Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varakas vuokranantaja ei suostu mihinkään.

Vierailija
01.11.2020 |

Me asutaan 50 luvun asunnossa, olemme kiltisti maksaneet heille vuokra jo 12 vuotta (ei nyt sitten takerruta siihen miksi ollaan vuokralla).
Jääkaappi on ikivanha ja tekee kamala meteli, hella on myös todella vanha ja 1 levy ei toimi enää, liesituuletin on alkuperäinen ja erittäin huonossa kunnossa vaikka sitä on säännöllisesti putsattu.

Minusta on äärimmäisen ikävää että olemme hyvät rahat maksaneet joka kuukausi, olemme pitänyt todella hyvää huolta asunnosta. Olisi kyllä ihan kohtullista että vuokranantaja tulisi hieman vastaan, laki sanoo että jos kodin koneet eivät toimi niin niitä pitää vaihtaa, kyse on myös turvallisuudesta.

Pistorasiat eivät ole maadottuneita ja niistä olemme saaneet tällit. Asunto on muuten vain erittäin vanha ja huonossa kunnossa.

Vuokranantaja on kiva mutta ei oikein suostu mistään maksaa, tiedän että hän on hyvin varakas.

Pitääkö vain muuttaa pois? Auttakaa!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vuokralaisille välttää vähemmän priima. Ei kaiken tarvitse olla uutta ja kiiltävää. Rikkoisivat vain kuitenkin ne. Parempi käyttää säästyneet rahat osakkeiden ostoon kuin tuhlata hellaan, joka menisi vuokralaiselle. Eihän siinä mitään järkeä olisi, senhän ymmärtää lapsikin!

T. Vuokranantaja

Vierailija
2/9 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette taida olla ihan penaalin terävimpiä kyniä, kun tuollaisessa asunnossa olette asuneet 12 vuotta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokranantajana hankin rikkinäisten tilalle käytettyjä koneita. Niitä saa edullisesti eikä haittaa, vaikka vuoden kuluttua pitäisi uusia.

Vierailija
4/9 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette tehneet vuokrasopimuksen niin, että siihen kuuluu hella, jossa kaikki levyt toimivat ja jääkaapin, joka ei pidä ääntä, niin sitten pitäisi tulla vuokranalennus, jos ei ole toimivia laitteita.

Kannattaa etsiä uutta asuntoa, jos vuokranantaja ei uusi hajonneita laitteita.

Vierailija
5/9 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pääsääntöisesti yrittänyt pitää vuokralaiseni tyytyväisenä, koska vaihtamisesta on myös vaivaa. Silti mietin, millainen panostus kannattaa. Minulla oli yksi vuokralainen, joka ensin muutti tyydyttäväkuntoiseen asuntoon ja alkoi sitten vaatimaan remontteja. Sanoin sille aina, että sitten vuokra nousee, jolloin se perui puheensa, kunnes taas soitti ja vaati joitain.

Eli te joko siedätte nykyistä laatutasoa tai etsitte toisen asunnon.

Vierailija
6/9 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piensijoittaja kirjoitti:

Minä olen pääsääntöisesti yrittänyt pitää vuokralaiseni tyytyväisenä, koska vaihtamisesta on myös vaivaa. Silti mietin, millainen panostus kannattaa. Minulla oli yksi vuokralainen, joka ensin muutti tyydyttäväkuntoiseen asuntoon ja alkoi sitten vaatimaan remontteja. Sanoin sille aina, että sitten vuokra nousee, jolloin se perui puheensa, kunnes taas soitti ja vaati joitain.

Täällä minua haukuttiin etten ole penaalin terävin kynä koska olemme vuokralla. Miksi ihmiset ovat noin typeriä?

Kukaan ei ymmärrä kuinka onnenpotku on vuokranantajalle saada hyviä vuokralaisia jotka hoitavat asunnon ja maksavat joka kuukausi. Kyllä ketuttaa jos he lähtevät ja seuraavaksi tulee sotkuisia vuokralaisia.

Mitä sitten 200 vuoden päästä kun kämppä on oikeasti huonossa kunnossa??

Vierailija
7/9 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette taida olla ihan penaalin terävimpiä kyniä, kun tuollaisessa asunnossa olette asuneet 12 vuotta?

Häh?! Miksi sä noin kirjoitat?

Vierailija
8/9 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä minua haukuttiin etten ole penaalin terävin kynä koska olemme vuokralla. Miksi ihmiset ovat noin typeriä?

Kukaan ei ymmärrä kuinka onnenpotku on vuokranantajalle saada hyviä vuokralaisia jotka hoitavat asunnon ja maksavat joka kuukausi. Kyllä ketuttaa jos he lähtevät ja seuraavaksi tulee sotkuisia vuokralaisia.

Mitä sitten 200 vuoden päästä kun kämppä on oikeasti huonossa kunnossa??

Suurin osa vuokralaisista on tuollaisia. Jos ei olisi niin ei olisi vuokra-asuntojakaan. Et ole mikään uniikki lumihiutale, joista vuokranantajan tulisi pitää kiinni kynsin hampain.

Vierailija
9/9 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole oikeasti piensijoittaja, vaan esiinnyt sellaisena.

Toimivat ja turvalluset kodinkoneet ja yleensäkin turvalliset sähköt ovat perusasia, samoin voi pieniä seinän maalauksia ja paikkauksia ja siistimisiä kustantaa. Vanha liesi on ok jos toimii, mutta ikivanha jääkaappi pitäisi vaihtaa. Senhän saa verovähennyksiin. t. yhden vuokra-asunnon omistaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän