HS syntyneitä:
Tyyne Armi Eloisa
Leni Kristiina
Onni Aarre
Maud Lis
Iltasanomista > Jedi Ritari :) http://www.iltasanomat.fi/perhe/art-1288654268249.html
Kommentit (16)
Maud Lis. En ymmärrä. Onni Aarre upean miehekkäät vanhat . Tyyne Armi Eloisa vanhat hyvät nekin. Leni Kristiina kaunis. Jedi Ritari, onko Ritari toinen nimi vai sukunimi? Entäs, jos junnusta tulee oikea vätys hiirulainen, ei hyvä.
Onni Aarre on ihan tavallinen nimi. Miksi oot sen tähän laittanut? Vai senkö takia, että on ns. tusinanimi?
Pidän ns. uudisnimistä eli sellaisista, joita on vähän muokkailtu mutta syystä tai toisesta tuo Leni ei kolahda. Pidän kyllä L-nimistä esim. Lila, Lina, Lumi ovat mielestäni kauniitaa mutta Lenistä tulee mieleen Leni Riefenstahl ja ehkä siksi ei ole sitten minun juttuni.
Muut ovat oikeastaan ihan ns. tavallisia ja ok, paitsi Jedi Ritari. Jedi yksinään ihan ok, Ritarin kanssa hassu. Sellainen pelleily-nimi.
Huomasitteko, miten moni oli saanut nimen kasteessa? Kyllä taas uskikset kieriskelee kiukussa.
Lenin nimestä tulee mieleen Lenin.
Tyyne Eloisa, hauskan ristiriitainen :) Ehkä annetaan molemmat mahdollisuudet, voi olla tyynenä tai eloisana aina tilanteen mukaan.
Leni äänteellisesti nätti, muttei voi olla miettimättä, onko sisarus nimeltään Stali.
Tyyne Eloisa nyt kuulostaa jonkun hipsterin erikoisuuden tavoittelulta.
Ai tuo Leni olikin tyttö, luulin automaattisesit pojaksi (vrt. Lennie).
No höh, miksi se Armi piti sinne väliin mennä tukkimaan?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 11:41"]
Lenin nimestä tulee mieleen Lenin.
[/quote]
Mulle tulee ensiksi mieleen Leni Riefenstahl
Onni Aarre on satavarmasti lapsettomuuden jälkeen saatu.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 12:12"]
Onni Aarre on satavarmasti lapsettomuuden jälkeen saatu.
[/quote]
Niinpä :D tyttönä ois ollut Lahja-Helmi
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 10:46"]
Pidän ns. uudisnimistä eli sellaisista, joita on vähän muokkailtu mutta syystä tai toisesta tuo Leni ei kolahda. Pidän kyllä L-nimistä esim. Lila, Lina, Lumi ovat mielestäni kauniitaa mutta Lenistä tulee mieleen Leni Riefenstahl ja ehkä siksi ei ole sitten minun juttuni.
Muut ovat oikeastaan ihan ns. tavallisia ja ok, paitsi Jedi Ritari. Jedi yksinään ihan ok, Ritarin kanssa hassu. Sellainen pelleily-nimi.
[/quote]
Ritari on sukunimi!
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 11:39"]
Huomasitteko, miten moni oli saanut nimen kasteessa? Kyllä taas uskikset kieriskelee kiukussa.
[/quote]
Eikä vain uskikset. Itse en ole uskis - en edes kuulu kirkkoon, mutta mua jurppii - jostain itsellenkin tuntemattomasta syystä - suunnattomasti nuo heikkolahjaiset, joiden lapsi saa kasteessa nimen. Minunkin lapseni on kastettu (mies kun kuuluu kirkkoon), mutta nimet annoimme lapsille ihan itse ja jo hyvissä ajoin ennen kastejuhlaa.
Leni on tosi nätti