Olen aika tyhmä ja tajuan sen. Haluatko kysyä jotain?
Ei mulla oikein mitään järkevää vastausta ole mihinkään.
Kommentit (20)
Miten suhtaudut siihen, jos joku sanoo sinulle, että olet tyhmä?
Onko kivaa pitää toisiakin tyhminä??
Et ole yksin. Puolet meistä on keskimääräistä tyhmempiä. :)
Vierailija kirjoitti:
Mäkin, mikä tekee sinusta tyhmän? Minusta tekee tyhmän lahjattomuus
Sama. En ole oikein lahjakas missään. Olen pärjännyt koulussa keskitasoisesti valtavalla lukemisella, ahkeruudella ja tekemällä tehtäviä. Joskus tai oikeastaan aika usein meni koko ilta.
Vierailija kirjoitti:
Miten suhtaudut siihen, jos joku sanoo sinulle, että olet tyhmä?
Olan kohautuksella, koska miksipä kiistellä tosiasioista.
Vierailija kirjoitti:
Onko kivaa pitää toisiakin tyhminä??
En rupea arvioimaan muita, ei ole siihen tarpeeksi älyä.
Mie ole kaikista tyhmin kaikista tyhmistä.
Oletko huomannut, että joillakin osa-alueilla olet sittenkin älykäs. Harva on kaikilla.
Saatko elämänsisältösi lisääntymisestä?
Harmittaako sinua, ettet pysty tekemään tai ymmärtämään asioita, joita ehkä haluaisit? Vai sivuutatko sellaiset asiat kokonaan?
Olen hupmannut saman. Voi trolliraukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko huomannut, että joillakin osa-alueilla olet sittenkin älykäs. Harva on kaikilla.
En. Matikassa, lähinnä algebrassa, en ole ollut huono, mutta en mikään huippukaan. Kielitaito on surkea ja yleistieto sekä muisti ovat umpisurkeita, eikä minulla ole yhtään visuaalista hahmotuskykyä.
Minusta on aika fiksua pystyä myöntämään olevansa tyhmä. Itse asiassa se tekee sinusta monella tapaa älykkään, koska tunnen monia aidosti tyhmiä ihmisiä, jotka kuvittelevat tietävänsä kaiken, ja halveksivat älykkäitä, sivistyneitä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Saatko elämänsisältösi lisääntymisestä?
En. Minulla on kaksi lasta, jotka ovat onneksi tulleet isäänsä, joka on lahjakas monissa asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako sinua, ettet pysty tekemään tai ymmärtämään asioita, joita ehkä haluaisit? Vai sivuutatko sellaiset asiat kokonaan?
Harmittaa älyttömäsi. Lisäksi ei ole kädentaitoja. Haluaisin ommella, oppi koodaamaan, oppia kieliä, mutta en vain opi. Unohdan nopeasti kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Olen hupmannut saman. Voi trolliraukkaa.
Vaikka tämä ei ollut kysymys, ap vastaa silti. Miksi pidät minua trollina? Tyhmiä ihmisiä nyt vain on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Olet ihan ykkönen!
Tyhmien valtakunnassako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ihan ykkönen!
Tyhmien valtakunnassako?
Aah. Ei kun Ihmisenä!!!
Mäkin, mikä tekee sinusta tyhmän? Minusta tekee tyhmän lahjattomuus