Takki 400€, ostaisitko?
Tekisi mieli, ns siisti kauppa/kaupunki-takki oikeastaan puuttuukin, toppaparka kyllä on ja Didrikssonin syys/kevät-parka, mutta juuu.
Mies ainakin pyörtyisi tuosta hinnasta.
Kommentit (31)
Sen kun ostat jos on varaa. Et sinä täältä hyväksyntää tarvitse.
Prätkätakista voisin maksaa tuon mutta muihin käyttötarkoituksiin on aika naurettavan korkea hinta jolle saa vastinetta korkeintaan korvien välissä.
Jos sulla on fyrkkaa niin miksi ei? Jos on rahaa niin ei se hinta silloin ole ongelma. Tietty jos se pitää velaksi ostaa niin ei missään nimessä. Eikä myöskään jos pitää jostain muusta sen takia säästää.
Seuraava takki ostoslistalla.
https://scandinavianoutdoor.fi/helly-hansen/vaatteet/takit/vedenpitavat…
Osta jos on varaa tai tarvetta. Mun kallein takki makso 350e ja käytin sitä 8 talvea. Nyt siitä hajos vetoketju, eikä mun oma kone jaksa/pysty tekemään semmosta tikkiä että sais sen itse vaihdettua. Täytyy löytää joku ompelimo tai käydä lainaamassa oppilaitosten järeämpää konetta. Ostin uuden 140e mustan pitkän vanutakin korvaajaksi, joka on huomattavasti lämpösempi eikä tarvi tunkea väliin niin montaa kerrosta, toivon että se kestäisi myös yhtä pitkään.
Tilasin, mutta en tuota kyseistä joka Tiger of Sweden-merkiltä.
Tilaamani takki myöskin konjakkibeigen värinen ja siis villakangastakki, hintaa oli alennuksessa 160€, kun norm hinta 280€. 80% villaa.
En halua käyttää joka kerta ja kaikissa tilanteissa mainitsemani takkeja, ne edustaa minulle työtakkeja joita käytän arkiaamuisin/iltapäivisin ja aina töissä ulkona. Saattavat siis olla jossain "ryönässäkin" sen myötä, vaikka harvemmin niin käynytkään.
Nyt vain odottelen takkia saapuvaksi, toiv on hyvä ja mieleinen 😍, ainakin on kaunis ja varmasti lämmin sekin.
Ap
Jos takissa maksaa se että on teetetty eettisesti riistämättä työntekijöitä tai ympäristöä ja materiaalit on kestävät ja ulkonäkö miellyttää, niin voisin maksaa. Takin pitäisi mallin osalta miellyttää yli kymmenen vuotta.
En ostaisi. Itse katselin kangastakkia, joka on tuonhintainen. Liian kallis minulle vaikka tienaan ihan kivasti. Riippuu varmaan tuloista. Minulla ja miehellä omat rahat, joten se ei olisi este.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin, mutta en tuota kyseistä joka Tiger of Sweden-merkiltä.
Tilaamani takki myöskin konjakkibeigen värinen ja siis villakangastakki, hintaa oli alennuksessa 160€, kun norm hinta 280€. 80% villaa.En halua käyttää joka kerta ja kaikissa tilanteissa mainitsemani takkeja, ne edustaa minulle työtakkeja joita käytän arkiaamuisin/iltapäivisin ja aina töissä ulkona. Saattavat siis olla jossain "ryönässäkin" sen myötä, vaikka harvemmin niin käynytkään.
Nyt vain odottelen takkia saapuvaksi, toiv on hyvä ja mieleinen 😍, ainakin on kaunis ja varmasti lämmin sekin.
Ap
Hyvä villa% eli ei paha tuo 160€ hinta!
En ikinä.