Kuka putoaa tänään: Antsku, Jäbä Leisson, Martin Niemi vai Ymmi?
Kommentit (29)
Toivoisin et Jäbä. Kehittynyt kaikkein vähiten noista. Luulen kuitenkin, et Martin.
Luulen myös että Martin, on ollut joka kerta kolmen vähiten ääniä saaneen joukossa, itse kyllä tykkään. Toivoisin Jäbän tippumista.
Martin Niemi. Antsku, Jäbä ja Ymmi kuuluu top kolmoseen.
Martin tippuu.
Itse toivoisin Ymmin lähtevän.
Tippuisipa Martin tai Jäbä. Eka vaikka Martin, seuraavaksi Jäbä ja sitten Ymmi. Martinin jutut ovat kammottavia, Jäbä herättää mussa myötähäpeää kuten lähes kaikki Iinan hahmot. Armi ja Jukka voisivat mielestäni pystyä parempaankin kuin just nuo tämänkertaiset hahmot.
Jäbä on huono ja ärsyttävä. Pitää kääntää aina kanavaa sillon!
Ps SE EI OLE IINAN OMA PERSE!!!!
Toivoisin että jäbä leisson putoaisi. Siinä ei ole mitään hauskaa. Pelkään että Martin putoaa. Ymmi on PARAS!!! Kuule kun mä en voi sulle tässä nyt putoajaksi muuttua :/
Martin on HUONO - toivottavasti tippuu.
Tää Jugi vai mikä se nyt on joka esittää Matinia, se on kyllä tosi surkea koomikko. Ei naurata ikinä sen typerät jutut, miks se on siellä?
Ymmi on karsea, mutta harmillisesti Martin taitaa olla tänään putoaja.
Martin tippuu. Mutta Jäbä on kyllä jäänyt junnaamaan paikoilleen, ei kauheesti enää naurattanut. Ymmi puolestaan on ottanut jättiloikan eteenpäin, ekassa jaksossa se hahmo oli pelkkä jankkaava älykääpiö ilman mitään sanottavaa. Antskun pitäis keksiä nyt jotain uutta. Jamo Heikkisen olisin pitänyt pidempäänkin, sillä alkoi olla aika villejä juttu viimeisessä jaksossa, jossa oli mukana.
Mä oon oottanu Martinin putoomista alusta asti.
Toivon että Jäbä, mutta luulen että Martin