Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsooko joku oikeasti kännykällä vauvapalstaa? Eihän sillä pysty kirjoittamaan mitään!

Vierailija
01.11.2020 |

Naurettavan hidasta kirjoittaminen niillä pikku näppäimillä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Ja kännykässä on vieläpä usein automaattinen tekstinsyöttö vai miksi sitä sanotaan. Tulee ihan outoja sanoja.

Vierailija
22/34 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta ketkä käyttää niitä pöytätietokoneita? Ja älypuhelimen voi yhdistää TV ja jopa yhdistää bluetooth näppäimistö ja hiiri, niin ei kirjoitus ole vaikeata sitten niillä, jos on nakkisormet..!

Muiden muassa minä käytän. Mulla on 44" näyttö ja kolme sivua auki. Kaksi sivua riittää töiden tekemiseen ja kolmannella on milloin mitäkin. Älyluuri on vihoviimeinen häkystin työntekoon ja läppäri on mopo, mutta käytössä, kun asiakkaalla pitää käydä. Kaikille vimpaimille on omat käyttötarkoituksensa ja niistä sinun ei tarvitse olla huolissasi. Jos ripaus suvaitsevaisuutta sattuisi löytymään, se olisi mukava yllätys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta ketkä käyttää niitä pöytätietokoneita? Ja älypuhelimen voi yhdistää TV ja jopa yhdistää bluetooth näppäimistö ja hiiri, niin ei kirjoitus ole vaikeata sitten niillä, jos on nakkisormet..!

Muiden muassa minä käytän. Mulla on 44" näyttö ja kolme sivua auki. Kaksi sivua riittää töiden tekemiseen ja kolmannella on milloin mitäkin. Älyluuri on vihoviimeinen häkystin työntekoon ja läppäri on mopo, mutta käytössä, kun asiakkaalla pitää käydä. Kaikille vimpaimille on omat käyttötarkoituksensa ja niistä sinun ei tarvitse olla huolissasi. Jos ripaus suvaitsevaisuutta sattuisi löytymään, se olisi mukava yllätys.

Työntekoon on kyllä yritystason kannettava paras vaihtoehto 👍

Ja kun haluaa sitten joskus uuden, niin jälleenmyynti arvo on silti hyvä 💪

Pöytätietokoneiden vanhoja osia lähes mahotonta myydä 👎🤮

Vierailija
24/34 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ja kännykässä on vieläpä usein automaattinen tekstinsyöttö vai miksi sitä sanotaan. Tulee ihan outoja sanoja.

Tämä ennustava arpageneraattori suorastaan rakastaa suomalaisia sijapäätteitä. 

25/34 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes aina puhelimella. Läppäri on auki ehkä pari kertaa kuussa, kun ei sitä oikeasti tartte mihinkään.

Vierailija
26/34 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Lähes aina puhelimella. Läppäri on auki ehkä pari kertaa kuussa, kun ei sitä oikeasti tartte mihinkään.

Läppäri paras jos x86 💪

Ja joissain superläppäreis jopa M1 😲🥰

Vierailija
27/34 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa pöytätietokone!

Voi perkele sinua...

Vierailija
28/34 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Sinulla on rautaiset hermot.

-AP

Vierailija
29/34 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään yhtä nopeasti sujuu kuin tietokoneella. Näppäimistöhän puhelimessakin on.

Vierailija
30/34 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pöytäkone vasta hankala onkin, kun tässä sängyllä makoillen surffailee.

Vierailija
31/34 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut täällä muulla kuin puhelimella. Aikaa meni 10 sek kirjoittaa tämä.

Vierailija
32/34 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on varmaan se alkuperäinen näppäinpuhelin...

Vierailija
33/34 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läptop on ehdton ykkönen.

Vierailija
34/34 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kirjoitan kirjoituskoneella A4:lle ja lähetän postin kautta vauvapalstan toimitukseen viestini. Oi kuinka nopeaa.

Ei kun oikeasti. Aika nakkisormi saa olla, jos ei osaa puhelimen näppäimistöä käyttää nopeasti.

Olen busassa katsonut ihmisten kirjoittamista ja miettinyt että kuinka pystyvät... OLEN AJATELLUT, ETTÄ KUN OVAT MINUN IÄSSÄNI NIIN SORMET EIVÄT ENÄÄ TOIMI VAAN ON NEKIN TUHOTTU...

Muinoiset kirjoituskoneet - pöytätietokoneissa sama kirjoituskonemalli - ovat tuhonneet RANTEET... arvatkaa kuinka hirveää kun ranteet eivät toimi... puuttuisi vielä, että sormetkaan eivät toimi... EHKÄ TÄMÄ ON JOKU TARKOITUS TUHOTA IHMINEN...

Ihmisillä niin huonot hampaat??? vaikka ollut kouluhammashoito jo ainakin 1950-luvulta... laitettu rautoja... SÄHKÖHAMMASHARJAT??? Minäpä luulen, että nämäkin tarkoitettu tuhoamaan ihmistä... Olen kieltäytynyt käyttämään sähköhammasharjaa koska se on tuntunut epäluonnolliselta ja nyt minulla niin hyvät hampaat, että ei ole kaksikymppisilläkään...