Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin muutit viimeksi?

Vierailija
15.02.2014 |

Kuinka monta kertaa aikuisiällä olet muuttanut ja milloin viimeksi? Oletko tyytyväinen nykyiseen asuinpaikkaasi ja asuntoosi, vai onko muuttosuunnitelmat vireillä? Onko asumisessasi tärkeämpää asunnon sijainti vai asunnon mukavuus ja koko? Ikäsi?

Ap aloittaa. Olen muuttanut todella monta kertaa, en edes ole ihan varma määrästä tarkalleen, mutta noin 13. Olen noin 30v.

Nykyisessä kodissa olen asunut alle vuoden. Olen tyytyväinen kotiini ja muuttosuunnitelmia ei ole. Alue ei ole ehkä ihan mieleisin, mutta siinä on täytynyt tehdä kompromissi. Pidän aluetta tärkeänä, mutta kodin mukavuudellakin on iso osuus. Ehkä 40% alueelle ja 60%kodin mukavuudelle, jos siis vain niitä kahta vertaisi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisiällä muuttanut 3 kertaa, viimeisin 13v sitten tähän ok-taloon ja tässä on tarkoitus pysyä niin kauan kuin kinttu nousee. Ikää 43v.

Vierailija
22/25 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttanut aikuisiällä vain pakosta: ensinnäkin omaan asuntoon kun täytin 18, sitten perheenlisäyksen johdosta parempaan asuntoon 22-vuotiaana, ja sieltä toiseen asuntoon pari vuotta sitten kolmekymppisenä kun vuokra-asunto meni myyntiin ja oli pakko lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32v, muuttanut 5 kertaa lapsuudenkodista lähdön jälkeen (19v). Elokuussa-13 viimeksi, unelmien omakotitaloon =) täältä en hevillä lähde ;)

Vierailija
24/25 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta 23v ja muuttanut täysi-ikäisenä kahdesti. Ensimmäinen asunto oli hyväsijaintinen yksiö ja nyt muutettiin 15kk sitten poikaystävän kanssa yhteen opiskelija-asuntoon. Rajattiin asuntotoiveemme sijainnin mukaan. Koko ei koskaan ole ollut minulle tärkeä kriteeri, kyllä pienessäkin tilassa mahtuu asumaan kun on siihen tottunut. 

Viimeistään talvella 2015 pitää tästä muuttaa pois, kun kolmen vuoden asumisaika loppuu. Toivottavasti seuraavan viiden vuoden aikana saadaan ostettua pysyvämpi omistusasunto.

Vierailija
25/25 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täysikäsenä olen muuttanut kahdesti. Viimeksi viimevuonna toukokuussa 59.5neliöiseen kunnon kaksioon eläinteni kanssa ja sitä ennen v.2010 hiukan ennen 19vuotis synttäreitäni HOASin 39neliöiseen  pienkaksioon koirani kanssa, sen jälkeen tuli toinen koira ja kisu lisää laumaan.

Täytän 23v tänä vuonna.

Lapsena muutin kerran, ekat 11v asuin perheen kanssa paritalossa hyvin lähellä nykystä asuinpaikkaani parin kilsan päässä ja siitä täysikäseksi asuin perheeni kanssa omakotitalossa n. 10km päässä.

Espoossa siis olen koko ikänei asunut, nyt yhteensä neljässä eri asunnossa.

Nykysessä asunnossa olisi tarkoitus viihtyä niiin kauan kunnes on vara omaan kämppään tai edes aso-rivariin, pois kerrostalosta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi