Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroaisitko miehestäsi jos tämä paljastuisi transvestiitiksi

Vierailija
14.02.2014 |

tai transseksuaaliksi?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli hetken kaverina tällainen ja alkoi ahdistaa todella. Ensin oli hauska jaella meikkausohjeita, mutta sitten kuulin, että oli tullut työpaikalleni hortoilemaan naistenvaatteissa. Minulle tuli tunne, että tällä tapauksella oli paljon synkeitä salaisuuksia ja en kertakaikkiaan halua enää ketään tällaista edes kaveriksi.

Vierailija
42/63 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 20:03"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 19:59"]En eronnut.

[/quote]

Rakkaus voitti? :)

[/quote]Ei tuollainen ole rakkautta. Mies on huijannut naisennaimisiin ja paljastuu joksikin aivan muuksi. Miksi naisten seksuaalinen halu ei ole minkään arvoinen? Ei kukaan hetero voi transua haluta.

[/quote]

Tosiaan rakkaus voitti.

Viimeisin kommentti on täysin ala-arvoinen. En viitsi edes kertoa mitään meidän tilanteesta kun tuollaiset ihmiset tulevat kuitenkin aukomaan päätään.

[/quote]

Sepä se on aina ongelmana tällä palstalla...

Omasta puolestani toivon teille molemmille oikein mukavaa ja vaaleanpunaista ystävänpäivää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jätän. Avioliittoa 15v, kaksi lasta, yhteinen asuntolaina... ja tällainen salaisuus kaikki nämä vuodet. Tunnen itseni syvästi loukatuksi ja petetyksi. Jos olisin tiennyt en olisi KOSKAAN miehen kanssa naimisiin mennyt tai lapsia tehnyt. Häväisty, piesty, hyväksikäytetty ja elämänsä hukkaan laittanut olo.

Vierailija
44/63 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa harkitsisin jos tilanteeseen liittyisi salailua ja pettämistä.

Mikäli mies avoimesti kertoisi tilanteesta ja saisin olla mukana hänen kehityksessään, voisin kuvitella rakkauden kestävän. Valheellista ja selän takana toimintaa en jaksaisi katsoa, tahtoisin olla tietoinen tilanteesta ja mielellään ihan osallisenakin.

Vierailija
45/63 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ransulla oli niitä karvakavereita, mitkä niiden nimet oli? 

Vierailija
46/63 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 20:04"]Mies voi toki olla mekossa seksikäs. Jonkun häiriintyneen fetisistin mielestä.

[/quote]

Miten musta tuntuu, että 90% prosenttia ihmisistä on sun mielestä jotain pervoja...

[/quote]Eikä ole. Vain pervot on pervoja. Pervoillakin on kaiken lisäksi täysi oikeus olla pervoja, heillä ei kuitenkaan ole mitään oikeutta huijata puolisoaan pitämällä noin merkittävää asiaa tältä salassa.

[/quote]Oletat jotenkin, että kaikki pimittävät vuosikausia asiaa? Itse kerroin ennenkuin muutimme yhteen, muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Homma oli ihan ok ja nykyään olemme onnellisesti naimisissa. Se, että silloin tällöin haluan käyttää sukkiksia ei hetkauta vaimoani.

[/quote]Silloinhan asiassa ei ole mitään ongelmaa. Käsitin aloituksessa tarkoitettavan nimenomaan tilannetta jossa mies pitkässä liitossa kertoo tai paljastuu.

Vierailija
47/63 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin eroaisin! Enhän mä naisen kanssa naimisiin mennyt enkä ole lesbo.

Vierailija
48/63 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tiennyt jo ihan parin kuukauden tuttavuuden jälkeen, että mies on transvestiitti. Ei ole mitään ongelmaa ollut asiasta koskaan.

Vierailija
49/63 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan eroaisi, eikä muutenkaan olis mikään iso juttu. Ihan positiivisesti suhtautuisin.

Vierailija
50/63 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noissa olis aika paljon sulattelemista. En oikeestaan osaa sanoa varmasti. Voi olla, että olis vähän liian suuri juttu. Mut eihän sitä varmasti osaa sanoa miten sit lopulta kävis.

Vierailija
51/63 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientähän tuo on. Heikoissa kantimissa suhteenne on, jos ero on heti mielessä. Kaipa miehennekin tekevät samoin, jos paljastuu, että leikkautitte lyhyen tukan ja aloitte käyttää pieruverkkareita kotiasuna.

Vierailija
52/63 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eroaisi, jos mies paljastuisi transvestiitiksi. Saisi ihan rauhassa pukeutua mekkoihin ja meikata ja voisinpa siinä auttaakin. Ei olisi iso juttu ja mies saisi täyden tukeni. Sama ihana mieshän se olisi edelleen.

Vierailija
53/63 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se naisten alusvaatteiden pitäminen kai oli viimeinen ja ihan vaan mykäksi vetävä niitti, olihan siinä ihmisessä lopuksi paljon muitakin outoja ja synkkiä piirteitä nyt kun ajattelen jälkikäteen.

Mutta, en vain enää kokenut itseäni haluttavaksi naiseksi siinä tilanteessa sitäkään vähää mitä aiemmin olin ollut mielessäni, se oli mulle äärettömän ahdistavaa kun kaikkea niitä fetissejä yms mitä paljastui olisi kai vaan pitänyt ymmärtää ja osallistua... No kun ei se ihan niin vaan toimi!

Mä menin totaalisesti henkisesti lukkoon, pelästyin, kaikki pohja romahti kun mikään ei olekaan enää sitä mitä kuvitteli, ja tiesin että en vaan koskaan kykenisi siihen sopeutumaan. Ja että se tulisi kuitenkin kokoajan haluamaan mun kokeilevan enemmän vaan rajojen rikkomista, mikään kun ei riittäisi lopuksi, tarvitaan uusi juttu kohta.

Ja toisekseen, miksi mulla olisikaan velvollisuus aivan kaikkea ymmärtää kun liikutaan niin mun omien mukavuusrajojen ulkopuolella ja niin paljon, enhän minä voi omaa persoonaa ja seksuaalisuuttani mutta muiden mieliksi. Ei mua voi pakottaakaan muuttumaan sellaiseksi mikä hänen kannaltaan olisi sopivinta. Mä haluan ihan vaan tavallisen miehenkörilään joka rakastaa minua ja saan olla se nainen suhteessa. Siihenkin kuvaan mahtuu kuitenkin jo hyvin paljon erilaista variaatiota ja seksiä.

Kauduttaa tavallaan kyllä että että tuli melkein 15 vuotta siihen suhteeseen käytettyä, kaksi lastakin, niiden kannalta kurjaa että en osannut paremmin valita tasapainoista miestä heille isäksi. Mutta näillä mennään, mistäpä sitä olisin voinut tosiaan arvata etukäteen miksi kaikki muuttuu. En vieläkään halua kuitenkaan olla missään tekemisissä hänen kanssaan jos suinkin kykeken välttämään, on todella hankala ihminen ex-puolisona.

Vierailija
54/63 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs jos nainen tykkäis pukeutua miesten kauluspaitoihin,kravatteihin ym. mutta silti olisi hetero. Outoa sekin..

Vierailija
55/63 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se huvittaa kuvitella miehestäni tuollaista, mutta en silti eroaisi sen takia. Voitaisiin sitten kierrättää samoja meikkejä ja meikkivinkkejä, eli olisi enemmän yhteistä :D

Vierailija
56/63 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 19:47"]Mä en tajua. Miksi ihmeessä heteromies tahtoo tuhria naamansa huulipunalla ja sulloutua säärikarvoineen minimekkoon ja piikkikorkoihin? (puistatus)

[/quote]Siksi, koska esim sukkahousut tuntuvat hyvältä jalassa. Saa mukavasti perhosia vatsaan. Tosin itse olen enemmän fetisistinen transu.

[/quote]

Luin nuo viimeiset sanat, että fetisistinen narsu.

Vierailija
57/63 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 21:11"]

Olisihan se huvittaa kuvitella miehestäni tuollaista, mutta en silti eroaisi sen takia. Voitaisiin sitten kierrättää samoja meikkejä ja meikkivinkkejä, eli olisi enemmän yhteistä :D

[/quote]

Tolle asialle on tosiaan varmaan helppo nauraa ja vääntää vähän vitsiäkin, mutta veikkaan että aika moni rempseä, avoin ja ymmärtäväinen vaimo saattaisi löytää itsestään puolen joka ei sitä pysty noin vain omalla kohdallaan sulattamaan jos joutuisi siihen oikeasti itse.

Se kun syö sitä naisellisuutta ja parisuhteen asetelmaa pahasti jos mies alkaakin katselemaan enemmän peilistä sitä omaa takamustaan mustissa pitsistringeissä. Milläs sitä sitten sytyttelisi miestä enää oikein, eli nakertaa itsetuntoa ja naisellisuutta.

Vierailija
58/63 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 21:11"]

[/quote]

Tolle asialle on tosiaan varmaan helppo nauraa ja vääntää vähän vitsiäkin, mutta veikkaan että aika moni rempseä, avoin ja ymmärtäväinen vaimo saattaisi löytää itsestään puolen joka ei sitä pysty noin vain omalla kohdallaan sulattamaan jos joutuisi siihen oikeasti itse.

Se kun syö sitä naisellisuutta ja parisuhteen asetelmaa pahasti jos mies alkaakin katselemaan enemmän peilistä sitä omaa takamustaan mustissa pitsistringeissä. Milläs sitä sitten sytyttelisi miestä enää oikein, eli nakertaa itsetuntoa ja naisellisuutta.

[/quote]

Ihmisten itsetunto ja naisellisuus rakentuu eri tekijöistä. Itselleni tuo ei olisi ongelma, en olisi "mustasukkainen"

Vierailija
59/63 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 21:02"]No mitäs jos nainen tykkäis pukeutua miesten kauluspaitoihin,kravatteihin ym. mutta silti olisi hetero. Outoa sekin..

[/quote]

Heh, pukeuduin naamiaisiin mieheksi. Ja tykkäsin siitä ehkä vähän liikaakin ;)

Vierailija
60/63 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sitä paljon pienemmätkin erota nykyään... enkä väitä että se olisikaan  aina oikein.

Mutta kyllä tuollainen on asia joka voisi ymmärrettävästi vain olla aivan likaa vaatia puolisoa sulattamaan ja hyväksymään jos on esin vuosikaupalla oltu yhdessä ja esitetty jotain muuta sille toiselle. Ei hyvä.

Nähdäkseni suhteet kun perustuu kunnioituksen ja luottamukseen, siihen että toista rakastaa juuri sellaisena kuin hän on, vikoineen kaikkineen.

Eikä sitä puolisoaan voi vaatia muuttumaan, koska vain itseään on mahdollisuus muuttaa. Mutta on myös ymmärrettävä että jos itse muuttuu niin paljon että suhde muuttuu toiselle vieraaksi ja epämukavaksi, ei sitä toista voi vaatia kaikkea hyväksymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan