Olen pannut mieheni kanssa viimeisen 6 kk:n aikana
Kommentit (15)
Meillä sama aikajana > 0 kertaa. Kysyn, miltä tuntuu, kun joku haluaa sinua?
Se tuntuu mielettömältä, mieheni käy kuumana minusta. Eikä olla enään mitään teinejä.
Ja minä samassa ajassa 5 kertaa... Siis omani, en sinun miehesi!
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 20:29"]On kysyttävää: otatko kakkoseen?
Taidat olla mies, en kerro
Ei ole tullut mieleen seksikertojen laskeminen. Täytyy alkaa laskea. :3
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 20:35"]
[/quote]Täytyy joo vissiin alkaa laskeen, niin pääsee pätemään av:llä. Me harrastetaan seksiä lähes joka päivä, ei kuitenkaan ihan, ehkä 5krt/viikko. Pääseekö tällä listalle?
kuuden vuoden aikana pyöreät nolla kertaa
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 20:30"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 20:29"]On kysyttävää: otatko kakkoseen?
Taidat olla mies, en kerro
[/quote]
Ai kertoisit jos kysyjä olisi nainen? Voi tasa-arvo paratkoon! Ja koska sua ei täällä voida tunnistaa, niin miksi olla kertomatta ylipäänsä mitään...
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 20:35"]
[/quote]Täytyy joo vissiin alkaa laskeen, niin pääsee pätemään av:llä. Me harrastetaan seksiä lähes joka päivä, ei kuitenkaan ihan, ehkä 5krt/viikko. Pääseekö tällä listalle?
[/quote]
Ihan mielenkiinnosta vaan ajattelin laskea. Miten seksikertojen määrällä voisi edes päteä? Mitä oikeastaan edes tarkoittaa päteminen? Juu, on vähän tylsää ja sen varmasti huomaa. :3
Kyllä minua saa panna peppuun, nautin siitä....kin
Ei puhettakaan, että kerkiäisin meidän sekstaamiselta edes kirjata mitään ylös... Ja muutenkin laskemista vaikeuttaa se, etten oikein edes erota, milloin edellinen kerta loppuu ja seuraava sessio alkaa... :/
AP:lle: Onko teillä seksiä mielestäsi sopivasti? Onko aiemmassa/aiemmissa suhteissasi seksiä ollut mielestäsi liian vähän?
Elo-tammi-välillä tasan 40 kertaa. Taidatte olla tuore pari?
Miksi?