Orgasmin tekotaidot
Naiset, minkälaisia kokemuksia teillä on partnereidenne orgasmin tekotaidoista?
Vaimoni sanoi, että hänen kokemillaan kumppaneilla erot ovat huikeat. Itse koen, että osaan ennakoida kumppanin tuntoja usein, jopa paremmin kuin hän itse. Kolmen kanssa olen kokeillut. Ehkä joskus haastanut jonkun naisen, jolla on orgasmi vaikeuksia kokeilemaan voiko olla saamatta...
M38
Kommentit (12)
Kyllähän mies voi osta tehdä hyvin orgasmin - itselleen. Ja nainen taas itselleen, miehelle ati molemmille.
Miehet, jotka osaavat tehdä orgasmin naiselle, ovat hiljaa taidoistaan. Sen voin paljastaa, että se tapahtuu yleisimmin suulla, joko fyysisesti tai psyykisesti tai molemmilla tavoilla. Mulkulla pullistelijat eivät saa kuin ..... pentuja. Mutta niitähän nainen voi saada ilman orgasmiakin.
Oma mieheni osaa antaa orgasmin ainakin käsin... :)
En edes saa helposti, yhdynnässä en koskaan,
mutta mieheni jaksaa jatkaa, kunnes saan.
Suuseksiä en ole vielä saanut, koska suhde on suhteellisen tuore...
Odotan sitä kuitenki8n innolla, koska se on aina ollut minulle helpoin ja nopein tapa saada orgasmi... <3
Toivottavasti pääset pian sen suuseksin hänen kanssaan kokemaan. Sinänsä erikoista edes odotella. Itse olen kyllä suuseksitkin kokenut jokseenkin aina ensimmäisilläkin kerroilla. Vaan eipä siinä mitään, kukin omalla tavallaan ja ajallaan.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 19:57"]
Odotan sitä kuitenki8n innolla, koska se on aina ollut minulle helpoin ja nopein tapa saada orgasmi... <3
[/quote]
miksi mies teillä tekee sen? Etkä sinä itse? Itsellä ei asiasta kokemuksia, ei orgasmista, eikä siitä, että MIES tekisi sitä minulle. Asiallisia vastauksia kiitos!
Jos sinulla ei ole kokemusta itse tehdystä orgasmista, et ole edes aloittelija. Ihan aluksi sinun täytyy osata tehdä orgasmi itsellesi itse, käsin, vibraattorilla, suihkulla jne..... Sitten, mies voi tehdä sen sinulle joko käsin tai suulla. Kolmanneksi voit yrittää saada orgasmin yhdynnässä, mutta se onkin vaikeaa. katso vaikka täältä:
http://www.vauva.fi/keskustelu/3911217/ketju/miten_opin_saamaan_orgasmin_yhdynnassa
En yritä masentaa sinua, vaan opastaa saamaan orgasmin yhdynnässä. Se on parasta, mitä tiedän. Saada orgasmi rakastamansa miehen sylissä tuottaen myös hänelle mielihyvää.
Ei mulle kukaan TEE orkkua, vaan se on jotain mikä TAPAHTUU jos antaudun sille.[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 02:12"]
... Itse koen, että osaan ennakoida kumppanin tuntoja usein, jopa paremmin kuin hän itse...[/quote] Voi luoja, että olet ap ylimielinen ääliö ja varmasti todella surkea rakastaja! :D Mietit omaa orkkuasi ja laskit 1+1, täytyyhän sen naisellakin niin mennä. Et tajua mitään naisen seksuaalisuudesta tai orgasmista.
"So you can make me cum, that doesn't make you Jesus" sanotaan laulussakin!
Teeskentelen poikaystävälle aina saavani orkun. Hän on aivan tumpelo seksissä. Ei osaa hieroa kliltorista eikä nuolla kunnolla panemisesta puhumattakaan. Olen yrittänyt opettaa, mut tuntuu, että edistystä ei juurikaan tule. Helpommalla pääsee, kun teeskentelee ja sormettaa poikaystävän nukahdettua itelle orkun.
Reseptihän tähän on aika yksinkertainen, siis periaatteessa. Kunnon lämmittelyä, suutelua, rintojen puristelua ja hyväilyä joka puolelta. Sitten vasta sinne pillun kimppuun. Ja sekin on yksilöllistä, millaista kiihotusta nainen haluaa, mutta sen oppii kokemuksen myötä. Ja harjoittelemalla se O:kin sieltä tulee loppujen lopuksi. Minun kanssa ei ole yksikään nainen jäänyt ilman :)
t. M49
Joo oon huomannu kyllä ennenki että miehillä on kovat luulot omista antamistaidoistaan. Oon vaan kiltisti hiljaa ja myöntyilen, turha aiheuttaa pahaa mieltä :D Osa miehistä on aivan käsittämättömän huonoja sormettamisessa. Ensinkin murjovat liian kovaa ja luulevat että orgasmi on kiinni vaan pillusta vaikka todellisuudessa koko muu kroppa, rinnat ja suudelmat ovat ihan yhtä tärkeitä.
Mä saan tän hetkisessä suhteessani orgasmin sormettamalla tai suuseksillä.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 19:57"]
[/quote]
Ööö, miten edistynyt suhteen pitää olla että voi harrastaa suuseksiä? Ehkä olen sitten outo mutta harrastin sitä ekan mieheni kanssa ensimmäisestä kerrasta lähtien 16-vuotiaana. En tajua miksi rima olisi ylhäällä?
85 prosenttia partnereistani ei ole osannut hyväillä tai panna minulle orkkua ja minulla on ehtinyt olla todella monta seksikumppania, kun ole jo 55-vuotias. Moni kumppaneistani ajatteli vain omaa tyydytystään ja viis veisasi minusta. Kurjaa.
Nykyinen miesystäväni on oppinut nuolemaan minua ihanasti ja hänen kanssaan saan lähes joka kerta. Yhdynnässä en saa, kun hänellä on aika pieni kalu enkä muutenkaan saa yhdynnässä helposti.
Vaihtelee kyllä suuresti. Eikä ole pelkästään vehkeistä tai niiden koosta kiinni tämäkään homma. Se joka osasi parhaiten kertoi kyllä opetelleensa hommaa.