Uusi mies on todella huono seksissä
Kommentit (23)
Näytä sille kuvia jostain seksikkäästä nuoresta naisesta ennen hommiin ryhtymistä. Sitten vaan sammutat valot ja nautit.
Millä tavalla huono? Olisi kohtuullista kuvailla, mikä tekee hänestä erityisen huonon. Ja miten määrittelet "huonon seksin"?
Sun täytyy varmaan kertoa sille mistä tykkäät. Kommunikoinnin kautta parempaan seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla huono? Olisi kohtuullista kuvailla, mikä tekee hänestä erityisen huonon. Ja miten määrittelet "huonon seksin"?
Hän laukeaa liian nopeasti ja on huonokuntoinen, ei jaksa panna kovaa. Ei myöskään osaa kosketella minua oikein. Myös hyvin tylsä liikkeissään, mekaanista robottimaista työntöä sisään ja ulos... Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän laukeaa liian nopeasti ja on huonokuntoinen, ei jaksa panna kovaa. Ei myöskään osaa kosketella minua oikein. Myös hyvin tylsä liikkeissään, mekaanista robottimaista työntöä sisään ja ulos... Ap
Oletko ottanut asian puheeksi, vai pitäisikö miehesi mielestäsi olla ajatustenlukija, joka osaa kysymättä arvata, mistä pidät?
Voi elämän kevät, toivottavasti ymmärtää jättää sinut. Järkinaisiakin on saatavilla, vaikka vähenevissä määrin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ottanut asian puheeksi, vai pitäisikö miehesi mielestäsi olla ajatustenlukija, joka osaa kysymättä arvata, mistä pidät?
Ei hän voisi minua kovemmin panna, koska on niin huonokuntoinen. Aion jättää miehen anyway, en jaksa mieslahnaa, itse kuitenkin ratsastan rajustikin, joten odotan mieheltä yhtä suurta panosta.
Kerro sille mistä tykkäät ja innosta liikkumaan/etsi joku hyväkuntoinen naistenmies
Opettele puhumaan. Sitten puhut sille miehellesi mitä haluat ja miten haluat. Älä unohda myöskään kysyä häneltä miten sinä voisit tulla paremmaksi ja kysyä mitä ja miten hän haluaa.
Taitaa olla Alla helgon dag--trolli. Koitan auttaa kuitenkin. Tuohon nopeaan laukeamiseen auttaa että runkkaa ensin pahemmat paineet . taitaa olla myös esileikit miehelle aivan vieraat. Voisitko kertoa hänelle että yleensä ei ihan kuiviltaan ole kivaa , vaan lähinnä kurjaa. Selität mitä esileikkejä on ja mistä sinä tykkäisit. Pyri pääsemään yläpuolelle siis asetu hajareisin hänen vatsansa päälle ja opeta hyväilemään. Et taida enää viitsiä , onhan siitä jotenkin maku pois jos ette ole mitään rakastuneita murkkuja. Jos fysiikka pettää , silloin piää mennä lääkäriin.
Siirtyisin eteenpäin. Elämä on aivan liian lyhyt huonoon seksiin ja huonoihin seksikumppaneihin. Kaikkien kanssa ei natsaa, eikä tarvitsekaan natsata.
Vierailija kirjoitti:
Pane sitä strapilla niin tietää sen jälkeen mistä nainen tykkää ;)
Eli peppuun panemisesta.
Vanhaa koiraa on vaikea opettaa. Onko ollut pitkässä parisuhteessa missä naitu peiton alla pimeessä, lähinnä lähetyssaarnaajassa?
Libidokin voi tottakai olla alhainen. Jos teillä ei sängyssä kemiat kohtaa niin en tiedä muuttuuko ajan kanssa?
Jätä se sika!