Sinkkunainen kysyy, missä harrastuksissa tavata miehiä?
Olen 26v sinkkunainen ja muuttamassa uuteen kaupunkiin parin viikon päästä. Haaveissa olisi uusi alku, uudelle paikkakunnalle asettuminen ja ajallaan myös parisuhde (nyt olen ollut 2v sinkkuna pitkän opiskeluajan suhteen jälkeen). En tunne itseäni kotoisaksi Tinder-kulttuurissa, olen enemmänkin varhaismummo ja tykkään käsitöistä, ruoanlaitosta, luonnosta, ja joogasta. Ajattelin että olisi kiva tavata uusia ihmisiä, ehkä myös tulevia kumppanin, uusien harrastusten parissa.
Mitkä olisivat parhaita harratuksia miesten tapaamiseen? Sali, crossfit, tai joku moottoriurheilu ei sytytä minua yhtään. Joogan aloitan joka tapauksessa, vesiurheilukerhon jäsenyys löytyy jo, tosin siellä muut jäsenet voisivat olla ikänsä puolesta melkein isovanhempiani. Uudessa kaupungissa ei ole yliopistoa tai opiskelijaelämää, enemmänkin ihana pikkukaupunki luonnon helmassa :)
Kommentit (23)
Paras vinkki tulee tässä. Brasialainen jujutsu. Pääset tosi lähelle miehiä ja saat heidät suoraan jalkojen väliin. Kaupan päälle tulee todella rautainen kunto sillä laji on todella rankka.
Tuo on hyvä vinkki! Lopetin partion 12-vuotiaana kun menin yläasteelle, en ikinä edes miettinyt etta aikuisillekin voisi olla toimintaa. Uudelta paikkakunnalta löytyy sekä venepartiolaiset että maan kamaralla pysyvät. Pitänee selvittää mitä kaikkia mahdollisuuksia on olemassa :)
Ps. untuvapussimies, olet ihana. Hyviä retkeilyhetkiä, toivottavasti löytyy telttakumppani ja retkinuotion jakaja sinullekin.
- ap