Haaveileitko seksistä naisen kanssa?
Eli naiset vastatkaa, haaveiletko tai oletko koskaan haaveillut seksistä naisen kanssa?
Kommentit (27)
Oon usein. Oon suhteessa miehen kanssa
Haaveilen useinkin, olen bi. Olen harrastanutkin lukemattomia kertoja ja ihanaa oli. Toki se on aina yksilöstä kiinni, minulla kaikki kerrat saman naisen kanssa ja varmaan siksikin ihanaa - tiesi puolin ja toisin mikä toimii. Nykyään emme enää tapaile, harmi kyllä.
Samoin minäkin haaveilen usein. Olen bi henkinen, suhteessa miehen kanssa ja rakastan seksiä mieheni kanssa, mutta kyllä se nainenkin seksimielessä kiihottaa. Olen nuorempana koittanut tyttöjen välistä seksiä muutaman eri naisen kanssa, ja tykkäsin kovasti. Aika ajoin haluaisin saada seksiä myös naisen kanssa.
Haaveilen ja haluaisin toteuttaakin, mutta olen tosi ujo ja saamaton pokaaja
Kyllähän sitä joskus olisi kiva kokeilla. Nyt kuitenkin olen varattu, niin ei onnistu.
En, nainen ei kiihota minua yhtään. Hyväksyn kyllä muiden eroottiset ajatukset. :) kukin tallaa tavallaan
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 09:29"]
Kyllä haaveilen. Mieheni ei innostu ajatuksesta, että katselisi minua touhuissa toisen naisen kanssa, olen ehdottanut asiaa useasti. Olen kyllä saanut luvan tilaisuuden tullen olla naisen kanssa, mutta en ole vienyt vielä asiaa pidemmälle.
[/quote]
Jos muija ehdottelisi meillä tuollaista suostuisin välittömästi, tykkäisin katsella ja panna molempia vuoron perään, siinä kun olisivat perseet pystysssä vierekkäin ....