Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV:n boikotointihaaste blogissa

Vierailija
16.02.2014 |

http://tuumastataiteeseen.reija.org/2014/02/haaste-vauvafi.html

Vai että tämmösellä blogitempauksella yritetään vedota mammojen omatuntoon :D Mitäköhän tämän haasteen pitäisi muka auttaa? Ei mammoja hiljennetä millään purkautumisilla blogeissa, tuollaiset vaan lisäävät vettä myllyyn. Tällä palstalla rakastetaan puhua bloggaajista niin hyvää kuin pahaakin, eikä se miksikään tule muuttumaan. Mutta kyllähän näin hieno haaste ansaitsee myös paikkansa AV:lla. 

"Haastan jokaisen joka kirjoittaa blogia ja on täten potentiaalinen "mammojen" katkeran myrkyn uhri. Tee postaus jossa rohkeasti otat esille tunteesi ja kokemuksesi nimettömästä ruotimisesta ja palstasta yleensä. Kun mahdollisimman moni bloggaaja uskaltaa vastata haasteeseen ja liittyä kuoroon, on oma ääni turvallisempaa saada esille, koska joukossa on tosiaan voimaa. Käy linkkaamassa kirjoituksesi tämän blogin kommenttiosioon jotta pääsemme lukemaan toistemme kirjoituksia helposti yhdestä paikasta, ja levitä sanaa! Nyt on aika ärähtää takaisin ja osoittaa rajamme."

Siis ihan oikeasti, tuollainen tunteiden jakaminen ei auta mitään, päinvastoin! Ärähtäkää vaan, AV ärähtää takaisin kahta kauheampana ja osoittakaa rajanne, AV ei rajoja kunnioita! :D

T: AV-mammat määrää <3

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:30"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:25"]

Postauksen kommenttiboksissa hyvää pohdintaa. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, provosoituminen tosiaan vain lisää vettä myllyyn. Itsekin bloggaajana valitsen postattaviksi vain aiheet, joista minun puolestani saakin jauhaa netissä. Jos joku minut irl-tunteva tulee jotain ylimääräistä, henkilökohtaista avautumaan kommenttiboksiin, sellaiset vaan eleettömästi poistoon, se ei ole paikka ruotia niitä asioita (vain yhden kommentin olen joutunut poistamaan).

[/quote]

Vaikka et postaisi asioita mitä ei saa ruotia, niitä ruoditaan silti. Vaikka keksitään ja ruoditaan ;)

[/quote]

Itse ammattilainen asialla. Kuka on suosikkiuhrisi?

Vierailija
42/52 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:41"]

Postauksen kommenttiboksissa hyvää pohdintaa. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, provosoituminen tosiaan vain lisää vettä myllyyn. Itsekin bloggaajana valitsen postattaviksi vain aiheet, joista minun puolestani saakin jauhaa netissä. Jos joku minut irl-tunteva tulee jotain ylimääräistä, henkilökohtaista avautumaan kommenttiboksiin, sellaiset vaan eleettömästi poistoon, se ei ole paikka ruotia niitä asioita (vain yhden kommentin olen joutunut poistamaan).

[/quote]

Vaikka et postaisi asioita mitä ei saa ruotia, niitä ruoditaan silti. Vaikka keksitään ja ruoditaan ;)

[/quote]

[/quote]

No en todellakaan, vaan ruotimisen uhri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:58"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:41"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No en todellakaan, vaan ruotimisen uhri.

[/quote]

Anteeksi, ymmärsin väärin päin

Vierailija
44/52 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin bloggaajien kiusaaminen (Chicago-Iida, Värikäs-Pipsa, sitten tämä hoikka ulkomailla asuva Didem) menee tällä palstalla kyllä täysin överiksi, mutta aika hyvällä tahdilla modet näitä keskusteluja poistavat. Ja kiitos siitä. En lähtisi tohon haasteeseen mukaan. 

Vierailija
45/52 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, kerta toisensa jälkeen joutuu yllättymään sen edessä että nuo julkista blogia pitävät ihmiset eivät kestä julkista kritiikkiä. Kirjoittakoot päiväkirjaan jos blogeista ei saa olla mitään muuta mieltä kun että "ai ku kiva, voi ku ihana, tosi ihQ"

Milloin yhtään kukaan julkisuuden henkilö on saanut päättää että haluaa julkisuutta ja pelkästään positiivista sellaista? Kukaan pelolla hallitsevia diktaattoreita lukuunottamatta ei ole onnistunut pitämään itsestään yllä pelkästään positiivista julkisuuskuvaa (joka diktaattoreillakin rajoittuu oman maan median hallintaan, ulkomailla niillekin tyypeille nauretaan).

Vierailija
46/52 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 16:17"]

Aina, kerta toisensa jälkeen joutuu yllättymään sen edessä että nuo julkista blogia pitävät ihmiset eivät kestä julkista kritiikkiä. Kirjoittakoot päiväkirjaan jos blogeista ei saa olla mitään muuta mieltä kun että "ai ku kiva, voi ku ihana, tosi ihQ"

Milloin yhtään kukaan julkisuuden henkilö on saanut päättää että haluaa julkisuutta ja pelkästään positiivista sellaista? Kukaan pelolla hallitsevia diktaattoreita lukuunottamatta ei ole onnistunut pitämään itsestään yllä pelkästään positiivista julkisuuskuvaa (joka diktaattoreillakin rajoittuu oman maan median hallintaan, ulkomailla niillekin tyypeille nauretaan).

[/quote]

Mikä sun mielestä on sitä kritiikkiä? Ulkonäön haukkuminen? Persoonan haukkuminen? Keneen tuon saa kohdistaa? Kaikkiin joilla on julkinen blogi, lukijamääristä huolimatta? Entä jos on julkinen Facebook? Myspace? Tumblr? Kävelee kadulla kaikkien julkisesti nähtävänä ja kehtaa näyttää siltä kuin näyttää?!

Vierailija
47/52 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo blogisti on taiteellinen sielu ja ehkä siksi on ymmärrettävää, että hän pahastuu kun kokee, että häntä on reposteltu. Onko? Itse en blogeja enkä blogiruotimisia av:lla yleensä lue, joten en tiedä; tämän ketjun otsikko sen sijaan kiinnitti huomioni. Uteliaisuudesta vilkaisin tuon blogistin sivuja, enkä voinut olla hymyilemättä esimerkiksi seuraavia esittelytekstejä lukiessa: "Jo 13-vuotiaana hän teki elämänsä ensimmäisen tietoisen uravalintansa taiteen suuntaan ja aloitti kuvataidepainotteisella yläasteella. Hän päätti peruskoulunsa saaden kuvataiteen erikoismaininnan."

"Kaikki on paskaa – paitsi kusi ja taide".

Jos tarkoitus on olla esillä ja kirjoittaa räväkästi, kuten blogin esittely antaa ymmärtää, on samalla jotenkin jännää - sanoisin jopa savolaista - siinä,  että ottaa niin kovin toisten räväköistä kommenteista itseensä. 

Vierailija
48/52 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tädillä ongelmat. Eipä hyvin mene....

Vierailija
49/52 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tottunut paljon omakuvia postaaviin blogeihin ja tuon blogin kuvattomuus vähän ärsyttää.

Vierailija
50/52 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 16:42"]

Tuo blogisti on taiteellinen sielu ja ehkä siksi on ymmärrettävää, että hän pahastuu kun kokee, että häntä on reposteltu. Onko?

[/quote]

Ei ole ainakaan minun nähdäkseni..

Vierailija
51/52 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 19:51"]

Mihin se Chicago Iidan motiiveja käsittelevä keskustelu on kadonnut?

[/quote]

Ai se missä pohdittiin, onko nää kaks sama henkilö? Ei ihme jos on poistettu.

Vierailija
52/52 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 19:51"]

Mihin se Chicago Iidan motiiveja käsittelevä keskustelu on kadonnut?

[/quote]

Ai se missä pohdittiin, onko nää kaks sama henkilö? Ei ihme jos on poistettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi