Paras kosmetiikkajoulukalenteri 2020
Hakusessa olisi siis laadukas kosmetiikkajoulukalenteri tyttöystävälle. Jonkinmoista vinkkiä tarvitsisin sen suhteen, minkä brändin kalenteri kannattaisi hankkia. Häneltä itseltään en viitsi kysyä, kun tarkoitus on yllättää. Eli auttakaahan miestä hädässä hyvät naiset!
Kommentit (26)
Tiedätkö mitä merkkejä hän on aikaisemmin käyttänyt? Onko herkkäihoinen? Meikkaako?
Tuli mieleen Biotherm ja Clinique ainakin. Myös Lancôme, mutta siinä on mukana muutama voide, jotka on tarkoitettu vanhemmalle iholle (kiinteyttäviä). Saattaa noissa muissakin tosin olla, yleensä on. Ei se tosin varmaan haittaa, jos sieltä pari ylitehokasta voidetta tulee mukana, voihan ne antaa jollekulle.
Hintaluokka?
Mä itse katselin MAC:n kalenteria. On vaan aika hintava.
Viime vuonna oli Clinique ja se oli ihan ok. Tuo MAC on vaan tuplasti kalliimpi. Mut se näyttää ihanalta!
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mitä merkkejä hän on aikaisemmin käyttänyt? Onko herkkäihoinen? Meikkaako?
Tuli mieleen Biotherm ja Clinique ainakin. Myös Lancôme, mutta siinä on mukana muutama voide, jotka on tarkoitettu vanhemmalle iholle (kiinteyttäviä). Saattaa noissa muissakin tosin olla, yleensä on. Ei se tosin varmaan haittaa, jos sieltä pari ylitehokasta voidetta tulee mukana, voihan ne antaa jollekulle.
Meikkaa ja on tosiaan herkkäihoinen. Pitääpä katsastaa nuo aluksi.
Vierailija kirjoitti:
Hintaluokka?
Viime vuonna oli Clinique ja se oli ihan ok. Tuo MAC on vaan tuplasti kalliimpi. Mut se näyttää ihanalta!
Max. 120 euron tietämillä.
Olutkori! Sen juotuaan palstamammoista tulee jumalattaria. :) M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hintaluokka?
Näköjään kalenterien hinnat liikkuvat lähempänä paria sataa, eli nostetaan budjetti hiukan ylemmäksi.
Lumenen kalenteria näin nettiarvostelussa kehuttavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hintaluokka?
Sit tuo MAC on liian kallis.
https://www.kicks.fi/mac/joululahjat/joulukalenteri
Clinique on hyvä ja tykätty.
Kysynpä vielä tällä tapaa, eli minkä kalenterin itse ottaisit, jos hinnasta ei tarvitsisi piitata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikkaa ja on tosiaan herkkäihoinen. Pitääpä katsastaa nuo aluksi.
Clinique käsittääkseni ainakin hajusteeton. Mutta laatumerkkejä ovat nuo kaikki.
YSL eli Yves Saint Laurent joulukalenteri 249,90€ Cocopandalla myynnissä
YSL tai Lancome. Ostin vaimolle molemmat.
MAC. :)
Laadukkaat tuotteet ja kaunis kalenteri.
Lumene tai Clinique, mutta jos ei käytä normaalistikaan Lumenea, ei varmaan kannata sitä sitten.
Jos meikkiä haluaa kalenterista niin tämä Nyx on myös kiva ja edullinen: https://www.kicks.fi/nyx-professional-makeup/joululahjat/joulukalenteri…
Nyxiäkin mulla on ollut ja kiva oli sekin.
Mä en välitä niin meikeistä, BodyShopin kalenteri olis mulle paras.
Olet vähän myöhässä.. muutama suosituin on jo loppunut. Esim. lookfantatastic, feelunique, asos, cultbeauty.
Ota huomuoon että toisissa kalentereissa on meikkijuttuja enemmän, toisissa hoitojuttuja.
Jos tyttöystäväsi ei juurikaan meikkaa, älä osta kalenteria missä meikkejä.
Up