Minkä pankin asiakkuutta suosittelette?
Haluan vaihtaa pankkia Nordeasta johonkin muuhun, sillä Nordea veloittaa nykyään asiakkuudestaan tästä kuusta alkaen. (esim. verkkopankissa käyminen maksaa n. 7 euroa yms.)
Kommentit (24)
Olen ollut suht tyytyväinen OP.hen. Aika samanlaisia kaikki pankit ovat.
Vierailija kirjoitti:
Oo tsä joku pankkiryöstäjä jolla olis akuuttia tarvetta rahalle?
Joo, oon John Dillingerin jälkeläinen alenevassa polvessa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla ei ole varaa maksaa palvelusta niin S-Pankki on ainoa vaihtoehto.
Paitsi, että se s-mobiilisovellus on ihan peestä. Ja välillä ei onnistu edes verkkopankkitunnuksilla ja avainlukulistalla nettiostosten maksaminen. Ei auta vaikka näistä on laittanut palautetta.
Jos olet varaton ja pienituloinen, S-Pankki. Hyvätuloisille Nordea tai Handelsbanken. En minä kyllä mitään 7€ joudu verkkopankista maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi, että se s-mobiilisovellus on ihan peestä. Ja välillä ei onnistu edes verkkopankkitunnuksilla ja avainlukulistalla nettiostosten maksaminen. Ei auta vaikka näistä on laittanut palautetta.
Tilillä pitää olla rahaa että pystyy maksamaan... :)
M25 :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilillä pitää olla rahaa että pystyy maksamaan... :)
No hekoheko... Ei oo ollut rahasta kiinni nämä ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Patjapankki. :)
Ai näin kaljamahaisena keski-ikäisenä miehenä.
M63
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patjapankki. :)
Ai näin kaljamahaisena keski-ikäisenä miehenä.
M63
ap
En ole varaton enkä pienituloinen, mutta pankkini on S-Pankki. Mulla ei ole ollut kyllä mitään ongelmaa sovelluksen kanssa, eikä maksamisen. S-Pankkikin kyllä muuttaa hinnastoaan helmikuun alussa. Omalla kohdallani nekin vain parempaan suuntaan (esim. kun käyttää visaa vain maksuaikakorttina, jatkossa ei mene tilinhoitomaksua). S-Pankilta sain aikoinaan parhaat asuntolainaehdot ja nyt kun kilpailutin lainani, laskivat marginaaliani ja olivat edelleen paras.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet varaton ja pienituloinen, S-Pankki. Hyvätuloisille Nordea tai Handelsbanken. En minä kyllä mitään 7€ joudu verkkopankista maksamaan.
Ja OP rikkaille vai?
Mulla s-pankki toimii aina moitteettomasti. Ikinä ei ole temppuillut ja ollut käytössä ainakin 5 vuotta.
Ohan noita pankkeja,valutse omasi,sil sunha ne fyffet on mitä on.Laskut kun maksettava.Elettävä.Ethän tuhlaa turhaan.Suomi on kallis maa.Järkee joulukrääsän ostoon,kiina nauraa meille.
Vierailija kirjoitti:
Mitä palvelua muista pankeista sitten maksamalla saa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi maksaa, jos saman palvelun saa ilmaiseksikin? Mitä on ne palvelut, joita muista pankeista saa maksamalla, joita ei S-Pankki tarjoa?
Mikä juttu tuo Nordean maksu on, ei mulle ole tullut mitään tiedotetta? Mitä asiakkuustasoa se koskee?