Maajussille morsian, 13.2.
Kommentit (134)
Voi Kristian on niin ihana. Aikamoinen kilpailu on tytöillä!
Tykkään Tuomaksesta! Kivat tytöt on hänellä myös.
Viljalla on ihanat hampaat! Olen ihan kade.
Kamala tuo Viljan mörskä. Ja mitä hittoa se Jonna raahaa sitä piskinrääpälettä joka paikkaan, Olin ihan varma , että hevoset sen talloo.
Mua ärsyttää kans, liian paksu. Muutenkin ärsyttää luonne ja asenne miehiä kohtaan.
Hitto tuo Jonna on ärsyttävä, menis nyt pois jaloista pyörimästä tuon piskinsä kanssa tai vaihtais edes nuo farkkunsa vähän uskottavampiin työhousuihin.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 20:32"]
Vilja tuntuu etsivän pelkästään remonttireiskaa asuntoonsa...ei taida oikein olla tunteet pelissä...
[/quote]ajattelin samaa...
Paulan miehet ovat symppiksiä :)
toi paula suhtautuu välillä vähän hassusti esim Raunoon. Aina kommentoi "Rauno ottaa sitten tästä, Rauno rauno sitä ja tätä". Niinkuin lapselle puhuisi
Mulla on ehkä vähän ikävä Tuomaksen nojailija-morsianehdokasta. Olis ollut hauska nähdä miten ois suoriutunut tehtävistä ja mitä draamaa ois saanu aikaan ;)
Rauno on hiljainen ja ei niin "edustava", mutta hommat hoituu ja tietoa löytyy! Symppis :)
Hauska toi Jonna, kireissä farkuissa ja jossain korkosaappaissa, minikoira kainalossa :D Onks hää joku maatilan prinsessa?
Rauno oli kypsän oloinen ruokapäydässä. On varmaan huomannut, että hänet on otettu mukaan "maskotiksi". :( Tarvisi sellaisen mukavan, hiljaisemman naisen rinnalleen.
yksikään noista miehistä ei sovi Viljalle. Pitäisi olla puheliaampia ja varmempia miehiä. Itseä alkaisi ahdistaa noin hiljaisten miesten kanssa
Joo repesin pahasti ku se Jonna lähti niissä farkuissa hommii. Ja se koira, kyllä näkee että ei toi tyttö tonne kuulu!
Tosta Veronicasta ei oikein saa minkäänlaista kuvaa?
Viljan kannattaa ottaa se mies joka osaa rakentaa, ei toi talo muuten valmistu. Vilja haluaa paljon lapsia, av-politiikalla on jo liian myöhäistä, harmi.