Katsooko joku oikeasti kännykällä vauvapalstaa? Eihän sillä pysty kirjoittamaan mitään!
Naurettavan hidasta kirjoittaminen niillä pikku näppäimillä.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Joo, mää
muu
Mulla on automaattisessa tekstinsyötössä "jätä se sika!". Muuta ei tarvitakaan.
Ei ole hidasta. Hyvin pystyy kirjoittamaan. 😃
Käytän ainoastaan puhelinta palstalle kirjoitteluun ja selaamiseen. Ei ole hidasta.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa pöytätietokone!
Kuka kieltää hommaamasta? Kyllä se on moneen datatyöskentelyyn vieläkin se paras vaihtoehto, työasentokin ergonomisempi kuin läppärilläkään.
Jossain vaiheessa kommenttikenttää kutistettiin ja se teki kyllä puhelimella palstailusta aiempaa hankalampaa.
Kyllähän mä hoituu oikein hyvin.
Näppärämpi palstailla näin sängyllä pötkötellen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän mä hoituu oikein hyvin.
Näppärämpi palstailla näin sängyllä pötkötellen.
No ei näköjään kovin hyvin... 😉
Oon ollu tääl ainoostaan puhelimella. :D Onha se hidasta, ja välillä tulee kirjain vierestä, mut ei se miuu haittaa. :) Puhelimella yleensä pyörin netissä, ku koneella pelaan. M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa pöytätietokone!
Kuka kieltää hommaamasta? Kyllä se on moneen datatyöskentelyyn vieläkin se paras vaihtoehto, työasentokin ergonomisempi kuin läppärilläkään.
Läppäri ja näyttö työpöydällä on yhtä ergonominen kuin pöytätietokone. Pöytäkoneita olen nähnyt lähinnä pelikäytössä viimeisen 15 vuoden aikana.
En kyllä vaivaudu avaamaan laptopia tämän palstan selailuun ja satunniseen kommentointiin. Onnistuu ihan kännyllä.
En käy täällä millään muulla laitteella kuin kännykälläni. Kirjoittaminen onnistuu oikein hyvin ja nopeasti, tietenkin. Minulla on ihan normaali Samsung Galaxy S10 Lite -puhelin.
No mutta ketkä käyttää niitä pöytätietokoneita? Ja älypuhelimen voi yhdistää TV ja jopa yhdistää bluetooth näppäimistö ja hiiri, niin ei kirjoitus ole vaikeata sitten niillä, jos on nakkisormet..!
Tuskallista se onkin ja typojen korjaukseen on iso kynnys, vaikka sellaisen huomaisikin.
Vierailija kirjoitti:
Tuskallista se onkin ja typojen korjaukseen on iso kynnys, vaikka sellaisen huomaisikin.
Se on harmillista olla nakkisormi. Voit yhdistää bluetooth näppäimistön puhelimeen ja sitten puhelin miracast tv, niin näkee samalla kun kirjoittaa näppäin.
NOKIA Androidilla Kirjoitan nytkin EI Vaikeuksia!
Mee lääkäriin!
Minä kirjoitan kirjoituskoneella A4:lle ja lähetän postin kautta vauvapalstan toimitukseen viestini. Oi kuinka nopeaa.
Ei kun oikeasti. Aika nakkisormi saa olla, jos ei osaa puhelimen näppäimistöä käyttää nopeasti.
Sanoppa. Tänki kirjoittamiseen meni ainaki 15min 😑