Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voispa vastaamo-uhrit vaihtaa hetun loppuosan

Vierailija
01.11.2020 |

Mahdollisimman pian. Samalla tulisi sukupuolineutraali loppuosaongelma ratkaistua.
Kaavailtu massiivinen kaikkia koskeva muutos, jossa hetu on satunnainen numerosarja, ei tule toimimaan. Miten kukaan muistaa satunnaisia numerosarjoja.
Lisätään nykyisten (vaihdettavien) perään 5. merkki tai korvataan kirjaimilla osa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Miksei vaan alettaisi vaatimaan oikeaa tunnistusta ja mitään ongelmaa ei ole.

Vierailija
2/7 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Miksei vaan alettaisi vaatimaan oikeaa tunnistusta ja mitään ongelmaa ei ole.

Et ilmeisesti ole vastaamon asiakas.

Tietysti pitäisi olla vahva tunnistus lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan se nytkin vaaditaan lain mukaan mut ongelma on kuulemma kun kaikki ei noudata lakia. Öööö jos myönnetty vippi katsotaan väärin myönnetyksi niin se pitää lukea myöntäjän tappioksi. Aika yksinkertaista olisi jos taas vaan halutaan. Eduskunta voisi antaa aiheesta erillisen asetuksen aika helposti.

Vierailija
4/7 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaamon uhri tai ei eikös sitä sotun väärinkäytöstä tässä ongelmana pidetä.

Vierailija
5/7 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan se nytkin vaaditaan lain mukaan mut ongelma on kuulemma kun kaikki ei noudata lakia. Öööö jos myönnetty vippi katsotaan väärin myönnetyksi niin se pitää lukea myöntäjän tappioksi. Aika yksinkertaista olisi jos taas vaan halutaan. Eduskunta voisi antaa aiheesta erillisen asetuksen aika helposti.

Ei tässä mitään Eduskuntaa tarvita, vaan sitä, että ihmiset alkavat pitää kiinni omista oikeuksistaan jo nyt. Toki kaikissa viranomaispalveluissa pitää alkaa vaatimaan vahvaa tunnistusta, esim. osoitteenmuutoksessa jne, mutta jos joku yksityinen pikavippifirma lähettää rahaa jonkun speden tilille, kun se sanoo tekstarissa olevansa joku toinen, niin tämä on pikavippifirman ongelma ja yksinkertaisesti kansalaisten vaan pitää kieltäytyä maksamasta ja selvittelemästä näiden firmojen sotkuja. Kyllä sieltä sitten aikanaan tulee pyyntö oikeuteen jos aikovat perimään mennä ja silloin on hyvä kysyä, että mitäs todisteita teillä on, että juuri minä olen teidän kanssa jonkun sopimuksen tehnyt.

Vierailija
6/7 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apropoo, mutta kuinka moni rehellinen ihminen edes ottaa pikavippejä?

Eli on kai joissain piireissä normi, ja joissain piireissä ei tulisi mieleenkään. Köyhäkin voi olla vakavarainen ja selvitä ilman vippejä.

Joillekin taas ei riitä mikään. Olisi muuten hauska tietää mikä (laillinen) taho on pikavippien korkeiden korkojen todellinen hyötyjä.

Vierailija
7/7 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko mun hetu "vuotanut" kun en ole sitä koskaan erityisen salaisena tietona pitänyt. Jos joku alkaa tehtailee laskuja/lainoja/tilauksia mun hetulla niin en maksa. Niiden taakka on todistaa että minä olisin ne tehnyt. Onnea vaan siihen touhuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan