Muita, jotka eivät pidä miehensä "tuoksusta"?
Haluan tietää, että olenko ainoa outo vai onko tämä ihan yleistä. Mies siis ei käydä mitään hajuvesiä, ainoastaan deodoranttia. Toivoisin kyllä että käyttäisi, sillä ne tuoksuvat paljon paremmalle kuin mies itse :(
Kommentit (62)
En tykkää hänen hiustensa tuoksusta märkinä pesun jäljiltä. Toivottavasti johtuu shampoosta.
Mitäköhän sitten se meinaa, että mies aina sanoo minun ominaistuoksuni olevan hyvä? Minä sovin hänelle, mutta hän ei minulle? :D
-ap
Parinvalinnan tarkoitushan on valita mahdollisimman hyvin geneettisesti yhteensopiva mies ja eikös sen siitä hajusta pysty alitajuisesti päättelemään? Pahan hajun pitäisi karkottaa, vaikka niinkuin täällä todettiin, pillerit saattavat vaikuttaa luonnolliseen mieltymykseen.
Deittailin joskus yhtä miestä, joka haisi mielestäni aivan vuohenjuustolta, vaikka hygieniassa ei ollut puutteita. Kyse siis ominaishajusta. En vaan voinut olla hänen lähellään ja tämä oli tietysti isoin syy, miksei tapailua voinut jatkaa.
Muut miehet, keiden läheisyydessä olen ollut, ovat tuoksuneet aina miellyttävälle ja eksääni tykkäsin myös "imppailla". :) Tällä vuohenjuustohajumiehellä on ollu tyttöystävä nyt muutaman vuoden, joten tuskin hänkään kaikkien nenässä vuohenjuustolle haiskahtaa.
Kyllähän tässä suoliston bakteerit ovat ne jotka haisevat. Koettakaa ottaa pidempi antibioottikuuri, niin tulette myöskin haisemaan ja hikoilemaan. Sanotaan että tuberkuulosin pystyy haistamaan ihmisestä, haisee kuulemma väljähtäneeltä oluelta. Myös diabetesta aiheuttaa suoliston haitalliset bakteerit, ja diabeteskin haisee.
Toimii toi hajun avulla valinta myöa toisinpäin, eli miehet päätyvät "väärien" naisten kanssa yhteen, koska naiset käyttävät e-pillereitä ja erittävät silloin aivan erilaisia hajuja ja hormoneita kuin ilman.
Itse olen hetken tapaillut ihan älyttömän pahan hajuista miestä, heti suihkun jälkeenkin haisi epämiellyttävältä. Ei kai muiden nenään, ei ainakaan kukaan koskaan sanonut kun myöhemminkin asiasta kysyin. Tutustuin häneen alunperin netissä, mikä voisi selittää asiaa myös. Nykyinen mieheni ei käytä mitään hajusteita enkä käytä minäkään (emme edes mitään hajusteellisia dödöjä) ja pidän hänen tuoksustaan ihan hirmuisesti :)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:58"]
Mitäköhän sitten se meinaa, että mies aina sanoo minun ominaistuoksuni olevan hyvä? Minä sovin hänelle, mutta hän ei minulle? :D
-ap
[/quote]
Jos olet e-pillerit aloittanut vasta tapaamisen jälkeen, niin sitten ei mitään hätää. Lopetat vain niiden käyttämisen, niin lakkaa se miehenkin haju häiritsemästä.
Sovitte toisillenne ja koska mies ei käytä e-pillereitä, hän myöskin haistaa sinut "oikein" ja tykkää sinun ominaishajusta.
Oikeesti, kuka noita hormoneja enää muutenkaan syö? Eikö se ole jo niin moneen kertaan todettu, ettei niistä ole muuta kuin harmia?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 23:09"]
-ap
[/quote]
Jos olet e-pillerit aloittanut vasta tapaamisen jälkeen, niin sitten ei mitään hätää. Lopetat vain niiden käyttämisen, niin lakkaa se miehenkin haju häiritsemästä.
Sovitte toisillenne ja koska mies ei käytä e-pillereitä, hän myöskin haistaa sinut "oikein" ja tykkää sinun ominaishajusta.
Oikeesti, kuka noita hormoneja enää muutenkaan syö? Eikö se ole jo niin moneen kertaan todettu, ettei niistä ole muuta kuin harmia?
[/quote]
No itselläni ainakin e-pillerit auttavat vaikeisiin kuukautisiin sekä finneihin. Kuukautiset ovat muuten hyvin epäsäännölliset, runsaat ja kivuliaat. E-pillereitä kaksi laattaa putkeen syömällä pääsee hieman vähemmällä sekä tietää päivälleen milloin ne alkavat. Tarkoituksena on kyllä lähivuosina jättää ehkäisy pois, mutta minua kyllä pelottaa se, millaiseksi touhu kuukautisten kanssa taas menee.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän sitten se meinaa, että mies aina sanoo minun ominaistuoksuni olevan hyvä? Minä sovin hänelle, mutta hän ei minulle? :D-ap
No itselläni ainakin e-pillerit auttavat vaikeisiin kuukautisiin sekä finneihin. Kuukautiset ovat muuten hyvin epäsäännölliset, runsaat ja kivuliaat. E-pillereitä kaksi laattaa putkeen syömällä pääsee hieman vähemmällä sekä tietää päivälleen milloin ne alkavat. Tarkoituksena on kyllä lähivuosina jättää ehkäisy pois, mutta minua kyllä pelottaa se, millaiseksi touhu kuukautisten kanssa taas menee.
-ap
Finneihin auttaa kun syö oikein ja pesee sen naaman jollain muulla kuin niillä kosmetiikka kemikaaleilla.
Oma mies tuoksuu hyvälle ja lapsemme ovat terveitä, pitkiä ja hoikkia.
Kerran seurustelin miehen kanssa joka ei tuoksunut hyvälle, seksi ei onnistunut ja pelkkä luuserihan se mies oli.
Oma mieheni tuoksuu aina hyvälle. Siis hikiset kainalot myös. Jalkahikeä en edes rekisteröi. Yksi syy miksi päädyinkin miehen kanssa yhteen oli se, että halatessa häntä oli mukava tuoksutella. Ja 20 vuoden jälkeen hän tuoksuu niskasta vieläkin samalle.
Olen myös tavannut miehiä, jotka ovat haisseet nenääni pahalta. Miehen veli ja yksi esimieheni muun muassa. Sekä oma veljeni ja isäni, Heh, tietenkin...
Voi teitä naisparat joiden mies haisee pahalle :( Itse seurustelin vuosia miehen kanssa, jonka hajusta en pitänyt (muuten oli hyvä mies ja edelleenkin olemme ystäviä), hänen tuoksussaan oli jokin tunkkainen pierumainen vivahde kokoajan, vaikka ei olisi piereskellytkään, hiki haisi hernekeitolle ja suukin maistui usein lievästi epämiellyttävälle. Seksi oli ok, mutta ei tajunnan räjäyttävää. Minulle oli aina täysin selvää, etten halua esim lapsia hänen kanssaan ikinä, ajatuskin kuvotti.
Sitten löysin nykyisen mieheni. Voisin olla nenä kiinni hänen kainalossaan kaiket päivät ja tuoksuu sitä paremmalle mitä pidempään on peseytymättä :D Seksi on parasta ikinä ja tekisin sitäkin kaiket päivät. Ollaan täydellinen kombo :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän sitten se meinaa, että mies aina sanoo minun ominaistuoksuni olevan hyvä? Minä sovin hänelle, mutta hän ei minulle? :D-ap
-ap
Finneihin auttaa kun syö oikein ja pesee sen naaman jollain muulla kuin niillä kosmetiikka kemikaaleilla.
Vesikin on kemikaali.
Vierailija kirjoitti:
-ap
Joillekin ne hormonit on oikeasti ainoa toimiva ehkäisykeino.
Kaikemmaaliman reurorantteja en kainalohon
liisteröitte!
Miäs haisoo hielle ja paskalle!
Yritin joskus nuorena seurustella miehen kanssa, jonka hajusta en pitänyt. En pitänyt hänen ominaishajustaan, enkä hänen valitsemista hajusteista. Yritin kyllä, mutta minua jotenkin ällötti miehen läheisyys vaikka mies oli muuten ihana kaikin puolin. Muistan kuinka ajattelin häntä, niin tunsin nenässäni ensin hänen hajunsa ja kun mies yritti sopia treffejä, niin sain heti sellaisen hajutunteen hänestä ja se ei ollut mieleeni. Sanoin siitä yhdelle ystävällenikin ja naureskelimme asiaa. Siitä jutusta ei kuitenkaan tullut minun takiani yhtään mitään.
Olen ollut oman mieheni kanssa yli 20 vuotta ja hän tuoksuu aina hyvältä. Jopa hikoillessaan hän on älyttömän hyvän tuoksuinen ja tykkään haistella häntä. Myös hän tykkää minun hajustani.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama tilanne... Alussa, kun tapasin miehen baarissa, hänellä oli hyvää tuoksua, mutta hän suostuu käyttämään tuoksua vain juhliessa, kun ei kuulemma arkena kuulu tuoksua voimakkaasti. Kuuluuko sitten haista hieltä tms.?! Me ollaan jopa riidelty asiasta, kun itse panostan niin paljon ulkonäköön ja nimenomaan tuoksuun! Itselläni hyvän tuoksuista kasvorasvaa, deodoranttia, hajuvettä ja vieläpä hiusten viimeistelyyn kampaamon hiussuihketta. En siis mitenkään voi haista ja toiselle yhden tuoksun suhauttaminen on aamulla liikaa. Sama juttu on joskus hänen hengityksensä kanssa, että on ihan kaamee. Ollaan niin nuoria, että voi oikeasti olla,että erotaan tämän takia. Hygienia on todella tärkeää ihan seksuaalisen kiinnostuksenkin takia! Ja siis vaikka mies käy suihkussa, pesee vaatteensa ja hampaansa, niin hänen pitäisi tehdä se paljon useammin. Hirvee avautuminen :-D
1. Ientulehdus. Siitä haju suuhun.
2. Se mitä syö, pukkaa ihon läpi pintaan. Siitä haju kehoon.
Hammaslääkäriin ja ruokavaliosta kiinni.
Ootte nuoria naisia. Jättäkää sellainen haiseva mies. Voi olla kyse hygieniasta tai sitten vaan ominaishajusta. Seksi lopahtaa kun miehen hengitys haisee pahalta.
Seurustelin nuorena tupakoivan miehen kanssa. Tupakan haju hengityksessä ei ole ollenkaan niin huono kuin pahanhajuinen hengitys. Ehkä siihen auttaa hampaiden pesu tai purkka. Mutta ei tosiaan tee mieli suudella sellaista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama tilanne... Alussa, kun tapasin miehen baarissa, hänellä oli hyvää tuoksua, mutta hän suostuu käyttämään tuoksua vain juhliessa, kun ei kuulemma arkena kuulu tuoksua voimakkaasti. Kuuluuko sitten haista hieltä tms.?! Me ollaan jopa riidelty asiasta, kun itse panostan niin paljon ulkonäköön ja nimenomaan tuoksuun! Itselläni hyvän tuoksuista kasvorasvaa, deodoranttia, hajuvettä ja vieläpä hiusten viimeistelyyn kampaamon hiussuihketta. En siis mitenkään voi haista ja toiselle yhden tuoksun suhauttaminen on aamulla liikaa. Sama juttu on joskus hänen hengityksensä kanssa, että on ihan kaamee. Ollaan niin nuoria, että voi oikeasti olla,että erotaan tämän takia. Hygienia on todella tärkeää ihan seksuaalisen kiinnostuksenkin takia! Ja siis vaikka mies käy suihkussa, pesee vaatteensa ja hampaansa, niin hänen pitäisi tehdä se paljon useammin. Hirvee avautuminen :-D
1. Ientulehdus. Siitä haju suuhun.
2. Se mitä syö, pukkaa ihon läpi pintaan. Siitä haju kehoon.Hammaslääkäriin ja ruokavaliosta kiinni.
Ja vaatteiden kunnollinen pesu jollain hajuttomalla.. kaikkien vaatteiden, myös petivaatteiden. Samoin kaappien siivous ja pyyhkiminen. Hajuja tarttuu.
Ja hygieniasta parempi huoli.
Puhu.
Mielestäni mieheni tuoksu tai oikeastaan haju on kuvottava. Hengityskin haisee.