Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut miehet eivät halua kertoa ammattiaan Tinderissä?

Vierailija
01.11.2020 |

Eivät vastaa siis suoraan tai kiertelevät. Jotkut pahoittavat vielä mielen, jos utelee 🤔

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska varastoduunarina en kelpaa naisille. Pitäisi olla toimitusjohtaja tai lentäjä.

Vierailija
2/88 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja olen myös huomannut etteivät monet halua kertoa myöskään kk-palkkaansa. Mikä miehiä oikein vaivaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja olen myös huomannut etteivät monet halua kertoa myöskään kk-palkkaansa. Mikä miehiä oikein vaivaa?

Itse tienaan miehenä 1500e brutto/kk 40 tunnin työviikolla. Mites se naisen euro menikään kun väittävät että mies tienaa aina enemmän.

Vierailija
4/88 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sitä työttömän on kertoa.

Vierailija
5/88 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska varastoduunarina en kelpaa naisille. Pitäisi olla toimitusjohtaja tai lentäjä.

Asiasi voisivat olla huonomminkin ja sinä olka työtön ja ne ei varsinkaan kelpaa.

Vierailija
6/88 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiasi voisivat olla huonomminkin ja sinä olka työtön ja ne ei varsinkaan kelpaa.

Työttömänä oli jopa paremmin vientiä mitä nyt töissä ollessa.

Vierailija
7/88 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä toinen kysymys on työstä eli ei siinä paljon mies kiinnosta. Huono siinä on jatkaa jos vain työn takia valitsee miehensä. Sitten ei vastaa enää koskaan jos työ ei miellytä,

Vierailija
8/88 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään (olen nainen) tuntemattomille kerro sen enempää kuin että olen IT-alalla.

Koulutukseni tai tittelini ei keskiverrosti kerro kellekään mitään.

Vierailija
9/88 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai haluat tietää myös omistukset?

Vierailija
10/88 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä naisenakaan kovin mielellään kerro. Olen ns. miestenalalla, joten tuntuu että se on joillekin miehille turn off.

Vierailija
11/88 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä naisenakaan kovin mielellään kerro. Olen ns. miestenalalla, joten tuntuu että se on joillekin miehille turn off.

Ei olisi minulle mikään turn off. Itseäni kiinostaa itse nainen eikä hänen työ tai työttömyys.

Vierailija
12/88 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiiat voi kertoa niin monella eri tavalla kuten olen pskakuski, ota tai jätä. Tai sitten taustoittaa sitä että kuiinka hyödyllistä se on mitä ei välttämättä toiinen ole tullut sen enmpäää ajatelleeksikaan aiakisemmin.

Vierailija
13/88 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatti herättää usein vahvoja mielikuvia, koska stereotyypit ovat niin yleisiä. Monet eivät halua tulla lokeroiduksi heti ammatin mukaan vaan toivovat, että rakkaus syttyisi ihmiseen. Ammattiin liittyvä tulotaso on yksi, mutta ei välttämättä edes merkittävin puoli asiassa.

Vierailija
14/88 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi ymmärtää miksi heti ei miehet kerro koulutustaan asemaansa palkkaansa sijoituksiaan tiliotteen tapahtumia kyrvän pituutta ja paksuutta autonsa merkkiä vuosimallia käyttämänsä lentokoneen merkkiä lapinmökin avaimen piilopaikkaa.

Ihme sikoja ovat, jätä heti se sika.

Vierailija
15/88 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen, enkä kerro ammattiani ihan siksi, että kun tietää minusta nimen, ammatin ja asuinkaupungin, saa Googlella selville minusta myös esim. kotiosoitteni, puhelinnumeroni jne. En halua näitä tietoja jakaa ennen kuin olen jutellut matchin kanssa ja myös tavannut hänet livenä.

Vierailija
16/88 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselette tyhmiä ja taidatte itsekin tietää vastauksen. Jos on paljon tuloja, ei halua heti kaikkia verenimijöitä iholle. Jos on vähän tuloja, täytyy toinen voittaa puolelleen jollain muulla tavalla.

Äh. En ymmärrä miten te miehet jaksatte naisia. Teistä tuntuu varmaan siltä kuin olisi teloitusryhmän edessä koko ajan.

Vierailija
17/88 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla esim. julkisuutta kiinnostavassa ammatissa ja ei halua tulla yhdistetyksi siihen ennen kuin olette tutustuneet.

Vierailija
18/88 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselette tyhmiä ja taidatte itsekin tietää vastauksen. Jos on paljon tuloja, ei halua heti kaikkia verenimijöitä iholle. Jos on vähän tuloja, täytyy toinen voittaa puolelleen jollain muulla tavalla.

Äh. En ymmärrä miten te miehet jaksatte naisia. Teistä tuntuu varmaan siltä kuin olisi teloitusryhmän edessä koko ajan.

No eihän kukaan jaksaisikaan, jos naiset oikeasti olisivat kuten av-palstan trollit. Suurin osa naisista oikeassa maailmassa on kuitenkin ihan fiksuja, ja ap:n kaltaiset voi jättää huomiotta. :)

Vierailija
19/88 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän kukaan jaksaisikaan, jos naiset oikeasti olisivat kuten av-palstan trollit. Suurin osa naisista oikeassa maailmassa on kuitenkin ihan fiksuja, ja ap:n kaltaiset voi jättää huomiotta. :)

Itse en usko hetkeäkään, että ap edes on nainen.

Vierailija
20/88 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kai. Toivottavasti näin. Äskettäin näin ihan toisella keskustelupalstalla kommentin, joka muistutti monia tämän palstan jyräkommentteja, tietystä ällöstä asenteesta huonoon oikeinkirjoitukseen. Luulin, että tämän täytyy olla joku nuori pelle, mutta sitten paljastui, että kyseessä on 50-60-vuotias nainen, jolla nyt vain oma tärkeys on pimahtanut hattuun ajat sitten. Eli sellaisia täälläkin riehuu ja kaataa ketjuja ilmeisesti. Pitäisi rahahanat panna kiinni tuollaisilta niin tulisi muuta tekemistä kuin "tietää" täällä.