Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miksi kerrostalon asuntojen ovissa on ovisilmä?
15.02.2014 |
Kyyläätkö rappukäytävän kulkijoita siitä?
Kommentit (5)
rasittava av-mamma tarkistaa jokaisen rapussa kulkijan, joten ne voisi kieltää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Asuin aikanaan ensimmäisessä kerroksessa ja alaovet olivat kahdeksaan asti auki. Ovisilmä pelasti monelta hörhöltä ja känniseltä naapurita, joka halusi tulla tutustumaan naapurin tyttöön.
ihan turvallisuustekijä.
Alue: Aihe vapaa
Rivareissa ja ok-taloissa on usein ikkuna etuovelle päin, ja siitä voi katsoa, kuka soittelee ovikelloa. Kerrostaloasunnossa ei ole, nii tarvitaan ovisilmä, ettei vahingossa avaa ovea kaiken maailman hihhuleille.