyseessö ei ole VR eikä se nyt tässä pointti ollutkaan.

Sitä mietin, että käykö tuo kys oppilaitoksen sihteerin antama paperi tuonne "hupipaikkaan" mennessämme todistukseni siitä että olen opiskelija ja oikeutettu ostamaan kys paikkaan opisk.lipun.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sulla muuten kuvallinen henkilötodistus? Luulis se paperin käyvän kunhan pystyy sut siihen yhdistämään.

Vierailija
4/4 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa tuo lappu käynee, mutta mikset ole hankkinut oppilaitoksesi virallista opiskelijakorttia? (esim. SAMOK:n, Lyyra:n tms kortti)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi