Eroaisitko miehestäsi jos tämä paljastuisi transvestiitiksi
Kommentit (63)
Kyllä. Siitäkin huolimatta, että kannatan kaikenmaailman sateenkaariväen oikeuksia. Syy on siinä, että heteronaisena en osaisi enää nähdä miestä hiukkaakaan haluttavana.
Kyllä. En voisi harrastaa seksiä ihmisen kanssa, joka ei sytytä minua. Ja mies naisen vaatteissa ei sitä tee. Ja ilman seksiä ei ole avioliittoa.
Eikös nuo ole kaksi ihan eri asiaa?
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 19:32"]Ööh, tarkoitetaanko tuolla, että mies tahtoo pukeutua hameeseen ja käyttää huulipunaa vai mitä?
[/quote]Transvestiitti: tahtoo pukeutua silloin tällöin (usein seksissä) naiseksi. Transseksuaali: tahtoisi olla nainen, identifioituu naiseksi. Todennäköisesti haaveilee jopa sukuelintensä poistamisesta.
tikahtuisin varmaan nauruun ensin. Mieheni on 180cm 120kg karvainen ja partainen äijä. Vaikea kuvitella että vakavissaan pukeutuisi hepeniin. :)
En eroaisi, jos paljastuisi transvestiitiksi. Kysehän on lähinnä vain vaatteista.
Transsukupuolinen - kummin päin? Biologisesta naisesta mieheksi? En eroaisi.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 19:33"]Eikös nuo ole kaksi ihan eri asiaa?
[/quote]On. Siksi aloituksessa on sana tai eikä eli.
Eroaisitteko myös transusta, joka haluaa silloin tällöin pukeutua naisten vaatteisiin ja meikata, muttei harrastaa seksiä tässä asussa?
Mulla oli pokalla pitämistä,kun näin siskoni miehen ekaa kertaa mekko päällä,sukkikset ja korkkarit. Sille onki naurettu selän takana koko suvun kera. Muuten kun on niin karski jätkä,ettei uskois.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 19:37"]Eroaisitteko myös transusta, joka haluaa silloin tällöin pukeutua naisten vaatteisiin ja meikata, muttei harrastaa seksiä tässä asussa?
[/quote]Kyllä. Jostakin syystä minun olisi helpompi olla vaikka biologisen miesmäisen naisen kanssa kuin biologisen naismaisen miehen. Jo pelkkä ajatus miehestä mekossa riittää tappamaan kaikki halut. Samoin moni muukin perversio, esim. mies joka tahtoo paskoa vaippoihin...
Mä en tajua. Miksi ihmeessä heteromies tahtoo tuhria naamansa huulipunalla ja sulloutua säärikarvoineen minimekkoon ja piikkikorkoihin? (puistatus)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 19:47"]Mä en tajua. Miksi ihmeessä heteromies tahtoo tuhria naamansa huulipunalla ja sulloutua säärikarvoineen minimekkoon ja piikkikorkoihin? (puistatus)
[/quote]Siksi, koska esim sukkahousut tuntuvat hyvältä jalassa. Saa mukavasti perhosia vatsaan. Tosin itse olen enemmän fetisistinen transu.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 19:47"]Mä en tajua. Miksi ihmeessä heteromies tahtoo tuhria naamansa huulipunalla ja sulloutua säärikarvoineen minimekkoon ja piikkikorkoihin? (puistatus)
[/quote]Siksi, koska esim sukkahousut tuntuvat hyvältä jalassa. Saa mukavasti perhosia vatsaan. Tosin itse olen enemmän fetisistinen transu.
[/quote] Yök. Niin ja sukkahousut eivät tunnu hyviltä, eivätkä näytä hyviltä. Ja haarakiila on naisillakin epäviehättävä, munien pullottaessa ällöttävä. Tähän vielä lisäksi se, että pukiessaan naisten vaatteet päälleen mies riisuu itsestään kaiken seksuaalisen viehätysvoimansa ikuisiksi ajoiksi.
Heti eroaisin ja olisin äärettömän suuttunut kun mies olisi petkuttanut minua eikä olisi kertonut itsestään tällaista asiaa.
Heti eroaisin ja olisin äärettömän suuttunut kun mies olisi petkuttanut minua eikä olisi kertonut itsestään tällaista asiaa.
Jos se alkaisi käyttää minun mekkojani eikä pesisi ja silittäisi niitä välillä, voisi hiukkasen ottaa päähän. Varsinkin jos niissä alkaisi olla jotain auton öljytahroja tai moottorisahan jättämiä repaleita. Ainakin se saisi ostaa omat hameensa ja rintsikkansa itse.
Noita naamanhoitotuotteita sillä on jo nyt enemmän kuin minulla, joten ei sekään mitään muuttaisi mihinkään. Kyllä minä sen kanssa sänkyyn menisin, tuskinpa se niitä meikkejä ja sukkiksia siellä kuitenkaan pitäisi.
Onhan se hyvä isä ja aviomies, ei ole tarvetta vaihtaa. Se hyväksyy minut ja elämänkatsomukseni tämmöisenään, miksi sitten minä en hyväksyisi häntä?
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 19:33"]En
[/quote]
Miksiköhän joku alapeukuttaa sitä, että toinen ei haluaisi erota?
Ööh, tarkoitetaanko tuolla, että mies tahtoo pukeutua hameeseen ja käyttää huulipunaa vai mitä?