Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joitakin naisia ärsyttää toisten naisten viivapillut?

Vierailija
15.02.2014 |

Itselläni on viiva ja pidän sen ulkonäöstä todella paljon. En silti ajattele että se olisi parempi kuin ei-viivapillut, kaikki pillut ovat kauniita. Mutta miksi niin suuri viha viivapilluja kohtaan?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ärsytä toisten naisten viivapillut. Eihän ne niitä oo koskaan mun naamaan tunkenut, ja toisin kuin monet av-mammat, minä en edes katsele muiden naisten pilluja uimahallissa. Olen hetero, joten ei kiinnosta.

Sen sijaan mua kyllä ärsyttää se, miten viivapillut kehuskelee sillä pillullaan. Ihan kuin se nyt olisi jotenkin erityinen rikkaus omistaa. Henkilökohtaisesti en edes pidä niitä kauniina, joten en jaksa ymmärtää sitä lesoomista. 

Vierailija
2/26 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on viivapillu?

Olen jo 53v ja en todella tiedä. Minun nuoruudessa ei vertailtu pilluja ja kehuttu tai haukuttu niiden ulkonäköä. Ei niitä tietty ollut esilläkään niinkuin nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka näin tyhmä voi olla? Koeta keksiä joku kiva harrastus, jotain muuta kuin oman värkin tuijottelua.

Vierailija
4/26 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ihmetellään, miksi naisia ei aina jakseta ottaa niin kovin vakavasti...

Vierailija
5/26 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värkkibongaus - uusinta uutta ajan hermolla olevien naisten keskuudessa! Liity sinäkin tänään kerhoomme, jäsenmaksu vain 30€/viikko+kiikareiden hankintakustannukset.

Vierailija
6/26 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 01:46"]

Mieheni muotoilee minulle tämän kyseisen mallin yleensä mielensä mukaan. Uuh ja seksiä riittää..

[/quote]

Selventäisitkö vähän? Miten helvetissä viivapillu muotoillaan? Leikkaako se sulta aina joskus sisemmät häppärit pois ja joskus taas ompelee ne takaisin?

Puhut varmaan karvoituksen ajamisesta pois niin, että jäljelle jää pelkkä viiva karvoja. Mut ei viivapillu sitä tarkoita. 

Vierailija
7/26 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus. Kyllä ne viivat on paljon nätimpiä kuin rönsyilevät rutturuusut. Vähän sama syy kuin miksi vaikka läskit vihaa laihoja ja haukkuu luuviuluiksi.

Vierailija
8/26 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pillut eivät ole kauniita! 

Lakatkaa hokemasta tuollaisia tai lapset kasvavat kieroon. 

Vierailija
9/26 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lihava viivapillu, enkä hauku laihoja, enkä arvostele toisten römpsiä :D Älkää yleistäkö taas niin kauheesti. Jos tällä palstalla on muutama hullu, ei tehdä siitä johtopäätöstä että kaikki suomalaiset on hulluja...

Vierailija
10/26 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miks nyt ylipäätään ihmisiä ärsyttää kenenkään minkäänlaiset pillut tai omasta poikkeava ulkonäkö muutenkaan? Naisillahan on tapana yrittää nostaa itseään jalustalle haukkumalla ja sortamalla muita..

Tässäkin ketjussa se jo kävi ilmi ku joku viivapillu tuli haukkumaan muiden rutturuusuja. Ainahan täällä haukutaan myös esim. Pienirintaisia pojiksi ja isorintaisia riipputisseiksi tai läskeiksi jne..

Vierailija
11/26 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu ei ole kaunis. Olisihan meillä kaikilla pillujen kuvia seinillä jos sellainen toisi jonkun esteettisen nautinnon!

Vierailija
12/26 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä tätä ollenkaan myös. Ihan normaaliin anatomiseen vaihteluun kuuluva asia viivapillukin, ei mikään kehittymättömyys tms kuten täällä sanotaan. Selvää on, että joidenkin silmää miellyttää enemmän rehevämpi versio, joidenkin taas viiva... Mutta hassua että naiset haukkuu toisten naisten alapäiden ulkonäköä niin innokkaasti.

Ei sillä, kun itse aloitin aikanaan labrahoitajan hommani, ja siihen kuului myös PAPA-näytteiden ottoa, olin yllättynyt siitä miten erinäköisiä alapäitä onkaan olemassa. Itselläni on sellainen vaaleanpunainen melkein viiva, ja olin jotenkin kuvitellut että sellaisia ne muutkin on. Mutta sitten olikin tosi poimuisia, epäsymmetrisiä, pigmentoituneita jne myös. Minusta tuollainen vaihtelu on mielenkiintoista.

Vierailija
13/26 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantai-ilta ja valtakunnassa kaikki hyvin.

Vierailija
14/26 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla on niin hyvä itsetunto, ettei minun tarvitse pönkittää sitä haukkumalla muiden pilluja. Mikä helvetti siinä on, että naisten pitää toisiaan mollata, sääliksi käy semmoinen käytös.

Vierailija
15/26 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pillut mihin olen elämäni aikana törmännyt ovat olleet syötävän haluttavia.

M39

Vierailija
16/26 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos suoraan sanotaan, kyllä pillu on aika s*atanan ruma. Nyt on kyse siitä, mikä on edes vähän nätimpi kuin se toinen korvasieni.

Vierailija
17/26 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni muotoilee minulle tämän kyseisen mallin yleensä mielensä mukaan. Uuh ja seksiä riittää..

Vierailija
18/26 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:50"]

Pillu ei ole kaunis. Olisihan meillä kaikilla pillujen kuvia seinillä jos sellainen toisi jonkun esteettisen nautinnon!

[/quote]

Mulla on! :) Katselen pillua myös usein peilistä. Se nimenomaan on kaunis.

Vierailija
19/26 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 23:08"]

No jos suoraan sanotaan, kyllä pillu on aika s*atanan ruma. Nyt on kyse siitä, mikä on edes vähän nätimpi kuin se toinen korvasieni.

[/quote]

Miksi pidät pilluasi rumana :(

Vierailija
20/26 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niitä haukkujia vaivaa oman pillunsa ulkonäkö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi