"Valemenkat" ja alkuraskaus?
Onko täällä ketään, jolla olisi ollut "valemenkat", vaikka olisikin ollut raskaana? Millaiset ne oli? Oliko ihan normaalit...?
Kommentit (15)
Ei nyt menkkoja mut menkat alkoin niinkuin yleensä pari päivää pyyhkiessä verta mutta sitten eivät varsinaisesti alkaneetkaan.
Ensimmäisellä kerralla oli ihan tuhrua yli viikon, odotin koko ajan että ne alkaa kun ei testikään näyttänyt plussaa vaikka monta tein tuona aikana.
Toisella kertaa en odottanut raskautta, enkä osannut epäillä mitään, ihan normaali vuoto oli. Seuraavat jäivät pois, jolloin tein testin.
Minulla tuli keskenmeno "menkkoina", vaikka olin jo ehtinyt positiivisen testin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla tuli keskenmeno "menkkoina", vaikka olin jo ehtinyt positiivisen testin tehdä.
Sama. Eikö tuo just oo se kemiallinen raskaus.
Minulla on ollut. Tuli pari päivää haaleaa verta niihin aikoihin, kun piti olla kuukautiset. Ihmettelin asiaa, mutta luulin niiden olevan kuukautiset. Tein jossain kohtaa raskaustestinkin, joka näytti negatiivista. Raskaus paljastui vasta kuukautta myöhemmin, kun kuukautisia ei kuulunut. Yllätys oli suuri, kun selvisi että raskaus olikin jo sen verran pitkällä, että tosiaan ne yhdet kuukautiset eivät olleetkaan mitkään kuukautiset.
Minullakin kuukautiset oli paljon kivuttomammat kuin yleensä, ja runsasta vuotoa kesti vaan alle 2 vrk... Nyt pohdinkin, että voisinko kuitenkin olla raskaana. On sen verran mielenkiintoinen olo...
Osaako joku sanoa, että jos syö pillereitä niin jääkö tyhjennysvuoto aina tulematta jos on raskaana?
Ollut huonoa oloa ja huimausta useamman päivän. Hengästyn kaikesta ja pulssi on kohonnut. Väsyttää ihan kauheasti. Tyhjennysvuoto tuli kuitenkin noin viikko sitten, oli ihan kirkastakin verta joukossa. Ei yhtä runsaat kuitenkaan kuin yleensä.
Mulla tuli, mutta vain muutama pisara.
Miltä nyt tuntuu vihervasurit, kokoomuslaiset ja keskustalaiset?
Teidän Eurooppaan haalimanne porukka ei nyt suostu mitenkään elämään länsimaisessa kulttuurissa. Murh aavat, rais kaavat, katkovat kauloja, harrastavat ped ofiliaa, hakkaavat ihmisiä, ryöstävät ihmisiä jne. Miltä se oikeasti tuntuu olla tuollaisessa hankkeessa mukana ja osittain syyllisiä tähän koko hommaan? Onko yhtään huono omatunto? Kertokaa vähän miltä tuntuu katsoa peiliin? Rohkeasti kommentteja ja se ei ole mikään selitys, että ei meillä mutta muualla, se on vain ajan kysymys ja Suomessa on teidän äänestyspäätöksenne takia raiskattu satoja tyttöjä, murhattu, paloiteltu, irroitettu päitä jne.