Yksin kotona, ehdota KARMIVAA kauhuleffaa!
Lapset isällään, miesystävä kavereidensa kanssa ja minä yksin kotona.
Ehdottakaa hirveää kauhuleffaa! Nyt on sadomadokistinen olo :D Mies tulee myöhään kotiin ja haluan sitten hänen kainaloonsa.
Kommentit (89)
Shutter
The conjuring
Silent Hill
Awakening
...
The strangers sopii hyvin jos olet yksin kotona.
Mama on älyttömän tylsä leffa. Amerikkalaisversiot Kaunasta ja Ringistä on koomista kuraa, mutta ainakin alkuperäiset Ju-Onit on ihania. Muutenkin japanilaiset, korealaiset ja hongkongilaiset kauhuleffat on yleensä hyviä, koska niissä ei ole käytetty sitä jenkkien ylilyövää säikyttelytyyliä, vaan yleensä asiat tapahtuu piinaavan hitaasti ja jännitys lisääntyy odotellessa. En voi millään suositella jenkkiremakejen katselua, suosiolla alkuperäiset pyörimään.
Itse en säiky leffoja helposti, mutta Megan is missing oli kyllä aika hirveä jopa mun mielestä. Riippuu tietysti kauhuleffamausta, mutta varsinkin loppukohtaukset oli aika järkkyjä.
Orphan on jenkkileffaksi aika hyvä, melko mielenkiintoinen juoni.
Evil Dead oli myös aika hyvä, jopa jännittävä.
Täällä ehdotettu Haute Tension on kans hyvä ja omasta mielestäni yllättävä.
Would You Rather on ihan jees, vähän lässy kyllä, mutta tykkäsin muista syistä kuin pelottavuuden vuoksi.
Grave Encounters on semipiinaava ja ainakin ihan kiinnostava.
Joitain mun suosikki aasialaisleffoja on The Wig, Red Shoes ja Abnormal Beauty.
Ei välttämättä pelottavia, mutta mielenkiintoisia.
Enpä kyllä pitkään aikaan ole mitään pelottavaa leffaa löytänyt, mahtaako sellaista edes olla.
Emily Rosen riivaaja, Marttyyrit, Hohto, Kauna
Kaikki mainitsemistanne olen nähnyt paitsi marttyyrit. Onko hyvä?
Ap
Kauna ja Ring, jos onnistuu niin japanilaisina alkuperäisversioina. Huh. En haluaisi yksin katsoa :D
haute tension on ilkeä tapaus kylläkin.
Ei kai mitkään verta ja suolia-silpomisleffat karmivia ole, lähinnä pitkästyttäviä. Jos espanjankielinen ääniraita ei haittaa, suosittelen Orpokotia tai Julian silmiä, ensimmäinen ehkä jännempi.
Amerikkalaisista Ottolapsi, on creepy!
Lovely Molly on taas toisella tavalla ahdistava elokuva, jää mieleen pitkäksi aikaa.
One missed call. Ehkä vähän teinimäinen, mutta silti J-horroria.
The human centipede? Hammaslääkäri 1&2?
The Changeling. On vanha leffa, tunnelmaltaan kuin Omen-leffat.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 21:38"]The descent! Siinä leffa jota en ole nähnyt. Saa suositella lisää, laitan korvan taakse :) Etsin elokuvaa, joka todellakin vie yöunet ja pelästyttää löysät housuun.
Ap
[/quote]
Descent ja Marttyyrit on 2000-luvun karmivimmat leffat. Marttyyrit on ainoa joka oikeasti pysäytti.
Ja kaikille mammoille toki Inside on oikein suositeltava!
Mäkin tulin ehdottamaan Orpokotia.
No karmivasta tuli ekana mieleen Hohto, mutta jos olo on sadomasokistinen niin Kellopeliappelsiini. ;)