Menee usko miehiin, eivät kunnioita lastensa äitejä
OK nämä on Huono Äiti -sivustolta mutta ihan sama:
https://www.huonoaiti.fi/lapsi-tuli-vaimo-muuttui/
https://www.huonoaiti.fi/tassako-taa-elama-oli/
Ystäväpiirini kaikki kolmekymppiset äidit ovat ihan väsyneitä miehiinsä, eivät niinkään lapsiinsa. Miehet eivät yleensä ole kykeneviä rakastamaan ja huolehtimaan edes omista lapsistaan. Osa ystävistäni on jopa tarkoituksella muuttanut ulkomuotoaan rumaksi, että miestä ei haluttaisi. Avioliittoa pidetään pystyssä vain lasten takia.
Tämän takia jään lapsettomaksi. Miehet.
Kommentit (55)
Älä nyt ap vielä luovuta, on sitä hyviäkin miehiä, jotka oikeasti haluaisivat perheen ja ovat rakastavia miehiä ja isiä.
M38
On totta, että liki puolet pareista, joilla on lapsia, eroaa. Mutta eron syy ei likikään aina ole se, ettei mies osallistuisi kotona mihinkään. Joskus syy on myös se, että isä tulee "liian hyvin" toimeen lastensa kanssa, ja viettää heidän kanssaan paljon aikaa, ja se aiheuttaa äidissä mustasukkaisuutta. Siksi erotaan.
On parempi antaa lapsi pois kuin esim surmata hänet. Niitäkin tapahtuu, mutta näissä ei.
Ei se ole syy laiminlyödä itsensä hoitoa, kun mies on saatu ja lapset on tehty. Itsestä huolehtiminen on myös toisten kunnioittamista. Tämän kirjoitti 3 lapsen äiti, joiden isä kunnioittaa minua. Ja pitää huolta lapsistaan.
Äiti hukutti lapsensa kylpyammeeseen:
ei mennyt varmaan ketju ihan aloittajan suunnitelmien mukaan? =D
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sen arvasi että suurin osa vastauksista tulee Pietarista. Uskalsin ottaa riskin.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Onkohan näitlä miehiltä edes kysytty haluavatko lasta, äiti tehnyt mukulan elareiden toivossa
Minä en halunnut lapsia ja teetinkin vasektomian. Ja silti exäni tuli raskaaksi. Miten luulet, että dna testin jälkeen kävi? Minä olin se sika, joka oli salannut toimenpiteen. Se ei riittänyt, että riittävän monta kertaa olin kertonut etten lapsia halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt ap vielä luovuta, on sitä hyviäkin miehiä, jotka oikeasti haluaisivat perheen ja ovat rakastavia miehiä ja isiä.
M38
Minä annan luottoa meille äideille, että me olemme kasvattaneet hyviä poika, joista on kasvanut hyviä miehiä. Mutta se luotto vähän ontuu millaisia tyttöjä me olemme kasvattaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sen arvasi että suurin osa vastauksista tulee Pietarista. Uskalsin ottaa riskin.
-ap
Kyllä miehiä puolustava viestini tulee ihan suomen turusta. Minusta voisimme haukkumisen sijaan keskittyä siihen miten hyviä miehiä meillä on.
Nuori vantaalaisäiti surmasi lapsensa hetkeä ennen hätäpuhelua:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nuori-vantaalaisaiti-surmasi-lapsen…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan näitlä miehiltä edes kysytty haluavatko lasta, äiti tehnyt mukulan elareiden toivossa
Minä en halunnut lapsia ja teetinkin vasektomian. Ja silti exäni tuli raskaaksi. Miten luulet, että dna testin jälkeen kävi? Minä olin se sika, joka oli salannut toimenpiteen. Se ei riittänyt, että riittävän monta kertaa olin kertonut etten lapsia halunnut.
Oletpa ällöttävä. Miksi et eronnut naisesta, vaan jätit hänet kituuttamaan tuollaiseen "parisuhteeseen"? Huijasitko hänet kuitenkin naimisiin sillä verukkeella, että lapsia "ehkä sitten joskus"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On selvää että nainen oli täyspaska. Jatkossa ehkäiset tuollaiset naiset kertomalla vasektomiasta ja/tai että jos vahinko käy, et osallistu perhe-elämään mitenkään vaan hankit vapaata seuraa itsellesi. Noiden pitäisi auttaa siihen että nainenki on tarkka raskaaksi tulemisistaan jos haluaa elää kanssasi.
Ihanaa olla sinkkuäiti!
Kun mies vielä asui meidän kanssa, elämä oli henkisesti raskasta. Täällä asui mies joka ei halunnut tehdä mitään. Jos pyysin avuksi johonkin asiaan, vaikkapa pihalle, alkoi kauhea vinkuna, kiroilu ja kiukuttelu. Pitkin hampain ukkeli tuli avuksi, ja hommat piti tehdä hirveällä kiireellä ja hermostuneessa ilmapiirissä.
Nyt on erilaista. Teen kaiken itse, kaikessa rauhassa, huolellisesti, koskaan ei ole ollut niin hyvin asiat tehtynä tässä talossa, kuin nyt. Tunnelma on aivan erilainen, kun kiukutteleva miesvauva on häipynyt.
Nyt joku kysyy, miksi en ennen tehnyt asioita yksin? Halusin, että mies auttaa edes jossakin asiassa, kun kerran täällä asui.
Ukkeli muutti, ja kysymys kuuluu, pitääkö minun muistaa perheensä jättänyttä ukkelia isänpäivänä??? Ei huvittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Elarit ovat Suomessa niin olemattomat, ettei niiden takia kukaan tee lapsia. Olet katsonut liikaa amerikkalaisia sarjoja, mutta ne eivät päde Suomessa. Lapset syntyvät Suomessa yhä tyypillisesti avio- ja avoliittoihin ja niihin ei pidä miehen lähteä, jos ei halua lapsia ja miehen velvollisuus on myös käyttää kondomia, jos ei halua lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Minä annan luottoa meille äideille, että me olemme kasvattaneet hyviä poika, joista on kasvanut hyviä miehiä. Mutta se luotto vähän ontuu millaisia tyttöjä me olemme kasvattaneet.
Yksinhuoltaja perhettä on paljon, jossa ainoa huoltaja on nainen, päiväkodin kaikki henkilökunta on naisia ja peruskouluissa tilanne on kutakuinkin sama. Pienet lapset viettävät suurimman osan valveilla olo ajastaan naisten seurassa ja tämä on tulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa ällöttävä. Miksi et eronnut naisesta, vaan jätit hänet kituuttamaan tuollaiseen "parisuhteeseen"? Huijasitko hänet kuitenkin naimisiin sillä verukkeella, että lapsia "ehkä sitten joskus"?
Naisena kannattaa vaatia sperma-analyysi näiltä joskus lapsia-miehiltä. On ihan mahdollista, että mies on steriili ja valehtelee ja tuhlaa naisen hedelmällistä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa olla sinkkuäiti!
Kun mies vielä asui meidän kanssa, elämä oli henkisesti raskasta. Täällä asui mies joka ei halunnut tehdä mitään. Jos pyysin avuksi johonkin asiaan, vaikkapa pihalle, alkoi kauhea vinkuna, kiroilu ja kiukuttelu. Pitkin hampain ukkeli tuli avuksi, ja hommat piti tehdä hirveällä kiireellä ja hermostuneessa ilmapiirissä.
Nyt on erilaista. Teen kaiken itse, kaikessa rauhassa, huolellisesti, koskaan ei ole ollut niin hyvin asiat tehtynä tässä talossa, kuin nyt. Tunnelma on aivan erilainen, kun kiukutteleva miesvauva on häipynyt.
Nyt joku kysyy, miksi en ennen tehnyt asioita yksin? Halusin, että mies auttaa edes jossakin asiassa, kun kerran täällä asui.
Ukkeli muutti, ja kysymys kuuluu, pitääkö minun muistaa perheensä jättänyttä ukkelia isänpäivänä??? Ei huvittaisi.
Miehestä tuli vastuuton ja osallistumaton saatuanne lapsia? Sitä ennen kotityöt, yms sujui rintarinnan yhdessä tehden?
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa olla sinkkuäiti!
Huom, kun mies asui...ei kun lasten isä asui. Miksi alennatte miehen vain mieheksi, etkä puhu hänestä isänä? Omitte lapsen automaattisesti itsellenne, eikä mies saa tilaisuutta olla isä? Hän on vaan joku teidän apulainen joka auttaa teidän määrittelemällä tavalla?
Tilastollisesti arviolta lähes puolet avioliitoista, joissa on lapsia päättyy eroon. Palstalaiset ymmärtää sen niin, että yli puolet näistä liitoista päätyy eroon 🤣 Ja kaikissa eroissahan se syy on aina miehissä. Ja sitten ihmetellään kun naisia kohdellaan yhteiskunnassa eri tavalla kuin miehiä...noita pieniä viattomia uhreja.