Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MUn lapsella on vain 1 käsi

Vierailija
07.11.2010 |

En tajua miten selviän. Lapseni on myös vakavasti vammainen sekä kuurosokea. Hän syntyi hätäsektiolla viikolla 25. Mua pelottaa.. Olehan vasta 22.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten selviän. Lapseni on myös vakavasti vammainen sekä kuurosokea. Hän syntyi hätäsektiolla viikolla 25. Mua pelottaa.. Olehan vasta 22.

Vierailija
2/6 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minun lapseni on myös niin vammainen.. Ja vielä.. Isä on Afrikasta kotoisin ja hänen kylässään vammaiset lapset haudataan elävältä. Meidän pitäisi matkustaa sinne ensi kesänä. Hieman pelottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: ALAKERRAN BULLDOG TANTTADAADA

Vierailija
4/6 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUMALAUTA! NYT EI OLLA PORVOOSSA VAAN PIENESSÄ SAAMELAISKYLÄSSÄ! ASUN TÄÄLLÄ PORONTALJA TELTASSA YKSIN. EN VOI POISTUA KOSKA VAIN KYLÄN VANHIN TIETÄÄ TÄSTÄ ASIASTA JA TUOLLA SHAMAANIT TEKEVÄT LOITSUJA LAPSEN PARANNUTTAMISEKSI.

Vierailija
5/6 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUMALAUTA! NYT EI OLLA PORVOOSSA VAAN PIENESSÄ SAAMELAISKYLÄSSÄ! ASUN TÄÄLLÄ PORONTALJA TELTASSA YKSIN. EN VOI POISTUA KOSKA VAIN KYLÄN VANHIN TIETÄÄ TÄSTÄ ASIASTA JA TUOLLA SHAMAANIT TEKEVÄT LOITSUJA LAPSEN PARANNUTTAMISEKSI.

Nettiyhteys kuitenkin toimii siellä poron taljojen allakin. Hyvä. Voit sitten kertoa loitsujen tehon, kuoliko se vauva vai paraniko.

Vierailija
6/6 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. kirjoitathan tuon saman myös saameksi. ja nigaraguaksi. vai ranskaako se sun afrikkalainen mies puhuu. Mistä hienmosta hän muuten on? lapsi kun on sitten kahden maan kansalainen, saamelais-buggahuggalainen.

Ihan sekamelska. Ei ihme että lapsella ei ole kaikki mukana.