Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

14v haluaa tatuoinnin tai uhkaa että antaa kaverinsa tehdä sen jos en vie liikkeeseen ja maksa

Vierailija
01.11.2020 |

Kumpi tässä nyt olisi se pienempi paha? Että tatuointi on ammattilaisella siististi tehty vai joku kaverin tekemä suttu?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En veis. 14 vuotias kyllä ymmärtää, että se kaverin tärisevin käsin tekemä pirunsarvi on siinä iholla koko elämän että jos on valmis sen riskin ottamaan niin pilakoot nahkansa.

Vierailija
2/21 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et nyt taivu. Jos on niin urpo että joku kaveri menee tekemään jonkun sotkun niin kantaa sitten muistutusta itselleen mukana ettei kannata hölmöillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen kaverin tehdä, ja naura räkäisesti kun kotitekoinen tatuointi tulehtuu ja näyttää huonolta

Vierailija
4/21 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ees tekis liikkeessä tollaselle teinipissikselle tatuoinnin.?

Vierailija
5/21 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kehottaisin lasta teetättämään kaverilla pienen kuvan, jonka saa tulevaisuudessa, kun on täysi-ikäinen, helposti peitettyä siistillä tatuoinnilla. En todellakaan osallistuisi tatuoinnin toteuttamiseen tuossa vaiheessa.

Vierailija
6/21 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoitavan täytyy olla 18 vuotias, joten tuskin sellaista liikettä löytyy joka lapseen kuvan hakkaa.

Vierailija
7/21 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin puhelimen pois ja sanoisin että jos tulee tatuoinnin kanssa kotiin, seuraavan puhelimen saa 18-vuotiaana. Puhelin on teineille niin tärkeä että luulisi toimivan.

Vierailija
8/21 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluat opettaa 14 vuotiaalle, että uhkailemalla oman hyvinvointinsa vaarantamisella saa kivasti asioita periksi?

No et tietenkään myönny ja tuollaisesta uhkailustakin nyt jotkut sanktiot sille lapselle, jos kuitenkin päätyy sen tatuoinnin kaverillaan teettämään, niin sitten jo ihan kunnon rangaistukset kehiin siitä.

Tuo nyt vaan kuulostaa siltä, että tämä lapsi on jo aika menetetty tapaus, että voi olla että on myöhäistä yrittää mitään kuria hälle saada, voivoi.

Vierailija
9/21 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lapselle ettei kukaan varteenotettava tatuoija tatuoi alaikäisiä. Nyt suunnittelemaan toiveiden kuvaa ja säästämään rahaa ja liikkeeseen sitten neljän vuoden päästä.

Vierailija
10/21 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
11/21 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile porkkanaa ja jos ei toimi niin keppiä. Sanot vaikka jotenkin niin, että "Älä vielä ota tatuointia. Harkitse oikeasti muutama vuosi, mutta mikäli vielä täysi-ikäisenäkin tuntuu siltä, että haluat sen ottaa niin voidaan mennä yhdessä ammattilaiselle se tatuointi hankkimaan." Jos ei toimi ja teini menee hakemaan sen tatuoinnin varoitteluista ja kielloista huolimatta kaveriltan, niin laitat vaikka arestiin sen joksikin aikaa ilman mitään elektroniikkaa. (Puhelin, tabletit, tietokone, jne jne....).

Tai mistä minä mitään tiedän, ei mulla ole vielä omia lapsia.

Vierailija
12/21 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä j ännätyttö?

Vierailija
13/21 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tulla lasu jos semmosta menee tekemään.

Vierailija
14/21 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 vee kasvaa vielä pituutta ja leveyttä paljon, joten kuva on pilalla joka tapauksessa muutamassa vuodessa, tekee sen kuka tahansa.

Vierailija
15/21 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nykyään kysellään lupaa?

Vierailija
16/21 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne tatuointiliikkeessä tee noin nuorelle vaikka miten olisi huoltaja mukana antamassa luvan!

Anna pilata ulkonäkönsä jollain amatöörin tuhertamalla perhosella, omapa on nahkansa. 

Vierailija
17/21 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot lapselle, että mennään ammattilaiselle ja että otat sitten itsellesi samanlaisen tatuoinnin samaan paikkaan.

Eihän se sitten enää kovin cool ole, jos kalkkiksella sama tatska.

Vierailija
18/21 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halusin 16vuotiaana tatuoinnin ja kun äiti ei suostunut niin kaverin serkku sen teki autotallissaan hintaan 20 markkaa ja röökitoppa. Jumalattoman iso siivellinen sydän olkapäähän. Äitini sen nähdessään oli kuolla nauruun ja  totesi että no onko nyt hyvä mieli?  No ei kyllä ollut, ehkä päivän olin ylpeä mutta sitten alkoi hävettää sillä kuvasta tosiaan näki että  oli kaikkea muuta kuin ammattilaisen tekemä.  Ja isompi kuin olin pyytänyt! Elin sen kanssa 19 vuotta ja aina peiliin katsoessa v""tti, lopulta otin peitekuvan.

Vierailija
19/21 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen itse tatuoitu ja lävistetty, lapsiani ei kiinnosta yhtään matkia äitiään :D Nuorempi tyttö ei halua edes korviksia.

Vierailija
20/21 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ottaa yhteyttä johonkin tatuointiliikkeeseen ja kysyisit voisiko joku maksua vastaan kertoa lapsellesi miksi tatuointia ei tehdä vielä noin nuorille. Luulisi ammattilaisen kertomana ymmärtävän miksi kannattaa odottaa ja miksi varsinkaan ei kannata antaa minkään kaverin tatuoida.