Onko järkeä jatkaa?
Olen tavannut miestä muutamia kertoja. Kertonut, ettei välttämättä halua lapsia koskaan. Itse haluaisin. Olen vielä alle 25-vuotias, mies muutaman vuoden vanhempi. Muutoin kaikki natsaa, mutta onko tässä mitään järkeä?
Kommentit (3)
Alle kolmekymppisen miehen mieli voi vielä muuttua, mutta kannattaa ottaa huomioon se, että naisen hedelmällinen ikä on hyvin rajallinen. Hyvin usein näissä käy niin, että mies sanoo "Ehkä sitten joskus, ei vielä" vielä siinäkin vaiheessa kun lähestytään neljääkymppiä. Naisella ei silloin enää ole paljon aikaa, ja uuden suhteen etsiminenkin on siinä vaiheessa ongelmallista koska siihen kumppaniin nyt haluaisi ensin kunnolla tutustuakin ennen kuin tekee lapsia. Mutta tietyssä iässä pitäisi toimia heti, ei ole enää aikaa pitkään suhteeseen ennen lapsia.
Jos siis itse haluaa lapsia, niin hirveän kauan ei kannata jäädä odottamaan miehen mielen muuttumista. Muutenkin itse ajattelisin, että jos on tavattu vasta pari kertaa niin itse lähtisin ihan suosiolla etsimään sellaista kumppania joka voisi jo tässä vaiheessa sanoa haluavansa joskus lapsia. Kuitenkaan tätä ei voi kukaan sinun puolestasi päättää, mutta ainakin kannattaisi kysellä mieheltä asiasta lisää, onko tämä selvästi enemmän sen puolella että ei ikinä lapsia vai onko tuo enemmänkin "En tiedä vielä".
Ei ole järkeä jatkaa. Valehtele syöväsi pillereitä niin saat lapsen, miehen voit jättää kun raskaus on varmistettu. Miehellä et tee kuitenkaan mitään.