Miten tässä oikein voi onnistua laihtumaan, kun heti painon tippuessa edes 1 kg on koko ajan kiljuva nälkä??
En vedä kitukuuria todellakaan, mutta aina heti jos onnistun laihtumaan vähääkään, alkaa tämä kiljuva nälkä. Ja se vaivaa niin kauan kunnes sorrun taas syömään jotain roskaa. Pinnakin menee niin kireelle, kun nälkä vaivaa koko ajan, että ei tätä kidutusta kovin kauan jaksa jatkaa.
Mikä avuksi?
Kommentit (23)
Juo vettä ja täytä vatsa keitoilla. Sokeriton mehukin käy hyvin. Itse tässä juuri sellainen edessä ;)
-Sinkkiş
Mä olen syönyt sikana vihanneksia, maha tulee täyteen, mutta on kevyttä.
Lisäksi olen kärsinyt nälän päibällä ja syönyt pääosan ruuista illalla. Nälkäisenä ei saa unta.
Piyöröisi taas aloittaa laihdutus, on tullut koronakiloja. Nyt on vaikeampaa, kun elämä on sisältököyhempää. Olen tunnesyöjä eli syön tylsyyteen ja stressiin ja ahdistukseen. Eli laihdutuksessa olisi tärkeää saada elämään joku muu sisältö sen syömisen sijaan. Eli huono tapa pitää korvata paremmalla, on vaikeampaa poistaa jotain tapaa kokonaan ilman, että jotain tulee tilalle.
venyneeseen mahalaukkuun auttaa vaa nälässä oleminen kunnes se on pienentynyt niin että tule ejo maha täyteen normaaleista annoksista.