Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka ei kestä alkoholia juuri lainkaan?

Vierailija
14.02.2014 |

Ennen, nuorempana käytiin ulkona. Seur päivänä normi illan jälkeen toki oli heikko olo, joskun oksentelin. Nykyään (olen 36v) tilanne on se, että jo pari lasia viiniä saa todella huonon olon aikaan. Siis ihan ruokailun yhteydessä pari lasillista. Päässä pyörii, huono olo. puhumattakaan jos esim pikku jouluissa tms tilaisuudessa otan illan aikana esim 5-6 siideriä/olutta/viini lasillista niin seurauksena on aamusta iltaan jatkuva oksentelu. Viime pikku joulujen jälkeen oksensin ilta yhdeksään asti. Siispä en enää juo, vaikka välillä olisi kiva istua iltaa kavereiden kanssa ja maistella viinejä ja olla hiprakassa. Seuraavan päivän painajainen saa jättämään sen väliin. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sulla hoitamaton kilpirauhasen vajaatoiminta?

Vierailija
2/6 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele vaikka olisikin. Suvussa sitä on kaikilla äidin sisaruksilla. menen ensiviikolla Työterv. Tark niin pitääpä pyytää lähete kilpurauhaskokeeseen. miksi 2 epäilet sitä, onko oire kilpirauhasen vajaat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on melko samanlaista. Jos juo enemmän, niin krapula ei ole seuraavana päivänä vaan alkaa jo yöllä. Ei voi nukkua, hikoiluttaa, sydän hakkaa ja on paha olo. En juurikaan juo. Mun ehdoton maksimi on neljä annosta, useimmiten juon vain yhden tai kaksi. Olen 35v.

Vierailija
4/6 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhee! 

Vierailija
5/6 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se itseasiassa aika yleinen ilmiö siinä sairaudessa. Mutta sen toetävät lähinnä potilaat, ei ole lääkärikirjoissa. Itse liikun vertaistuen piirissä, siellä on moni tuosta puhunut.

Ja huonosti siedän alkoholia itsekin ja on vajaatoiminta. Varsinkin hoitamattomana siedin huonosti.

2

Vierailija
6/6 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran sellainen vaihe, jolloin alkoholista tuli ihan hirveä olo. Olin silloin todella ahdistunut ja aloittanut juuri masennuslääkkeet. Pelkkä viinilasillinen sai voimaan pahoin ja ahdistuksen pahenemaan. Nyt kun ahdistus on helpottanut ja masennuslääkkeet toimivat, voin taas juoda pari lasillista viiniä ilman huonoa oloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä