Kiusaamisen vaikutukset myöhempään elämään
Tästä on kirjoiteltu jo aiemminkin, mutta kysynpähän minäkin: millaisia vaikutuksia koulukiusaus on tuonut sinun/tuttusi/luokkatoverisi/lapsesi yms elämään? Itse olin lähes koko yläasteen koulukiusattu, ja suureksi osaksi kiusaamisen takia olen sairastunut masennukseen ja syömishäiriöön. Ahdistus on jokapäiväinen kumppanini enkä usko, että mieleni enää ikinä pääsee täysin tasapainoon
Kommentit (2)
kova kovaa vasten kova kovaa vasten kova kovaa vasten kova kovaa vasten kova kovaa vasten kova kovaa vasten kova kovaa vasten kova kovaa vasten kova kovaa vasten kova kovaa vasten kova kovaa vasten kova kovaa vasten kova kovaa vasten kova kovaa vasten kova kovaa vasten kova kovaa vasten kova kovaa vasten kova kovaa vasten kova kovaa vasten kova kovaa vasten kova kovaa vasten kova kovaa vasten kova kovaa vasten kova kovaa vasten kova kovaa vasten kova kovaa vasten kova kovaa vasten kova kovaa vasten
Näinhän se on että elämä menee pilalle helposti ja aika raukkamaista voi olla myös se menestyjien toiminta. Olen tähän herännyt itsekkin vastikään.