Käy sanomassa miehellesi käsipäivää.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 23:44"]
Esitteli itsensä näin " hei olen matti ja olen miehesi " ja jatkoi normaalisti askareita:D
[/quote]
heh :D
käykää nyt kaikki äkkiä kättelemässä, ennen kuin tämä on iltapäivälehtien lööpeissä ja miehille selviää tämä jekku...
Katseli ensin hämmentyneen oloisena kunnes keksi - aaa eilen oli ystävänpäivä sorry ajattelin kyllä että olis jotain pitäny mutta kun oli niin kauhee ruuhka, eikä abc:llä olis ees ollu mitään, sorry nyt...
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 17:38"]
Katseli ensin hämmentyneen oloisena kunnes keksi - aaa eilen oli ystävänpäivä sorry ajattelin kyllä että olis jotain pitäny mutta kun oli niin kauhee ruuhka, eikä abc:llä olis ees ollu mitään, sorry nyt...
[/quote]
aika söde ;) omatunto kolkutti...
Ehkä sekunnin hämmästyneenä katteli, sit kätteli ja sano päivää. :)
Ihana toi kommentti "vanhaksi tulemisen hyvistä puolista"...
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 23:46"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 23:26"]
Kättelimme ja luimme iltarukouksen, jonka jälkeen halasimme. Hän nukkuu, minä kirjoittelen. Ei oikeastaan reagoinut mitenkään, tuossa sänkyyn tullessa kosketus kuuluu aika lailla iltarutiineihin. Keittiössä olisi saattanut olla oudompaa, toisaalta ehkä hän on tottunut, kun pyydän säännöllisesti lapsiakin vaan halaamaan, kun tuntuu siltä.
[/quote]
Miten olette saaneet lapset tehtyä, jos olette vielä kättelyasteella ;))
[/quote]
Meillä suhde on moniulotteinen. Treffailemme, välillä riitelemme, toisinaan rakastelemme ja hoidamme perhettämmekin. Ehdimme kaiken tuon lisäksi käymään töissä, työmatkoilla, sukulaisissa ja nyt jopa kättelimme. Ehkä kun saimme nyt käteltyä, voimme viikonloppuna alkaa taas tutustumaan toisiimme.
[/quote]
Se on vanhaksi tulemisen hyviä puolia... voi tutustua puolisoonsa joka päivä uudelleen.