Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee usko miehiin, eivät kunnioita lastensa äitejä

Vierailija
01.11.2020 |

OK nämä on Huono Äiti -sivustolta mutta ihan sama:
https://www.huonoaiti.fi/lapsi-tuli-vaimo-muuttui/
https://www.huonoaiti.fi/tassako-taa-elama-oli/

Ystäväpiirini kaikki kolmekymppiset äidit ovat ihan väsyneitä miehiinsä, eivät niinkään lapsiinsa. Miehet eivät yleensä ole kykeneviä rakastamaan ja huolehtimaan edes omista lapsistaan. Osa ystävistäni on jopa tarkoituksella muuttanut ulkomuotoaan rumaksi, että miestä ei haluttaisi. Avioliittoa pidetään pystyssä vain lasten takia.

Tämän takia jään lapsettomaksi. Miehet.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa olla sinkkuäiti!

Kun mies vielä asui meidän kanssa, elämä oli henkisesti raskasta. Täällä asui mies joka ei halunnut tehdä mitään. Jos pyysin avuksi johonkin asiaan, vaikkapa pihalle, alkoi kauhea vinkuna, kiroilu ja kiukuttelu. Pitkin hampain ukkeli tuli avuksi, ja hommat piti tehdä hirveällä kiireellä ja hermostuneessa ilmapiirissä.

Nyt on erilaista. Teen kaiken itse, kaikessa rauhassa, huolellisesti, koskaan ei ole ollut niin hyvin asiat tehtynä tässä talossa, kuin nyt. Tunnelma on aivan erilainen, kun kiukutteleva miesvauva on häipynyt.

Nyt joku kysyy, miksi en ennen tehnyt asioita yksin? Halusin, että mies auttaa edes jossakin asiassa, kun kerran täällä asui.

Ukkeli muutti, ja kysymys kuuluu, pitääkö minun muistaa perheensä jättänyttä ukkelia isänpäivänä??? Ei huvittaisi.

Miehestä tuli vastuuton ja osallistumaton saatuanne lapsia? Sitä ennen kotityöt, yms sujui rintarinnan yhdessä tehden?

Tämähän on niin tyypillistä kun voi vaan olla.

Vierailija
42/55 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan näitlä miehiltä edes kysytty haluavatko lasta, äiti tehnyt mukulan elareiden toivossa

Minä en halunnut lapsia ja teetinkin vasektomian. Ja silti exäni tuli raskaaksi. Miten luulet, että dna testin jälkeen kävi? Minä olin se sika, joka oli salannut toimenpiteen. Se ei riittänyt, että riittävän monta kertaa olin kertonut etten lapsia halunnut.

Oletpa ällöttävä. Miksi et eronnut naisesta, vaan jätit hänet kituuttamaan tuollaiseen "parisuhteeseen"? Huijasitko hänet kuitenkin naimisiin sillä verukkeella, että lapsia "ehkä sitten joskus"?

Miksi minun olisi pitänyt ottaa ero, jos alusta asti oli selvää etten lapsia halunnut? Onko nainen sitten joku lapsen tasolle typistetty tahdoton olento vailla vastuuta omasta elämästää? Miksi hän jäi suhteeseen, johon lasta ollut tulossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
44/55 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa olla sinkkuäiti!

Kun mies vielä asui meidän kanssa, elämä oli henkisesti raskasta. Täällä asui mies joka ei halunnut tehdä mitään. Jos pyysin avuksi johonkin asiaan, vaikkapa pihalle, alkoi kauhea vinkuna, kiroilu ja kiukuttelu. Pitkin hampain ukkeli tuli avuksi, ja hommat piti tehdä hirveällä kiireellä ja hermostuneessa ilmapiirissä.

Nyt on erilaista. Teen kaiken itse, kaikessa rauhassa, huolellisesti, koskaan ei ole ollut niin hyvin asiat tehtynä tässä talossa, kuin nyt. Tunnelma on aivan erilainen, kun kiukutteleva miesvauva on häipynyt.

Nyt joku kysyy, miksi en ennen tehnyt asioita yksin? Halusin, että mies auttaa edes jossakin asiassa, kun kerran täällä asui.

Ukkeli muutti, ja kysymys kuuluu, pitääkö minun muistaa perheensä jättänyttä ukkelia isänpäivänä??? Ei huvittaisi.

Miehestä tuli vastuuton ja osallistumaton saatuanne lapsia? Sitä ennen kotityöt, yms sujui rintarinnan yhdessä tehden?

Tämähän on niin tyypillistä kun voi vaan olla.

Sekö, että aktiivinen toimija muuttuu passiviseksi?

Vierailija
45/55 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yleensä nainen joka tappaa lapsensa.

Vierailija
46/55 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan näitlä miehiltä edes kysytty haluavatko lasta, äiti tehnyt mukulan elareiden toivossa

Minä en halunnut lapsia ja teetinkin vasektomian. Ja silti exäni tuli raskaaksi. Miten luulet, että dna testin jälkeen kävi? Minä olin se sika, joka oli salannut toimenpiteen. Se ei riittänyt, että riittävän monta kertaa olin kertonut etten lapsia halunnut.

Oletpa ällöttävä. Miksi et eronnut naisesta, vaan jätit hänet kituuttamaan tuollaiseen "parisuhteeseen"? Huijasitko hänet kuitenkin naimisiin sillä verukkeella, että lapsia "ehkä sitten joskus"?

Miksi minun olisi pitänyt ottaa ero, jos alusta asti oli selvää etten lapsia halunnut? Onko nainen sitten joku lapsen tasolle typistetty tahdoton olento vailla vastuuta omasta elämästää? Miksi hän jäi suhteeseen, johon lasta ollut tulossa?

Miksi jäit suhteeseen naisen kanssa, jonka kanssa tulevaisuuden suunnitelmanne olivat noin räikeästi ristiriidassa? Eikö sinua yhtään kaihertanut, että kielsit naiselta noinkin perustavanlaatuisen asian? Olet itsekäs.

Vierailija
48/55 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten tekemä väkivalta on järkyttävää

https://yle.fi/uutiset/3-10609493

Vierailija
49/55 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jäit suhteeseen naisen kanssa, jonka kanssa tulevaisuuden suunnitelmanne olivat noin räikeästi ristiriidassa? Eikö sinua yhtään kaihertanut, että kielsit naiselta noinkin perustavanlaatuisen asian? Olet itsekäs.

Minä olen itsekäs, kun rouvalle satui vahinko? Ei hänkään sitä lasta mitenkään aktiivisesti halunnut.

Vierailija
50/55 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen itsekäs, kun rouvalle satui vahinko? Ei hänkään sitä lasta mitenkään aktiivisesti halunnut.

Artikuloi se sitten selvemmin ensi kerralla, "ehkä sitten joskus" -runnqvist.

Vierailija
51/55 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa olla sinkkuäiti!

Huom, kun mies asui...ei kun lasten isä asui. Miksi alennatte miehen vain mieheksi, etkä puhu hänestä isänä? Omitte lapsen automaattisesti itsellenne, eikä mies saa tilaisuutta olla isä? Hän on vaan joku teidän apulainen joka auttaa teidän määrittelemällä tavalla?

Minulle se on pelkkä perheensä jättänyt ukkeli. Ei edes mieheksi voi kutsua. En arvosta.

Minä olin se piika ja orja, joka palveli ukkelia. Teen raskaampaa työtä kuin hän, ja siihen kotityöt päälle. Ukkeli olisi itsekin voinut oma-aloitteisesti, ilman ulkopuolista määrittelyä tehdä jotain, muttei kyennyt siihen. Kaikki aktiivisuus ja oma-aloitteisuus puuttui, osasi kyllä puhua epäkunnioittavasti ja korottaa ääntään, jos julkeni jotain hänen korkeudelleen ehdottaa.

Vierailija
52/55 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvosta miestäni ja lasteni isää enää juuri ollenkaan. En halua häntä millään tasolla. Roikun tässä mukana vain lasten takia ja taloudellisista syistä. En koskaan olisi voinut kuvitella, että minullekin käy näin. Mieheni on täysin lapatossu nahjus. Naispuolisissa ystävissäni on enemmän munaa kuin hänessä. En ihmettele jos joku haluaa elää elämänsä sinkkuna tai lesbona.

Vierailija
53/55 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei mennyt varmaan ketju ihan aloittajan suunnitelmien mukaan? =D 

Itse sanoisin että päinvastoin - tännehän lehahti lauma ukkoja märisemään, haukkumaan ja olkiukkoilemaan. Täydellinen esimerkki siitä, miksi ne lapset on parempi hankkia yksin kuin ottaa jotain laiskaa p*skanheittelijää loisimaan nurkkiin ja ulisemaan miten naisissa on kaikki vika ja itse on uros parhaasta päästä.

Vierailija
54/55 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliitoista joissa on lapsia, yli puolet päättyy eroon. Naisten pitäisi ymmärtää, että lasten hankintaan ja kasvatukseen ei 2020-luvulla tarvita ylimääräistä riippakiveä. Hyvät miehet ovat oikeasti harvassa. Minäkin luulin että mieheni on uskollinen, mutta oli pettänyt minua ainakin 2 vuotta salaa työpaikallaan. Lapsia meillä ei ollut aikomusta hankkiakaan, onneksi. 

Isäni ja äitini ovat olleet naimisissa 35 vuotta ja se on sukuni ennätys. Kaikki äimistelevät liiton kestävyyttä. Lähipiirissäni jopa kymmenien vuosien liittoja on päättynyt eroon kun lapset ovat lentäneet pesästä. Syynä laiska mies ja kyllästynyt vaimo. Mun isä tekee sentään kotitöitä, auttoi minua muutossa ja takuuvuokran maksussa kun muutin ex-mieheni asunnosta pois.

Toivottavasti teidän yh-äitien lapset eivät ole poikia. Ei hyvää seuraa pojille yh-äidit. Enkä tässä nyt tarkoitus ole haukkua yh-äitejä. Ällöttää tämmöinen mädätys.

Vierailija
55/55 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei mennyt varmaan ketju ihan aloittajan suunnitelmien mukaan? =D 

Kyllähän sen arvasi että suurin osa vastauksista tulee Pietarista. Uskalsin ottaa riskin. 

-ap

Kyllä miehiä puolustava viestini tulee ihan suomen turusta. Minusta voisimme haukkumisen sijaan keskittyä siihen miten hyviä miehiä meillä on.

Niin. Ei puhuta epäkohdista, vaan keskitytään ylistämään sitä että se laiska olmi saa p*rseensä ylös sohvasta edes kaksi kertaa vuodessa kun renkaat on vaihdettava ja sillä se sitten keuliikin loppuvuoden ja antaa passuuttaa itseään. Ja p*skat. Jos joku on pelkkä taakka niin ei se millään m*unanlutkutuksella ja myötäkarvaan silittämällä parane. Vai oletkos sinä taas niitä naisia jotka mielellään ovat ovimattona ja orjana ja kuvittelevat sillä saavansa jotain muutakin kuin koiran osan itselleen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi