Paras kosmetiikkajoulukalenteri 2020
Hakusessa olisi siis laadukas kosmetiikkajoulukalenteri tyttöystävälle. Jonkinmoista vinkkiä tarvitsisin sen suhteen, minkä brändin kalenteri kannattaisi hankkia. Häneltä itseltään en viitsi kysyä, kun tarkoitus on yllättää. Eli auttakaahan miestä hädässä hyvät naiset!
Kommentit (26)
Mulle on tulossa Ritualsin kalenteri, mies on näköjään ninjaillut ja tutkinut purkkeja. On varmaan ihan kiva piristys joulukuuhun.
Minä tykkään Body Shopin kalenterista, jossa on voiteita, shampoita ja kylpytuotteita, koska meikkaan aika vähän.
Mikä tahansa näistä on varmaan mieluinen, kunhan katsot vähän, että on sen tyyppisiä tuotteita, mitä tyttöystäväsi käyttää.
https://www.harpersbazaar.com/uk/christmas/g32295/luxury-advent-calenda…
Lumenen tuotteissa (ainakin osassa) on aika voimakkaat hajusteet, jotka voi olla liian tujuja herkälle iholle. Kiehl’sin ja Cliniquen joulukalentereista olen tykännyt itse. Molemmissa tosin pelkkiä ihonhoitotuotteita (voiteita, seerumeita), ei meikkejä.
Kiitti vielä asiallisista neuvoista kalenterin suhteen. Mac meni tilaukseen!
Viime vuonna oli arviot joka kalenterista en muista missä lehdessä. Kannattaa katsoa mitä merkkiä käyttää ja mikä on neidin ikä? Hintavin ei ole paras.