Uusi mies on todella huono seksissä
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla huono? Olisi kohtuullista kuvailla, mikä tekee hänestä erityisen huonon. Ja miten määrittelet "huonon seksin"?
Hän laukeaa liian nopeasti ja on huonokuntoinen, ei jaksa panna kovaa. Ei myöskään osaa kosketella minua oikein. Myös hyvin tylsä liikkeissään, mekaanista robottimaista työntöä sisään ja ulos... Ap
Oletko ottanut asian puheeksi, vai pitäisikö miehesi mielestäsi olla ajatustenlukija, joka osaa kysymättä arvata, mistä pidät?
Ei hän voisi minua kovemmin panna, koska on niin huonokuntoinen. Aion jättää miehen anyway, en jaksa mieslahnaa, itse kuitenkin ratsastan rajustikin, joten odotan mieheltä yhtä suurta panosta.
No jos se mies ei pidä rajusta ratsastamisesta, niin kevyt työntelyhän on sitten yhtä suuri panos? Kumpikin tekee sitä mistä toinen ei pidä :D
Juu, jätä se rynkyttäjä. Ei tumpelo mitään osaa eikä opi. Jos välttämättä haluat jatkaa niin sano sille suoraan mikä mättää ja sano mitä sen pitäis tehdä tuottaakseen sulle nautintoa. Jos ei onnaa nii näytä sille sormellas kuinka klittaa hierotaan ja anna sille sit kenkää!
Kuulostat todella oikealta unelmien kumppanilta, jonka nautinnon eteen jokainen mies on varmasti valmis tekemään kaikkensa!
NOT!
Kaiken kruunaa se että urputat asiasta nettifoorumilla sen sijaan että juttelisit miehesi kanssa. Ehkä sulle paras kumppani on kuitenkin oma käsi?