Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisit kokemattomaan kumppaniin?

Vierailija
01.11.2020 |

Oletan, että palstalla suurin osa kävijöistä on naisia, niin miten suhtautuisitte jos mies paljastuisi seksuaalisesti kokemattomaksi, eikä olisi koskaan seurustellutkaan? Menisikö mies vaihtoon, vai antaisitteko armoa? Miettisittekö mikä miehessä on vialla? Missä vaiheessa miehen pitäisi kertoa kokemattomuudestaan, vai pitäisikö edes kertoa lainkaan? Mikä on se "raja" minkä ikäisenä jotain pitäisi olla jo kokenutkin?

Itseäni ei naisen kokemattomuus haittaisi ollenkaan, mikäli nainen olisi muuten mukavan ja suht täysipäisen oloinen. Siinä vaiheessa saattaisi haitata jos alkaisi minua syyttelemään ties mistä tekosista, ja näkisi avaruuden muukalaisia nurkissa.

Miehet ovat tervetulleita kertomaan omia mielipiteitään asiaan myöskin.

Terveisin Naispelko27

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asia haittaisi minua. Osaan kyllä kertoa mistä pidän ja mistä en. Ja tarvittaessa opastaa.

Vierailija
2/60 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo puumaosastoa ja voisin kyllä viettää kivoja öitä jonkun nuoren ja ujon kanssa, mutta emmehän me nyt koskaan kohtaisi niissä merkeissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliselle naiselle tuollainen mies on liian "friikki". Naisen pitäisi olla hyvällä tavalla itsekin vähän "erikoinen" niin olisi avarakatseisuutta hyväksyä tuollainen mies.

Vierailija
4/60 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemattomuus ei haittaisi, jos olisi kiinnostunut harjoittelemaan ja kokeilemaan. Rehellisyys mielestäni parempi, koska silloin kuitenkin voi osoittaa kiinnostuksen opetella tuntemaan toisen kehoa ja että mikä juuri hänelle tuntuu hyvältä. Jokaiselle tekee hyvää jonkinlainen liikunta tai liikkuminen jossa oppii tuntemaan kehoansa ja jonkunlaista hienomotoriikkaa. Tanssi, jooga tms. Silloin myös toisen koskettamisesta tulee luontevampaa. Suosittelen!

Vierailija
5/60 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siitä tulisi mitään kun kumpikaan ei osaisi :D

Vierailija
6/60 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi yhdessä opetella.

Vierailija
7/60 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on suoraan sanottuna aika vaikea kuvitella kiinnostuvani kovin vanhaksi kokemattomana pysyneestä miehestä, sillä yleensä siihen kokemattomuuteen on syynsä ja ne syyt ovat sitten ongelma. Pahinta olisi jos mies olisi tehnyt kokemattomuudesta mielessään ison asian ja koko elämä suunnilleen pyörisi sen ympärillä. Mutta jos kuvitellaan että miehessä ei olisi mitään näkyvää vikaa ja ihastuisin häneen, ei kokemattomuus siinä vaiheessa tietenkään haittaisi.

Vierailija
8/60 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa en pidä kokemattomuutta miehellä minään huonona asiana. Mutta kun mietin itseäni, täysin kokematon kumppani olisi ahdistava. Olen nelikymppinen nainen ja ollut saman miehen kanssa 15 vuotta. Mieheni on ainoa seksipartnerini. Seksi uuden kumppanin kanssa jännittäisi minua todella paljon ja siitä syystä inhoaisin "kokeneempana" joutua jonkinlaiseen "opastajan" rooliin. Haluaisin että mies pystyy rauhoittelemaan minua, ei päinvastoin.

Jos mies kokemattomuudestaan huolimatta olisi niin rauhallinen ja vakaa, että minä saisin olla tilanteen arkajalka, asia olisi okei. Teknistä osaamista ei tarvitse olla, mutta -no, sitä vakautta, rauhallisuutta ja turvallisuutta kyllä.

Vierailija
9/60 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin oli todella kuumaa ekan poikakaverin kanssa vaikka oltiin molemmat kokemattomia. Sellaisen kiiman kun saisi vielä kerran kokea! :D

Vierailija
10/60 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskemattomuus ja miten siihen suhtautuisin riippuu paljon miehestä. Jos miehellä on tunneälyä ja on tyypiltään sellainen joka kuitenkin osaa asian niin ei niin paljon haittaa.

Olen kokeneena naisena huomannut sen, että toiset miehet vain jotenkin tajuavat nämä hommat ja ovat siinä hyviä alusta alkaen.

Jotkut taas ovat sellaisia, että eivät oikein tiedä miten toimia vaikka eivät olisi kokemaatomiakaan.

Miehissä on eroja tässäkin asiassa. Joku on vain hyvä siinä ja joku ei niin hyvä.

Tietysti myös naisissa sama.

Vierailija
11/60 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo olisi paras kun kumpikin olisi samassa asemassa. Harva aikuinen nyt on seksi suhteen ihan täysin kokematon. Mutta olisihan siinä jotain kaunista ja romanttista kun kaksi toisiinsa rakastunutta aikuista kokisivat ensimmäisen kerran toistensa kanssa. Luulen että tallaisella parilla olisi kiihkeä ja vilkas seksielämä sen jälkeenkin.

Vierailija
12/60 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monelle naiselle varmaan 27-vuotias kokematon mies olisi punainen vaate, vaikka poikkeuksiakin toki varmasti löytyy. 

Vierailija
13/60 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monelle naiselle varmaan 27-vuotias kokematon mies olisi punainen vaate, vaikka poikkeuksiakin toki varmasti löytyy. 

Mieti vaan 40-60 v. neitsytnaisen markkinoita :)))

Vierailija
14/60 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa en pidä kokemattomuutta miehellä minään huonona asiana. Mutta kun mietin itseäni, täysin kokematon kumppani olisi ahdistava. Olen nelikymppinen nainen ja ollut saman miehen kanssa 15 vuotta. Mieheni on ainoa seksipartnerini. Seksi uuden kumppanin kanssa jännittäisi minua todella paljon ja siitä syystä inhoaisin "kokeneempana" joutua jonkinlaiseen "opastajan" rooliin. Haluaisin että mies pystyy rauhoittelemaan minua, ei päinvastoin.

Jos mies kokemattomuudestaan huolimatta olisi niin rauhallinen ja vakaa, että minä saisin olla tilanteen arkajalka, asia olisi okei. Teknistä osaamista ei tarvitse olla, mutta -no, sitä vakautta, rauhallisuutta ja turvallisuutta kyllä.

Voisiko joku selittää, miksi tätä on alapeukutettu? Onko maailma nykyään niin feministinen että nainen ei saa edes makuukamarissa kaivata mieheltä turvallisuutta ja rauhallisuutta?

-sama-

Vierailija
15/60 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat joskus kokemattomia. Ei sillä ole mitään väliä mihin saakka ihminen on neitsyt. Kyllä siinä seksissä nopeasti oppii mitä tehdä. Seksi ei ole mitään ydinfysiikkaa. Mun mies oli neitsyt 24-vuotiaaksi asti ja minä olin hänen ensimmäinen seksikumppaninsa. Oikein hyvin lähti seksielämä käyntiin ja oppi kyllä heti missä klitoris sijaitsee ja miten sitä pitää käsitellä.

Vierailija
16/60 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vielä sikäli onnellisessa asemassa kun olet alle 30-vuotias, sen rajan kun ylittää niin suhtautuminen muuttuu vielä negatiivisemmaksi kokematonta miestä kohtaan, puhumattakaan jos lähestyy 40-kympin rajaa, silloin voikin jo luopua toivosta.

Vierailija
17/60 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tietysti kiva ensin tietää, miten tai kuinka tuo kokemattomuss kävisi ilmi. - Tulee mieleen leffa 40 v. ja neitsyt (The 40 Year Old Virgin) . -  Jostain kumman syystä sen pääosassa olleella "Andylla" ei im. ole ikinä ollut seurustelukumppania tai minkäänlaista lähikontaktia naisiin. Hänenlaisensa mies kumppanina sopisi oikein hyvin. Mutta taitavat vain olla aika harvassa. Tai mistä minä tiedän. En minä kenenkään "kokemattomuutta"  voi sanoa varmaksi erottavani. ja paljon mieluummin totaali -kokematon mies kuin sellainen jolle itse olisi yksi kymmenistä muista ja tuskin se viimeinen.  Ei siksi, etteikö kelpaisi itse miehelle, vaan siksi, että en minä halua kumppanikseni meistä, joka panee ja tai pyrkii panemaan kaikkia mikä liikkuu (tai on liikkumatta).   

Vierailija
18/60 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisi vaihtoon. En ole enää teini enkä kokemuksiltani teinin tasolla. Ei noin epätasapainoinen suhde toimisi. Lisäksi olisi epäilyttävää, jos ei aikuisikään mennessä olisi edes jotain kokemuksia. Pelottaisi mitä sieltä taustalta paljastuisi syyksi ja miksi kukaan ei ole miestä halunnut.

Vierailija
19/60 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen olisi neitsyt, nii mie tykkäisin, ku itekki oon ja tääl joku sano, et oon demiseksuaali tai jotain. :) Arvostan paljon, jos haluu antaa neitsyyden jollekki, josta välittää, eikä sen takii ku muutki teki nii. Sit vois opetella yhdessä juttuja. Jos nainen olis kokenu, nii mie tykkäisin siitä et miuu opetettas. :D Hän näkis sit sen kehityksen niis jutuis, nii se olis kivaa. Miust noissa molemmilla o hyvii puolii ja molemmat o yhtä hyvii, toine ei mee toisen edelle. :) M25

Vierailija
20/60 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo puumaosastoa ja voisin kyllä viettää kivoja öitä jonkun nuoren ja ujon kanssa, mutta emmehän me nyt koskaan kohtaisi niissä merkeissä.

Mutta voisihan se kokematon olla sun kanssa samaa ikäluokkaa myös?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan