Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveileitko seksistä naisen kanssa?

Vierailija
16.02.2014 |

Eli naiset vastatkaa, haaveiletko tai oletko koskaan haaveillut seksistä naisen kanssa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 09:29"]

Kyllä haaveilen. Mieheni ei innostu ajatuksesta, että katselisi minua touhuissa toisen naisen kanssa, olen ehdottanut asiaa useasti. Olen kyllä saanut luvan tilaisuuden tullen olla naisen kanssa, mutta en ole vienyt vielä asiaa pidemmälle.

[/quote]

Jos muija ehdottelisi meillä tuollaista suostuisin välittömästi, tykkäisin katsella ja panna molempia vuoron perään, siinä kun olisivat perseet pystysssä vierekkäin ....

Vierailija
22/27 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon usein.  Oon suhteessa miehen kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen useinkin, olen bi. Olen harrastanutkin lukemattomia kertoja ja ihanaa oli. Toki se on aina yksilöstä kiinni, minulla kaikki kerrat saman naisen kanssa ja varmaan siksikin ihanaa - tiesi puolin ja toisin mikä toimii. Nykyään emme enää tapaile, harmi kyllä.

Vierailija
24/27 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin minäkin haaveilen usein. Olen bi henkinen, suhteessa miehen kanssa ja rakastan seksiä mieheni kanssa, mutta kyllä se nainenkin seksimielessä kiihottaa. Olen nuorempana koittanut tyttöjen välistä seksiä muutaman eri naisen kanssa, ja tykkäsin kovasti. Aika ajoin haluaisin saada seksiä myös naisen kanssa.

Vierailija
25/27 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen ja haluaisin toteuttaakin, mutta olen tosi ujo ja saamaton pokaaja

Vierailija
26/27 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä joskus olisi kiva kokeilla. Nyt kuitenkin olen varattu, niin ei onnistu.

Vierailija
27/27 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, nainen ei kiihota minua yhtään. Hyväksyn kyllä muiden eroottiset  ajatukset. :) kukin  tallaa tavallaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi