MUn lapsella on vain 1 käsi
En tajua miten selviän. Lapseni on myös vakavasti vammainen sekä kuurosokea. Hän syntyi hätäsektiolla viikolla 25. Mua pelottaa.. Olehan vasta 22.
Kommentit (6)
Mutta minun lapseni on myös niin vammainen.. Ja vielä.. Isä on Afrikasta kotoisin ja hänen kylässään vammaiset lapset haudataan elävältä. Meidän pitäisi matkustaa sinne ensi kesänä. Hieman pelottaa.
JUMALAUTA! NYT EI OLLA PORVOOSSA VAAN PIENESSÄ SAAMELAISKYLÄSSÄ! ASUN TÄÄLLÄ PORONTALJA TELTASSA YKSIN. EN VOI POISTUA KOSKA VAIN KYLÄN VANHIN TIETÄÄ TÄSTÄ ASIASTA JA TUOLLA SHAMAANIT TEKEVÄT LOITSUJA LAPSEN PARANNUTTAMISEKSI.
JUMALAUTA! NYT EI OLLA PORVOOSSA VAAN PIENESSÄ SAAMELAISKYLÄSSÄ! ASUN TÄÄLLÄ PORONTALJA TELTASSA YKSIN. EN VOI POISTUA KOSKA VAIN KYLÄN VANHIN TIETÄÄ TÄSTÄ ASIASTA JA TUOLLA SHAMAANIT TEKEVÄT LOITSUJA LAPSEN PARANNUTTAMISEKSI.
Nettiyhteys kuitenkin toimii siellä poron taljojen allakin. Hyvä. Voit sitten kertoa loitsujen tehon, kuoliko se vauva vai paraniko.
.. kirjoitathan tuon saman myös saameksi. ja nigaraguaksi. vai ranskaako se sun afrikkalainen mies puhuu. Mistä hienmosta hän muuten on? lapsi kun on sitten kahden maan kansalainen, saamelais-buggahuggalainen.
Ihan sekamelska. Ei ihme että lapsella ei ole kaikki mukana.