Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen niin surullinen :((

Vierailija
15.02.2014 |

Kaikki taas hehkuttaa fb:ssa bileitä ja ystävien kanssa oloa. Mulla ei ole yhtään ystävää. Taas istun täällä kotona ja katson kuinka elämä menee silmien edessä ohi.

Eikä vain ne bileet vaan ystävät ja ystävien kanssa olo yleensäkin. Eräskin on nyt kaverin kanssa mökkeilemässä. Laskettelua, nuotiomakkaraa jne. jne.

Toinen meni isolla porukalla ravintolaan syömään. Yhdellä ne bileet... Mulla ei mitään muuta kuin tätä harmaata arkea lasten kanssa päivästä toiseen. AINA.

Minäkin haluan kavereita. :(

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 21:36"]

Mitens jos yrität lasten kautta saada kavereita? Jokin heidän kaverin äiti? Kylään vaan ja saat seuraa ja lapsi saa leikkikaverin. 

[/quote]

Lapset on jo sen verran isoja, ettei enää sillä tavalla onnistu lasten kautta tutustuminen...

Vierailija
22/31 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene seurakunnan naisteniltoihin tai käsityökerhoon. Rupea harrastamaan jotakin yleensä naisten yhdessä tekemää, kuten kudontaa kangaspuilla tai posliinimaalausta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos lapset jo isoja, niin sitten vaan lasten kanssa laskettelemaan ja muutenkin harrastamaan! Ei sun oo mikään pakko kotona odottaa elämän ohi valumista.

Vierailija
24/31 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt harrastamaan, mitä tahansa sinua kiinnostavaa! Miksi ihmeessä istut kotona, jos sinulla on mahdollisuus harrastaa, kun kerran mieskin on ja lapset isoja? Etkö käy töissä?

Vierailija
25/31 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 21:47"]

Mene seurakunnan naisteniltoihin tai käsityökerhoon. Rupea harrastamaan jotakin yleensä naisten yhdessä tekemää, kuten kudontaa kangaspuilla tai posliinimaalausta. 

[/quote]

Mä olen yrittänyt jo niin paljon kaikkea ja huonoin tuloksin. Olen käynyt keramiikkakursseja ja tuota posliininmaalausta ja yhden lapsen kanssa äitilapsi-muskarissa ym., mutta ei niissä tutustu eikä varsinkaan ystävysty kenenkään kanssa. Kaikki ovat vain harrastamassa eikä luomassa suhteita. Näköjään... ja toisekseen, noissa harrastuskursseilla (posliininmaalaus ym.) oli keski-ikä joku 68v. Itse olen kuitenkin vasta hiukan päälle 30v. Mulla on niitä eläkeläisiä siellä fb:ssa jo kavereina...

Minussa täytyy olla joku suuremman luokan vika, kun en saa ystäviä. No se vika alkaa olla varmaan juuri siinä, kun ei ole ystäviä. Vähän kuin, että raha tulee rahan luokse. Ihminen ilman sosiaalista elämää ei ole kiinnostava.

Vierailija
26/31 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin yksinäisenä ihmettelen, miten muilla voi olla kalenteri aina ihan täynnä, viikkotolkulla eteenpäin viikonlopuissa jotain ohjelmaa. Joskus tulee olo, että ei niillä oikeasti ole, eivät vaan ole kiinnostuneita juuri mun seurasta.

Vierailija
27/31 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko positiiviseen sävyyn? Kysytkö kuulumisia, hymyiletkö?  Ehdotatko mitään kivaa tekemistä? Muut voivat luulla, ettet kaipaa seuraa. Voisitko pyytää naapurin naista kävelyseuraksi tms.?

Vierailija
28/31 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän samanlaista ollut aina. Ihmettelen yhtä tuttua, joka aina uudelle paikkakunnalle muuttaessaan on aika nopeasti onnistunut hankkimaan uudet piirit. Sitten tajusin mikä meitä erottaa: harrastukset. Mä harrastan asioita yksin tai "rinnakkain" muiden kanssa, hän taas menee aina sellaisiin juttuihin, joissa ystävystyy väkisinkin. Paras näyttää olevan intensiivinen kuoro- tai teatteriharrastus. Siellä näyttää syntyvän ihan mieletön yhteishenki. Valitettavasti asia on niin, että saadakseen ystäviä pitää ihan oikeasti tehdä asian eteen jotain. Nimim. täällä taas itsekin yksin sohvalla nökötän. Ja olet muuten aivan oikeassa siinä, että ihminen tarvitsee muutakin kuin vain sen oman perheen.

Vierailija
29/31 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä yhdistystoiminta? Itse olen mukana SPR:n maahanmuuttajien toiminnassa ja saanut sitä kautta paljon uusia ystäviä, suomalaisia ja ulkomaalaisia.

Vierailija
30/31 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjaa siellä facebookissa tästä, meinaan itsekin olisin ystäviä vailla mutta en huomaa kenestäkään 200 kaverista että olisi jollain muulla tarvetta ystävälle ja jos tietäisin että olisin varmaan kysyisin kahville tms. Tuntuu että kaikilla on paljon ystäviä ja ihmisiä muutenkin ympärillä.. Ja facebookissa on myös ryhmiä niille jotka etsii ystäviä :)

Vierailija
31/31 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:01"]

Puhutko positiiviseen sävyyn? Kysytkö kuulumisia, hymyiletkö?  Ehdotatko mitään kivaa tekemistä? Muut voivat luulla, ettet kaipaa seuraa. Voisitko pyytää naapurin naista kävelyseuraksi tms.?

[/quote]

Anteeksi, voi olla tyhmä kysymys, mutta kenelle minä ehdottaisin sitä kivaa tekemistä?

Kyllä mä puhun positiiviseen sävyyn ja hymyilen (vaikka nyt näistä ruikutuksista voi saada ihan eri kuvan, nyt vai niin paljon masentaa tämä), mutta olen aika ujo. En mikään hiljainen hissukka kuitenkaan, mutta en osaa oikein tehdä aloitetta.

Meilläpäin ei oikein taida olla mitään yhdistystoimintaa... Toisekseen, en pääse nyt oikein iltaisin mihinkään, niin se vähän hankaloittaa tällä hetkellä. Ensi vuonna onneksi taas pääsen.